to
door tomenes Apr 20, 2017 om 20:31
Geldzaken & recht

Security cirle

Vandaag benaderd door Security Circle, inzake Faillisement afwikkeling Ecodirect in 2015 door Hekkelman advocaten.
Dat Hekkelman uit zijn ambt gezet is en dat de afwikkeling ook een grote facade is geweest 15 miljoen maar uitgekeerd terwijl er 100 miljoen belegd zou zijn. geen gedegen onderzoek enz enz
Security circle zegt nog geld terug te kunnen halen doordat er beslaglegging op vastgoed in Costa Rica en andere acties genomen zijn.

Wat is hiervan waar?
Zeker omdat er op voorhand betaald moet worden, worden we niet wederom in de maling genomen?

Ik zie wel wat staan uit half 2016, maar toch vreemd dat deze zaak niet meer aandacht heeft gekregen (als het bedrag echt 100 miljoen euro is wat in dit project is gestopt van Eco Direct.)
groet Esther

2454 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 20, 2017 om 20:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus u bent al getild en zou zich nu weer willen laten tillen?

En er wordt al genoeg aandacht geschonken aan die oplichtersbendes, maar mensen blijven hardleers.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 21, 2017 om 00:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Hekkelman heeft het faillissement keurig afgehandeld. Het werd dóor de heer Aerts afgehandeld dus het kantoor van Hekkelman kun je niet uit het ambt zetten.
U kreeg steeds netjes faillissementsverslagen.
Daardoor wist u exact wat er over was.
Dat er 100 miljoen is ingegaan en 15 miljoen is verdeeld is niet gek.
De gehele directie drukte geld achterover en reed in peperdure auto's. Ook leefden ze in royale villa's.
Jack Marsman wil uw geld graag hebben om vervolgens niets van zijn beloften waar te maken. Trap er gewoon niet in!
Je hebt twee uitkeringen gehad eentje van 10 en een van 4 procent. Dat is voor particulieren bij een faillissement erg veel.
Als laatste, alle plantages inclusief zagerijen en hotel zijn verkocht, er is gewoon niets meer te halen.

Wi
door Wil_H - Apr 21, 2017 om 02:22
270 Antwoorden / Vragen

Er is zo'n gezegde over ezels en stenen waar ze zich geen tweede keer aan stoten.
Blijkbaar zijn die dieren dus intelligenter dan veel Nederlanders.