Topticketshop behoudt winst na foutieve website
Ik heb 2 eersterangs kaarten gekocht voor een concert van Venice voor €75,- per kaart. Volgens de site waren deze leverbaar. Vervolgens krijg ik een mail van Topticketshop: sorry, foutje op de site, deze zijn niet meer leverbaar, we gaan iets anders voor u zoeken.
Ik krijg na een paar weken 2 nieuwe (doorverkochte) kaarten van €32,75 per kaart. Ik krijg geen geld terug: de kaarten konden iets minder waard zijn.
Ik heb ze gebeld: het was HUN fout, ik wil het resterende bedrag terug, of mijn hele bedrag, dan krijgen zij de kaarten terug.
Maar nee, er werd mij gezegd dat het "zo werkt het in Nederland, ik ging akkoord met een wat minder bedrag". Waarop ik antwoordde: "meer dan de helft minder waard? En voor wie is dan de winst? Het was UW fout!"
Vervolgens werd de telefoon erop gegooid.... mijn vraag: wat kan ik doen?