ma
door majoha Nov 1, 2020 om 16:07
Geldzaken & recht

Verkeerd bedrag afgeschreven

Beste mensen,

Ik maak 3,95 voor jaar abonnement Premium Amstelveens Nieuwsblad over en er wordt 47,50 afgeschreven door BDU Media. Weet niet wie dat zijn.
Heb gewoon op het schermpje van 3,95 geklikt en kwam toen in het inlogschermpje van de ING app zoals altijd. Toen ik in overzicht van de betaalrekening keek zag ik dus die 47,50

Alarmlijn gebeld, maar ING medewerker zei dat ING daar niets aan kon doen omdat ik het zelf had gedaan

Volgens mij is het een of andere oplichting en daar hoeft ING Niets aan te doen en het is mijn schuld?

Wie helpt mij mijn geld terug te krijgen.

1195 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Nov 1, 2020 om 16:13
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Majoha ,

Ik maak 3,95 voor jaar abonnement Premium Amstelveens Nieuwsblad over

Voor €3,95 een jaarabonnement ? een beetje aan de goedkope kant .

€3,95 is per maand , jaarabonnement is €47,40 , klik op de rode regels .

https://www.amstelveensnieuwsblad.nl/abonnement/amstelveensnieuwsblad-nl/bestellen

https://www.amstelveensnieuwsblad.nl/abonnement/amstelveensnieuwsblad-nl/bestellen/jaarabonnement-premium

Abonnementsvoorwaarden zijn van BDU media ,

https://bdumedia.nl/leveringsvoorwaarden/

simon55
door simon55 - Nov 1, 2020 om 16:48
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Er helpt helemaal niemand u. U heeft de juiste prijs van € 47 , 40 betaalt.

Lezen op zich , is al een kunst apart.

tenormin
door tenormin - Nov 1, 2020 om 17:11
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Dat bedrag betaal je nog niet eens voor een online abonnement van een krant. Dus er had sowieso een lampje moeten gaan branden. Maar u hebt zelf geklikt, waarom de ING daarvoor verantwoordelijk stellen? Niets oplichting, gewoon uw eigen fout. Opzeggen heeft nog even geen zin: eerst het jaar uitzitten, daarna kunt u de krant per maand opzeggen.

diumenge
door diumenge - Nov 1, 2020 om 17:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zoals aangegeven, je hebt gekozen voor het jaarabonnement Premium van € 3,95 per maand, het alternatief is het maandabonnement Premium van € 5,95 per maand.

Dat bedrag € 47,40 zal dus heus wel in beeld hebben gestaan bij het accorderen van de betaling, maar kennelijk heb je niet goed opgelet. Nouja, mooi toch, nu kan je een jaar de krant lezen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 1, 2020 om 17:20
16870 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn opmerking: waarom wilt u geld terug? U heeft toch keurig € 47,50 voor een jaarabonnement betaald en dat kennelijk toch ook zelf zo 'aangeklikt'.
(Re:) Heeft u wel in de gaten dat u hier ook een volstrekt onterechte suggestie van oplichting doet op een openbaar 'podium'? (hetgeen in feite als een strafbaar feit zou kunnen worden aangemerkt.)

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 1, 2020 om 17:36
7197 Antwoorden / 3 Vragen

Omdat er door BDU Media het bedrag is afgeschreven terwijl u dacht dat het Premium Amstelveens Dagblad zou zijn is het denkbeeld ontstaan dat u misleid bent,  niets mis mee, u weet nu hoe het in elkaar steekt.

Je
door Jeff59761 - Nov 1, 2020 om 19:26
43 Antwoorden / 1 Vragen

Mis niks, lees alles. Amstelveens Nieuwsblad Premium

Jaarabonnement Premium MEEST GEKOZEN

€ 3,95 per maand

Betaal 1x voor het hele jaar
en krijg ruim 30% korting
Jaarbedrag € 47,40

Maandabonnement Premium
€ 5,95 per maand
Betaal per maand € 5,95
Maandelijks opzegbaar
Jaarbedrag € 71,40

Duidelijker kunnen ze het niet neerzetten je zit fout.