ch
door chihuahuatje Sep 3, 2004 om 14:25
Geldzaken & recht

Sprintplan

Hallo

Ikheb 5 jaar gespaard bij spaar beleg nu het bijna tijd is voor uit betaling krijg ik niets en moet zelfs nog bij betalen.Het geld wat ik gespaard heb hebben hun belegd en vlies gedraait.Het gaat om een bedrag van 7000 euro ik hen nu de betaling van af april stop gezet.mijn gezin heeft krom gelegen voor dat geld en nu heb ik nog niets.Mijn vraag is kan ik hier nog wat aan doen want ik ben echt niet van plan hun nog meer geld te geven.Ik ben inmiddels 2 jaar weduwe en kan het geld goed gebruiken.

Ik zie uw reactie met belang stelling te gemoet.

Vriendelijke groet A jekel van de graaf

1470 5 Rapporteer

in
door innieminnie - Sep 3, 2004 om 20:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Mevrouw,

Heel vervelend dat uw sprintplan niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Ik heb jaren bij een tussenpersoon gewerkt en de adviseurs hebben ook sprintplannen afgesloten bij klanten. Drama's heb ik meegemaakt. Mensen kunnen namelijk in de tussentijd niet afkopen ja kan wel maar met de grootste gevolgen waar onder hoge kosten. U moet echt de kleine lettertjes in de polis lezen want u kunt nu helemaal niks beginnen helaas.

hidkees
door hidkees - Sep 4, 2004 om 09:57
41 Antwoorden / 5 Vragen

Is dit wel serieus? Onder uw naam chihuahuatje staat: expertise: beurs en beleggen.

Bijna dagelijks staat er iets in de krant over dit soort zaken, met name DEXIA is een overbekende naam, wie kent die niet?

pi
door pietbull - Sep 12, 2004 om 11:01
14 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo A Jekel van de Graaf,

Er is wel degelijk iets te doen aan de boefjes van Spaarbeleg die u onder het mom van sparen hebben berooft van al uw spaargeld.Er zijn op het ogenblik zeker drie grote rechtszaken bezig om het Sprintplan door de rechter te laten vernietigen en het verloren geld terug te vorderen.De m.i. belangrijkste zaak loopt bij de rechtbank in Utrecht.Op 30 september is de volgende (openbare) zitting. Advies is om te wachten tot de rechter uitspraak heeft gedaan in een van deze zaken.

Als de uitspraak gunstig is kunt u ook gaan procederen tegen Spaarbeleg. Als u recht heeft op toevoeging(  gesubsidieerde rechtsbijstand ) blijven de advocaatkosten laag.Dit niet te verwarren met een rechtsbijstand verzekering, dit is iets anders!

Kijk op www.rvr.org  bij infobalie en klik op gesubsidieerde rechtsbijstand.

Heeft u nog vragen, u kunt mij mailen: koremans@planet.nl

Groeten,

Piet

simon55
door simon55 - Jul 16, 2014 om 11:21
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Als je die wil inzien ga je toch naar t ziekenhuis tenzij t 100 kilometer ver weg is dan heb je n probleem

ha
door harryromijn - Jul 16, 2014 om 12:04
272 Antwoorden / 0 Vragen

Daarom, voor mij al 20 jaar: brief van huisarts of naar huisarts, onderzoek, CT- MRI of welke scan dan ook: copietje voor mij. DE originele CD's met alles erop, niet enkel alleen het rapportje van de radioloog.
Dus toen de behandeling in Amphia Breda verder moest... had ik alles zelf bij de hand.
Discussie met verzekeraar: alles had ik.
Stap naar de rechtbank, omdat de arbeidsongeschiktheidsverzekeraar zich onder zijn verplichting uit wilde wentelen: vanaf eerste CT in 2002, eerste rugonderzoek in 1992: alles in eigen hand.
Houd er rekening mee: menig ziekenhuis gooit 10 jaar of oudere spullen weg. Maar met mijn lichaam: zit ik hopelijk 80+ jaar mee. Handig om de voorgeschiedenis te weten.