el
door elina47 Feb 5, 2008 om 14:27
Geldzaken & recht

Shell zkoopzegels

bij opruimen vankast koopzegels te voorschijn

Shell wil niet terug betalen vraag niet eens on rente

Kan wel airmiles krijgen maar spaar ik niet ,

Vreem terwijl ze wel de waardecoupons nog uitkeren  gevormd door die zelfde soort zegels  Wat te doen tegen deze machtige Shell die geld (  steelt ?)

6815 4 Rapporteer

flipjeburum
door flipjeburum - Feb 5, 2008 om 14:44
155 Antwoorden / 6 Vragen

Van de shell site:

Heeft u nog oude spaarkaarten of
zegels?

Volle oude spaarkaarten met 55
spaarzegels kunt u tot 1 oktober 2008 inwisselen op de Shell stations
in Nederland en bij de Vespro Air Miles shops. U kunt uw oude
spaarkaarten gewoon blijven inwisselen voor bad- en keukentextiel,
geschenken, contant geld en Air Miles.

U kunt uw oude spaarkaart beplakken met
oude en met nieuwe zegels. De nieuwe volle spaarkaarten zijn € 1,-
waard; ook als deze gedeeltelijk zijn beplakt met oude zegels.
Uiteraard kunnen nieuwe zegels ook op de oude kaarten geplakt worden.

Dus ik snap het probleem niet helemaal.

Flipje

el
door elina47 - Feb 5, 2008 om 14:48
3 Antwoorden / 1 Vragen

betreft koopzegels  en niet de gewone plakzegels

Met koopzegels waren ze gestopt in 2002

Maar deze koopzegels zijn betaald met 0,50 cent  dus gewoon geld

En daar vraag ik om terug betaling

el
door elina47 - Feb 5, 2008 om 14:49
3 Antwoorden / 1 Vragen

volle kaart is dan 20 euro

flipjeburum
door flipjeburum - Feb 5, 2008 om 14:58
155 Antwoorden / 6 Vragen

Dan begrepen we elkaar verkeerd. Ik wist niet dat ze ooit ook koopzegels hebben gehad. Volgens een stukje wat ik net las was het tot 31 december 2002 mogelijk om deze koopzegels in te leveren. Ik vrees dat je nu ruim 5 jaar later toch echt te laat bent.

Acties stoppen nou eenmaal. Shell heeft blijkbaar ruim op tijd gezegd te zullen stoppen, en mensen de gelegenheid gegeven om oude zegels te verzilveren.

Ik vind het dan nog netjes van Shell om er airmiles voor te willen geven. Ik zou zeggen maak er iemand anders blij mee!

Flipje