dr
door dryad Mar 29, 2004 om 20:06
Geldzaken & recht

TPG Post

Ik stuur regelmatig pakketten naar Zuid-Afrika (mijn ouders wonen er) Sinds afgelopen november gaat het helaas telkens mis met hoe lang het pakket erover doet er aan te komen. In november duurde het 4 weken voor het pakket aankwam, in december (verzonden op 28 november) duurde het ruim 6 weken voor het pakket aankwam. De latste pakket deed er bijna 3 weken over. Dit alles terwijl ik wel voor Priority Sevice (volgens de gegevens van TPG 8 a 10 werkdagen) betaalde. Ik heb inmiddels al 2 keer een klacht ingediend, maar alleen op de laatste brief werd er gereageerd. Daarin werd vermeld dat ze een onderzoek heeft ingesteld en dat het wel 2 a 3 maanden kunnen duren voor ze een antwoord heeft. Mijn vraag is nu, wat kan ik nog meer doen? Ik vind het bealchelijk dat ik voor een service betaald waaraan niet voldoet wordt en nogeens zeker 3 manden moeten wachten voor ik er antwoord op heeft!

439 2 Rapporteer

se
door seamion - May 21, 2004 om 20:16
16 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer de site van OPTA (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit) eens, www.opta.nl. Deze website biedt u onder andere het volgende:

  • thema’s
  • aanbieders
  • consumenteninformatie over:
    - folders
    - meest gestelde vragen
    - klachten behandeling
    - nummers en registraties
  • actuele informatie
  • bibliotheek

Succes !

to
door toepie - Mar 10, 2005 om 11:54
10 Antwoorden / 6 Vragen

dyard

probeer  het volgende pakket eens in te pakken met een lap erom heen en daar schrijf je het adres enz op

mijn zus heeft ook altijd pakketten opgestuurt naar Indonesie

en het is altijd goed aangekomen

zonder dat ze het open hadden gemaakt

wel deed ze het vast naaien inplats met plakband

misschien  een goede tip voor het volgende pakket

veel suc6 ermee