Tr
door Treegj Sep 23, 2021 om 14:48
Geldzaken & recht

Pcr test

juni jl bestelden mijn vrouw en ik bij spoedtest.nl  een pcr test. Een dag later bleek dat deze niet meer nodig was en we annuleerden.
We hebben gebeld voor teruggave van ons geld . Bellen ging niet, continu bezet. We moesten mailen. Nou dat deden we verschillende malen, maar kregen geen antwoord. Ten einde raad mailen we U met de vraag hoe kan dit en mag dit? Zijn wij de enigen?

2548 4 Rapporteer

Scala NL
door Scala NL - Sep 23, 2021 om 14:55
23 Antwoorden / Vragen

Er staat op de website niet dat bellen en mailen de bedoeling is, maar annuleren via de link in de bevestigingsmail , implicerend dat de restitutie dan in gang zal worden gezet (mits conform voorwaarden).
Op spoedtest.nl staat dit:

Hoe kan ik een afspraak annuleren? Je annuleert je afspraak via de link die wij hebben meegestuurd in de bevestigingsmail.
Annuleer je tot 1 uur vóór je afspraak, dan vindt er een restitutie plaats van 100%. Annuleer je buiten deze termijn, dan vindt er geen restitutie plaats

link

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 23, 2021 om 15:05
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Helaas denk ik dat u indien opzeggen niet lukt u meer moeite moet doen zoals bijv. schriftelijk uw geld terug vorderen. Indien er echter in de voorwaarden van deze commerciële tester staat  wat @SCALA NL al aangaf bent u akkoord gegaan met deze voorwaarde (als die er inderdaad is) en heeft u geen recht.

Dit is een fenomeen dat zich ook op andere terreinen voordoet waarbij ik bedoel dat er na even verder zoeken ook testmogelijkheden gratis waren. (zoeken met zoeknaam 'gratis PCR test')  en dan ziet u o.a. deze https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/06/18/gratis-test-voor-reizigers-in-juli-en-augustus maar helaas is dat dan 'mosterd na de maalijd'.

panter22
door panter22 - Sep 23, 2021 om 15:41
6599 Antwoorden / Vragen

Je kunt een klacht indien via een klachtenformulier of chatten met een medewerker.
https://spoedtest.nl/klachten/

ne
door neodutchio - Sep 23, 2021 om 16:22
5185 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe hebt u geannuleerd?