rico12121
door rico12121 Dec 31, 2011 om 16:20
Geldzaken & recht

Vesting Finance

ik had van vesting finance een brief dat ik van Eneco achter was met betalen. ik betaalde gelijk maar kreeg toch weer extra boete van 100 euro. betaalde weer gelijk maar via de bank duurt het ong. 5 werkdagen.dus kreeg ik weer boete ven 78.10 omdat het niet op tijd binnen was. dit heb ik maar betaal anders krijg ik weer boete.Ik heb ook alleen maar een bijstandsuitkering. maar dit zijn toch maffia praktijken? Je krijgt niet eens de kans om te betalen....m.v.g.Marianne Raeijmaeckers.

1830 3 Rapporteer

ja
door jans2 - Jan 2, 2012 om 15:05
311 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt het best contact met vesting finance opnemen hierover, zie

http://www.vestingfinance.nl/debiteuren/

U kunt daar ook een klacht indienen. Overigens is het meestal voldoende om even te bellen en uit te leggen op welke manier u betaalt en dat het dus een paar dagen duurt.

rico12121
door rico12121 - Jan 4, 2012 om 09:33
1 Antwoorden / 2 Vragen

ja heb ik al gedaan via telefoon, daar reageerde ze heel bot, en ze zeiden van: ja betaal toch maar.

hun hadden bij afschrijfdatum 28-12-11 staan, en het kwam pas 30-12-11 binnen, en 31e moest betaald worden, dus eigenlijk onmogelijk als je internet t niet doet en zeker via bank

ve
door vestingfinance - Jan 4, 2012 om 12:13
5 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Rico12121,

Graag willen wij met je met je in contact komen over je klacht. Hoewel onze medewerkers zorgvuldig te werk gaan, kan het helaas toch voorkomen dat er wat fout gaat.
Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben we een dossiernummer nodig. Graag willen we dan ook vragen om dit te sturen naar klachtencoordinatie@vestingfinance.nl.

We hopen dan tot een oplossing te komen, waarmee alle partijen tevreden zijn. Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,
Vesting Finance, Klachtencoordinatie