Jo
door Josdejonge Jan 20, 2018 om 14:26
Geldzaken & recht

Seniorenvoordeelpas ??

Ik krijg regelmatig hiervoor reclame, maar deugt dit wel ?

1756 12 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 20, 2018 om 14:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het hele www staat vol over de flut seniorenvoordeelpas. Gewoon even googelen.

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2018 om 14:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, en lees de reactie van @carola.83.
U kunt op deze site bij zoeken ook die naam invullen.

ju
door juliomariner - Jan 20, 2018 om 15:08
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom moet er op dit forum weer een topic over dit onding geopend worden terwijl er al meedere staan. Gebruik de zoekoptie toch eens!

Cookies
door Cookies Jan 20, 2018 om 16:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zoekfunctie? Google? Nooit van gehoord.......

gerbera
door gerbera - Jan 20, 2018 om 15:15
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Die reclame zal best wel deugen, alleen de pas deugt niet. Kost u € 99,- per jaar waar u niets voor terug krijgt.
Ach natuurlijk een jaarlijks stilzwijgende verlenging maar van dat geld kunt u veel andere leuke dingen doen.

marita5
door marita5 Jan 20, 2018 om 19:45
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , € 99, - ( gouden pasje ? ) duur liefhebberij , was € 23,95  , ik zie nu dat de prijs al verhoogd is naar € 28,95  https://seniorenvoordeelpas.nl/aanmelden/

gerbera
door gerbera Jan 20, 2018 om 22:47
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Had ff de verkeerde pas voor me, sorry;-)

marita5
door marita5 Jan 20, 2018 om 22:51
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Is u vergeven , sowieso weggegooid geld .

ne
door neodutchio - Jan 20, 2018 om 15:19
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Helaas, het lukt mij niet om alle linkjes naar dezelfde topics hier neer te zetten. Maar als u zelf even de zoekfunctie gebruikt, kunt u alle topics lezen. Wel vreemd, als u uw vraag gaat stellen zie u als eerste of uw vraag al eerder gesteld is. Laten er nu meerdere topics zijn met exact zelfde titel.

Als u de voorwaarden van de voordeelpas al niet leest en ook de andere topics niet, gaat u dan wel deze antwoorden lezen?

marita5
door marita5 - Jan 20, 2018 om 19:23
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JosDeJonge ,

Ik krijg regelmatig hiervoor reclame, maar deugt dit wel ?

Nee .

Lees hier eens , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenvoordeelpas-is-deze-site-betrouwbaar?id=590886

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2018 om 19:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor de toekomst voor een dergelijk genre reclame misschien gewoon even logisch nadenken.
Als u moet betalen en een lidmaatschap aan moet gaan voor aanbiedingen deugt dat natuurlijk niet.
Verder geldt dat dezelfde aanbiedingen overal zijn en vaak voordeliger. Dat geldt ook met aanbiedingen in een winkel, dan is die aanbieding doorgaans ook elders.
Om dan toch maar van de pas gebruik te maken en omdat u ervoor betaald heeft, is de kans groot dat u geld uitgeeft aan iets wat u anders niet gedaan zou hebben, mogelijk niet eens aan gedacht zou hebben.
Ik zie het als de Ing. rentepunten: vaak zaken die gewoon in de winkel voordeliger zijn, om de punten op te maken of te gebruiken zomaar iets kopen dat je anders niet gekocht zou hebben, enz. Dus verkwisting, en dat je dan maar beter een internetspaarrekening kunt nemen, hoe laag de rente ook mag zijn tegenwoordig.

pe
door peentjes - Jan 20, 2018 om 23:42
421 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb als senior nog noooit reclame gehad over deze pas. Iets aangeklikt?

scherpslijper
door scherpslijper - Jan 21, 2018 om 01:22
70 Antwoorden / Vragen

Al die "senioren" die denken erbij te kunnen horen maar te onwetend zijn om dit soort ongein te doorzien zouden gewoon een internetverbod moeten (kunnen) krijgen. Als je dit niet snapt, of - erger nog - ondanks alle zoekmogelijklijkheden nog niet kunt of wilt snappen, dan heb je per saldo gewoonweg niets op internet te zoeken. Oftewel, heb je alleen een scootmobiel, blijf dan (liefst heel ver) van de snelweg.

tijger1
door tijger1 Jan 21, 2018 om 11:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U mag dat ding al aanschaffen vanaf 50 jaar, dus niet jaloers worden.:-))

me
door mein33 Sep 12, 2018 om 19:13
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@scherpslijper,

Het is voor  te hopen dat u nimmer tot de categorie senioren zult toetreden, dan blijven u dergelijke denigrerende  uitlatingen tenminste bespaard. :-(((

cu
door curly53 - Sep 12, 2018 om 14:39
6 Antwoorden / 2 Vragen

Mijn abonnement is verlengt terwijl het pas eind dit jaar verlopen is.
ik wilde het opzeggen dat hoefde pas in november.
nu krijg ik steeds berichten dat ik moet betalen.
hoe zit dit?
ben ik hiertoe verplicht of kan ik hieronderuit?
groet Curly

marita5
door marita5 Sep 12, 2018 om 15:17
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Curly53 , lees hier de voorwaarden  dus niks betalen , : 4.​ ​Duur​ ​van​ ​het​ ​lidmaatschap

4.1
Het Lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van 1 jaar. Daarna wordt het Lidmaatschap – behoudens opzegging – automatisch voor onbepaalde tijd verlengd. Deze voor onbepaalde tijd voorgezette overeenkomst is steeds opzegbaar met inachtneming van 1 maand opzegtermijn. De wijze waarop de overeenkomst kan worden opgezegd en de gevolgen van de opzegging staan in artikel 7. lees hier art 7 en art 9 ( klacht ), klik op de rode regel https://seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden/

panter22
door panter22 Sep 12, 2018 om 19:01
6599 Antwoorden / Vragen

Eerst maar eens contact opnemen met de seniorenvoordeelpas.
De pas kan nog wel geldig zijn, maar het gaat om de datum waarop je lid bent geworden.
Daar moet je 1jaar bij op tellen.
Omdat je steeds betaalverzoeken krijgt, zal je abonnement volgens de administratie van de seniorenvoordeelpas (bijna)afgelopen zijn en moet je voor een nieuw jaar betalen. Neem je geen contact op met de seniorenvoordeelpas of betaal je niet, dan komen er €40  incassokosten bij. Zonde geld.
Als blijkt dat je al 1 jaar lid bent, dan kun je elk moment opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Kijk in de link van Marita5 artikel 7.
https://seniorenvoordeelpas.nl/neem-contact-op/

me
door mein33 - Sep 12, 2018 om 19:07
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Met die reclame op zich is niets mis, u kunt het gewoon weggooien !!  ;-))