Smart pin van de rabobank
Beste Kassa,
Ik wil u vragen om anderen klanten van de rabobank die de Smartpin gebruiken te WAARSCHUWEN.
Rabobank verkoopt de smart pin en rekent 7,60 per maand hiervoor.En alleen voor klanten met een zakelijke rekening van de Rabobank.
Het apparaat zelf kost 19 euro.
Ik heb duidelijk uitgelegd waarvoor ik de pin wil kunnen gebruiken en dit was hun advies.
De Pin wordt geproduceerd(na 5 weken emailen)in Tjechie en geleverd door een bedrijf dat Twelve heet die zorgt dat het gepinde bedrag via EQENS op de klant zijn rekening wordt gestort.
Nu daar gaat het fout want de Smart pin ( batterij duur slechts 2 dagen ook niet gebruikt) zegt geslaagd maar de betaling blijft achterwegen en dan word men door 5 verschillende mensen(helpdesk medewerkers die de standaard antwoorden geven en naar elkaar verwijzen)een email gestuurd.
Maar de RABOBANK die dit verkoopt en er geld aan verdiend is niet thuis ook zij verwijzen naar de anderen.Terwijl men op de hoogte is van het slecht functioneren van apparaat. Graag anderen mensen informeren want zelfs op mijn klacht wordt niet gereageerd.
Hallo Tdc ,
U bent op een consumentenforum , plaats uw klacht op het ondernemersforum , zie deze link .
https://www.higherlevel.nl/
Wat als ik een betaling via Rabo Smartpin niet heb ontvangen ?
Bij een goed uitgevoerde betaling staat er op de kaartlezer en in de app ‘Betaling geslaagd’. Ontvang je vervolgens het bedrag niet op je rekening dan is er iets mis gegaan. Wij vragen je met je bon contact op te nemen met de merchant helpdesk van Equens 088-38 55999. Zij bekijken wat er met de transactie gebeurd is.
Mochten zij je niet verder kunnen helpen, neem dan met je bon en de informatie van Equens, contact op met het Support Team Rabo OmniKassa 2.0. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 -727 11 57 of e-mailadres contact@omnikassa.rabobank.nl op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Het gros van de vragen over mislukte transacties betreffen transacties terwijl de smartphone of tablet gekoppeld is aan een WiFi netwerk. Deze verbindingen zijn niet altijd stabiel genoeg waardoor achteraf transacties afgekeurd worden. Als je pint via 4G, dan is de slagingskans veel groter.
Lees hier Veelgestelde Vragen , scroll naar beneden .
https://www.rabobank.nl/bedrijven/betalen/klanten-laten-betalen/rabo-omnikassa/support-overzicht/rabo-smartpin-support
Dit is een consumentenforum, die werken niet met smartpin. U kunt uw waarschuwing beter op www.higherlevel.nl plaatsen, dat is een ondernemersforum.
Ter toelichting: wij zijn een panel van vrijwilligers die proberen adviezen te geven aan consumenten of vragen te beantwoorden m.b.t. consumentenproblemen.
In die context kunnen wij helemaal niets met uw waarschuwing en indien u geen ondernemer bent maar ook 'gewoon'consument dan is het adres van de redactie: kassa@bnnvara.nl
Hi!
Wat spijtig om te lezen dat je geen fijne ervaringen hebt met de Smartpin!
Uit je verhaal begrijp ik dat je meerdere keren contact hebt gehad maar dat hier geen oplossing uit is gekomen en dat er op je klacht niet gereageerd is?
Kun je aangeven met welke helpdesk je contact hebt gehad en waar je de klacht hebt ingediend?
We willen dit graag voor/met je oplossen!
Petra
Team Webcare - Rabobank Nederland
De smartpin werkt prima, niets mis mee. Ook kan je het apparaat gewoon kopen, dus zonder vast maandbedrag.
dat kan gewoon in de omnikasssa.
mits goed ingesteld, wordt een betaalbewijs gemaild.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Legionella
Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week?
boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig?
Lees meer
Liander
Hoi ,
Ik ben doof !!!
Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.
Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer