TD
door TDC Sep 7, 2022 om 10:05
Geldzaken & recht

Smart pin van de rabobank

Beste Kassa,

Ik wil u vragen om anderen klanten van de rabobank die de Smartpin gebruiken te WAARSCHUWEN.
Rabobank verkoopt de smart pin en rekent 7,60 per maand hiervoor.En alleen voor klanten met een zakelijke rekening van de Rabobank.
Het apparaat zelf kost 19 euro.
Ik heb duidelijk uitgelegd waarvoor ik de pin wil kunnen gebruiken en dit was hun advies.
De Pin wordt geproduceerd(na 5 weken emailen)in Tjechie en geleverd door een bedrijf dat Twelve heet die zorgt dat het gepinde bedrag via EQENS op de klant zijn rekening wordt gestort.
Nu daar gaat het fout want de Smart pin ( batterij duur slechts 2 dagen ook niet gebruikt) zegt geslaagd maar de betaling blijft achterwegen en dan word men door 5 verschillende mensen(helpdesk medewerkers die de standaard antwoorden geven en naar elkaar verwijzen)een email gestuurd.
Maar de RABOBANK die dit verkoopt en er geld aan verdiend is niet thuis ook zij verwijzen naar de anderen.Terwijl men op de hoogte is van het slecht functioneren van apparaat. Graag anderen mensen informeren want zelfs op mijn klacht wordt niet gereageerd.

2090 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 7, 2022 om 10:10
11553 Antwoorden / 15 Vragen
4

Hallo Tdc , 

U bent op een consumentenforum , plaats uw klacht op het ondernemersforum , zie deze link . 

https://www.higherlevel.nl/ 

Wat als ik een betaling via Rabo Smartpin niet heb ontvangen ? 

Bij een goed uitgevoerde betaling staat er op de kaartlezer en in de app ‘Betaling geslaagd’. Ontvang je vervolgens het bedrag niet op je rekening dan is er iets mis gegaan. Wij vragen je met je bon contact op te nemen met de merchant helpdesk van Equens 088-38 55999. Zij bekijken wat er met de transactie gebeurd is.

Mochten zij je niet verder kunnen helpen, neem dan met je bon en de informatie van Equens, contact op met het Support Team Rabo OmniKassa 2.0. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 -727 11 57 of e-mailadres contact@omnikassa.rabobank.nl op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Het gros van de vragen over mislukte transacties betreffen transacties terwijl de smartphone of tablet gekoppeld is aan een WiFi netwerk. Deze verbindingen zijn niet altijd stabiel genoeg waardoor achteraf transacties afgekeurd worden. Als je pint via 4G, dan is de slagingskans veel groter.

Lees hier Veelgestelde Vragen , scroll naar beneden . 

https://www.rabobank.nl/bedrijven/betalen/klanten-laten-betalen/rabo-omnikassa/support-overzicht/rabo-smartpin-support

sira
door sira Sep 7, 2022 om 10:12
2397 Antwoorden / 24 Vragen

Hahaha, 1 minuut verschil tussen jou en mij

marita5
door marita5 Sep 7, 2022 om 10:16
11553 Antwoorden / 15 Vragen

Beter 2x dan helemaal niet .

sira
door sira - Sep 7, 2022 om 10:11
2397 Antwoorden / 24 Vragen
5

Dit is een consumentenforum, die werken niet met smartpin. U kunt uw waarschuwing beter op www.higherlevel.nl plaatsen, dat is een ondernemersforum.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 7, 2022 om 10:15
16888 Antwoorden / 202 Vragen
2

Ter toelichting: wij zijn een panel van vrijwilligers die proberen adviezen te geven aan consumenten of vragen te beantwoorden m.b.t. consumentenproblemen.

In die context kunnen wij helemaal niets met uw waarschuwing en indien u geen ondernemer bent maar ook 'gewoon'consument dan is het adres van de redactie: kassa@bnnvara.nl

We
door Webcare Rabobank - Sep 9, 2022 om 10:11
16 Antwoorden / Vragen
0

Hi!

 

Wat spijtig om te lezen dat je geen fijne ervaringen hebt met de Smartpin!

 

Uit je verhaal begrijp ik dat je meerdere keren contact hebt gehad maar dat hier geen oplossing uit is gekomen en dat er op je klacht niet gereageerd is?

 

Kun je aangeven met welke helpdesk je contact hebt gehad en waar je de klacht hebt ingediend?

 

We willen dit graag voor/met je oplossen!

 

Petra

Team Webcare - Rabobank Nederland

 

user123
door user123 - Sep 9, 2022 om 18:43
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

De smartpin werkt prima, niets mis mee. Ook kan je het apparaat gewoon kopen, dus zonder vast maandbedrag.
dat kan gewoon in de omnikasssa.
mits goed ingesteld, wordt een betaalbewijs gemaild.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

Ev
Evergreen2024 - Jun 7, 2024 om 19:32
Huishouden & energie

Legionella

Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week?
boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig? Lees meer

pi
pierre1962 - Jun 10, 2024 om 19:23
Geldzaken & recht

Liander

Hoi ,
Ik ben doof !!!

Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.

Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t ... Lees meer