eg
door egni Dec 10, 2003 om 12:11
Geldzaken & recht

Postorderbedrijf

4 maanden geleden heb ik bij een postorderbedrijf een product besteld en is geleverd, echter heb ik aangegeven om in termijnen te gaan betalen(de rekening zou 6 weken na aflevering komen) maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen rekening mogen ontvangen, moet ik nu dan maar het bedrijf bellen waar de rekening blijft of toch maar afwachten dat zij een aanmaning versturen???? Kan er iemand mij advies geven wat nu te doen.

607 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gepriso
door gepriso - Apr 16, 2004 om 12:18
113 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wettelijk gezien ben je als koper verplicht te betalen, en ik vindt het eigenlijk ook wel een blijk van eerlijkheid als je even belt of een mailtje stuurt. Als ze daarop ook niet reageren, dan is dat jou probleem niet.

eg
door egni - Apr 16, 2004 om 12:18
12 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dat heb ik gedaan; ze hebben nl 3 pakketjes geleverd met verschillende artikelen en op 2 van die afleverbonnen staan 2 exacte artikelen waarvan 1 op de bon door het bedrijf doorgestreept is, dus zodoende heb ik contact met het bedrijf hierover gehad dat ik het desbetreffende artikel maar 1x heb gehad. en zij deelde mij mede dat het op de factuur maar 1s bereknd wordt en deze zou zsm verstuurd worden, nu hoop ik niet dat ze het dan als nog 2x berekenen. wat kan ik doen als dit uiteindelijk wel het geval is?

gepriso
door gepriso - Apr 16, 2004 om 12:18
113 Antwoorden / 1 Vragen
0

Je hoeft niet te betalen voor wat je niet hebt gehad. Lees ik goed dat deze ook al op de bon is doorgesteept? Dan is het niet waarschijnlijk dat je voor deze een factuur krijgt.

hammond
door hammond - Sep 30, 2004 om 18:01
122 Antwoorden / 15 Vragen
0

Je moet even in de katalogus kijken wat je minimaal per maand moet betalen.Betaal bijvoorbeeld 25 euro per maand onder vermelding van je klantnummer op de giro of bank van het postorderbedrijf.Als je betaling ontvangen is krijg je waarschijnlijk een overzicht van je nog te betalen schuld en wat je reeds afgelost hebt.Zat de rekening niet op het product bij levering? groetjes Richard.

eg
door egni - Oct 25, 2004 om 22:44
12 Antwoorden / 6 Vragen
0

Nee bij de levering zat alleen de pakbon tot op heden nog niets van dit bedrijf vernomen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer