dr
door dryad Mar 29, 2004 om 20:06
Geldzaken & recht

TPG Post

Ik stuur regelmatig pakketten naar Zuid-Afrika (mijn ouders wonen er) Sinds afgelopen november gaat het helaas telkens mis met hoe lang het pakket erover doet er aan te komen. In november duurde het 4 weken voor het pakket aankwam, in december (verzonden op 28 november) duurde het ruim 6 weken voor het pakket aankwam. De latste pakket deed er bijna 3 weken over. Dit alles terwijl ik wel voor Priority Sevice (volgens de gegevens van TPG 8 a 10 werkdagen) betaalde. Ik heb inmiddels al 2 keer een klacht ingediend, maar alleen op de laatste brief werd er gereageerd. Daarin werd vermeld dat ze een onderzoek heeft ingesteld en dat het wel 2 a 3 maanden kunnen duren voor ze een antwoord heeft. Mijn vraag is nu, wat kan ik nog meer doen? Ik vind het bealchelijk dat ik voor een service betaald waaraan niet voldoet wordt en nogeens zeker 3 manden moeten wachten voor ik er antwoord op heeft!

439 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

se
door seamion - May 21, 2004 om 20:16
16 Antwoorden / 0 Vragen
0

Probeer de site van OPTA (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit) eens, www.opta.nl. Deze website biedt u onder andere het volgende:


  • thema’s
  • aanbieders
  • consumenteninformatie over:
    - folders
    - meest gestelde vragen
    - klachten behandeling
    - nummers en registraties
  • actuele informatie
  • bibliotheek

Succes !

to
door toepie - Mar 10, 2005 om 11:54
10 Antwoorden / 6 Vragen
0

 


dyard


probeer  het volgende pakket eens in te pakken met een lap erom heen en daar schrijf je het adres enz op


mijn zus heeft ook altijd pakketten opgestuurt naar Indonesie


en het is altijd goed aangekomen


zonder dat ze het open hadden gemaakt


wel deed ze het vast naaien inplats met plakband


misschien  een goede tip voor het volgende pakket


veel suc6 ermee


 


 


 


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Re
ReneeVV - Jul 1, 2024 om 10:53
Geldzaken & recht
Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Toen ik in deze huurwoning kwam in 2020 zat er melk-witte folie op de ramen beneden. Mij is toen niet gemeld dat die folie een probleem zou kunnen vormen, noch is mij verzocht die verwijderen. Ik woon pal aan de straat dus ik vond het zelf wel prettig om die privacy te hebben van de folie.   Begin 2024 begon de folie los te laten, dus ik besloot op eigen kosten deze te vervangen met nieuwe raam ... Lees meer

He

Heeft iemand ervaring met een aanvraag gehandicaptenparkeerkaart bij Argonaut?

Heb op 27 mei j.l. een aanvraag ingediendt voor een gehandicaptenparkeerkaart. Tot op op heden geen enkele reactie van Argonaut. Er over gebeld, maar je wordt er niets wijzer van.

Met vriendelijke groet

Herman van der Poort Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer