Tòch erin getuind met de Seniorenpa. Inmiddels 24.95. Dan ben je 81. Bah.
't Is geen vraag maar een mededeling. Omdat die Seniorenvoordeelpas nog steeds wordt aanbevolen en dagelijks langskomt op de computer. Met allemaal blije, lachende bejaarden. Maar als je iets meer wilt weten, is de site niet bereikbaar. Ik baal dat ik er ben ingetuind. Tenminste dat denk ik. En is After Pay gelieerd aan die Seniorenpas? Want daaraan heb ik betaald.
't Ziet er allemaal keurig en professioneel uit. After Pay (kenmerk 233420917) bedankte ook voor de betaling en ik heb de Seniorenvoordeelpas inmiddels gekregen.
Maar durf er niks mee te doen. Er is een pas nummer, een klant nummer en hij is een jaar geldig. Dat betekent dus dat je volgend jaar weer 24.95 moet betalen. Bij verlies moet hij geretourneerd worden naar: Postbus 6037, 5600 HA Eindhoven.
After Pay is gewoon de tussenpersoon die de betaling verwerkt, niets mis mee. Als u de pas volgend jaar niet meer wilt hebben, dan kunt u 'm opzeggen.
Wie weet heeft er nog wel wat aan nu u 'm toch hebt gekocht.
Als u hem verliest, kunt u niets retourneren. Maar u kunt nu wel alvast opzeggen, dan zit u er volgend jaar niet aan vast.
Wat heeft een en ander overigens met uw leeftijd van doen, behalve dat die pas niet voor jonkies is?
de site
https://seniorenvoordeelpas.nl
Gewoon gebruiken die pas, het is een klantenpas, net als die van de Hema, Praxis, Bijenkorf.
Hoe u gebruik kunt maken van de pas, heeft u toch wel uitleg in een brief gekregen?
Ik heb zelf geen pas, maar ik koop wel eens online met een klantenkaart. In de regel is het als volgt.
U koopt bij een webshop waarbij u korting krijgt met de seniorenvoordeelpas.
Als u wilt betalen, dan staat er meestal links: kortingscode invoeren.
Daar voert u het nummer van de pas in. Dan ziet u rechts dat er korting van het bedrag wordt afgetrokken.
Is dat niet het geval, dan even contact opnemen met de seniorenvoordeelpas.
U kunt de senioerenvoordeelpas ook bellen of mailen voor uitleg:
Contactgegevens
- Bel ons: 085-0700 900
- E-mail:info@seniorenvoordeelpas.nl
Hallo Fje Den Haan- Jansen ,
U kunt de pas nog opzeggen en terugsturen, binnen 14 dagen nadat u de pas hebt ontvangen , lees hier de voorwaarden art 3 en art 7 opzeggen , klik op de rode regels .
https://seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden/
Herroepingsformulier ,
https://seniorenvoordeelpas.nl/wp-content/uploads/sites/5/2017/10/herroeping-formulier.pdf
Zie de reactie van @marita5 over (nu, direct) opzeggen/herroepen. Als dat nog kan dan zou ik het doen. Eventuele kortingen heeft u die pas en dat abonnement niet voor nodig, die zijn er zonder die pas ook en mogelijk betere kortingen, en u hoeft ook niet voor kortingen te betalen.
Voor de dagelijkse boodschappen heeft u niets aan zo'n pas.
Heeft u een royale hand van uitgeven, dan kunt u wel voordeel behalen.
Kunt u geen gokje wagen voor €25, dan er nooit aan beginnen.
U kunt herroepen. Zie link Marita5. Uit de algemene voorwaarden:
3.2
Zodra u van ons de gepersonaliseerde fysieke voordeelpas heeft ontvangen, vangt de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen aan. Dat houdt in dat u vanaf dat moment het recht heeft om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, zoals die op onze website te vinden is, maar bent hiertoe niet verplicht.
3.3 Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Naast de mededeling dient u de door u per post ontvangen Seniorenvoordeelpas en het bijgesloten welkomstgeschenk retour te sturen volgens instructie. Pas na ontvangst en bevestiging daarvan door ons is uw herroeping definitief;
Waar bent u ingetuind? U ontving een voordeelpas en dat is dus een pas die voordeel oplevert als u de pas benut.
Maar de vraag is wel: waarvoor dan benutten tenzij u herjhaald moeilijkheden zou hebben met gebruik van pc of laptop etc.
Gedane zaken, nemen geen keer, maar waarom een pas kopen waarvan je niet weet wat je ermee kunt doen en waar deze te gebruiken is? Mij lijkt het zaak dat zsm alsnog te doen en anders opzeggen die hap en snel dwz binnen de bedenktermijn (geldt voor iedere online aankoop). Kan dat niet meer, check dan bijtijds in de voorwaarden voor wanneer u moet opzeggen om de pas in 2019 niet meer te krijgen. En in het algemeen: niet afgaan op hoe iets eruit ziet... dat heet reclame/marketing...
Wanneer u de kaart toch gaat opzeggen, vergeet dan niet dit ook even aan AfterPay te melden, zodat zij een aantekening in uw dossier kunnen maken. U bent namelijk een (betalings)overeenkomst aangegaan met AfterPay en bent tevens akkoord gegaan met hun voorwaarden. Anders krijgt u van AfterPay herinneringen.
De Ts heeft geen betalingsovereenkomst met Afterpay. Dat heeft die pas organisatie.
Dat is niet waar, want......
TS heeft zich op een website/webshop aangemeld voor de Seniorenpas en hij heeft zelf aangegeven dat hij wil betalen middels AfterPay.
Voor hij de bestelling kon afronden heeft hij zijn naam, adresgegevens, telefoon, email en geboortedatum t.b.v. AfterPay moeten invullen en tevens heeft hij zelf moeten aanvinken dat hij akkoord ging met de (betalings)voorwaarden van AfterPay (niet die van de webshop).
Enkele dagen na zijn aankoop heeft TS een email ontvangen van AfterPay, waarin een digitale factuur, betalingskenmerk en rekeningnummer van AfterPay. Hij dient binnen 14 dagen aan AfterPay te betalen (die later pas betalen aan de webshop), want hij heeft op het moment van afronden van zijn bestelling op de website een betalingsovereenkomst gesloten met AfterPay. Zelfs als een klant per ongeluk geld overmaakt naar de webshop, blijft zijn betalingsverplichting aan AfterPay staan.
Op het moment dat hij de Seniorenpas gaat annuleren, zal de betreffende webshop de Seniorenpas moeten crediteren en dit wordt doorgegeven aan AfterPay.
In dit geval heeft TS al aan AfterPay betaald en daardoor vrees ik dat hij buiten de bedenktijd zit en zelfs niet meer kàn annuleren.
Zou hij niet hebben betaald, is het belangrijk dat AfterPay door de klant wordt geïnformeerd, want die heeft per slot van rekening een overeenkomst met AfterPay gesloten. Zij maken dan een aantekening in het dossier, want AfterPay gaat anders de klant aanmanen te betalen.
Ontvangt AfterPay binnen een bepaalde tijd geen creditering van de website dan gaan zij de klant alsnog aanmanen.
Zo kan AfterPay de klant ook weigeren. Dit kan te maken hebben met: te lage leeftijd, te hoog bedrag, slechte betaler, slecht bekend staande woonwijk etc. etc. De webshop zal nimmer van AfterPay de reden van weigering horen. De betalingsovereenkomst is namelijk tussen de klant en AfterPay. Na weigering door AfterPay zal klant alsnog met iDEAL o.d. moeten betalen.
Beste lezers van het Kassaforum, meneer den Haan-Jansen,
Allereest bedankt voor jullie reacties op het Kassa forum! U bent nergens ingetuind meneer den Haan-Jansen. Wij zijn de Seniorenvoordeelpas. Met de Seniorenvoordeelpas ontvangt u korting bij meer dan 150 webshops, een healthcheck t.w.v. €300, korting op uw zorgverzekering, korting op energierekening en korting bij meer dan 1000 fysieke locaties. Daarnaast ontvangt u ook nog een leuk welkomstcadeau. Wist u dat wij per verkochte pas €1,- doneren om het leven van senioren leuker te maken?
Vervelend om te lezen dat onze website tijdelijk niet bereikbaar was. De website is inmiddels up & running en te bezoeken via www.seniorenvoordeelpas.nl.
De betaling van de Seniorenvoordeelpas gaat via AfterPay. Indien u een vraag heeft omtrent uw betaling kunt u deze altijd stellen aan ons, of aan de klantenservice van Afterpay. Wij helpen u immers graag.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u deze gerust stellen. U kunt een e-mail sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. U kunt ons op werkdagen tussen 17:00-21:00 ook telefonisch bereiken via 085-070900.
Hopelijk heb ik uw zorgen weg kunnen nemen. Ik wens u nog een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Wouter
Seniorenvoordeelpas
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer