bo
door bornsol May 18, 2017 om 14:33
Geldzaken & recht

Waarom wordt mijn Lotto saldo niet bij de Toto bij geschreven

Sinds de Toto onder de Nederllandse-loterij valt wordt mijn Lotto-saldo niet bij mijn Toto-saldo bijgeschreven,de Toto is het enige spel waar dat niet gebeurd,heb een paar keer de Klantenservice gebeld en gemaild maar krijg onduidelijke antwoorden zoals dat zijn de nieuwe regels,wie heeft dit onrecht ook ondervonden,graag een reactie

4948 10 Rapporteer

ne
door neodutchio - May 18, 2017 om 14:40
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Leen Bakker valt ook onder de Blokker holding, maar mijn aankoop van Leen Bakker kan ik niet bij de Blokker inleveren.

Dat ze beide onder de Nederlandse loterij vallen wil niet zeggen dat het 1 bedrijf is.

tijger1
door tijger1 - May 18, 2017 om 15:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom zou u dat dan willen? Laat uw saldo uitbetalen.

Topantwoord

ha
door halex - May 19, 2017 om 00:25
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom is dit onrecht? Pakken ze uw saldo af of zo?

bo
door bornsol - May 19, 2017 om 11:23
133 Antwoorden / 35 Vragen

nee,ze pakken niet mijn saldo af,de Nederlandse-loterij is een samenvoegsel van 5 loterijen,bij 4 daarvan wordt het gewonnen saldo gewoon bijgeschreven,enkel bij de TOTO is  dat niet het geval,heel raar

costnix
door costnix - May 19, 2017 om 12:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als het op uw bankrekening wordt gestort, is het toch geen probleem?

bo
door bornsol - May 19, 2017 om 12:45
133 Antwoorden / 35 Vragen

wat een omweg,dan moet ik het weer naar de TOTO storten

ap
door appletreelane - Aug 5, 2017 om 13:21
2 Antwoorden / Vragen

Heel goede vraag, ik ben hier ook tegenaan gelopen. Voordat de lotto onder de Nederlandse loterij viel kon ik mijn speltegoed van Lotto altijd inzetten voor toto en nu kan dan dus niet meer. Je zou denken dat het nu helemaal mogelijk zou moeten zijn omdat het een samengevoegd geheel lijkt te zijn. Dat is het dus blijkbaar niet. Ik zou graag een uitleg hierover willen van de Nederlandse loterij want het lijkt een verandering van de voorwaarden (acteruitgang) waar de klanten niet over geinformeerd zijn. En voor de mensen die praten over uitbetalen van het saldo, dat is dus niet mogelijk omdat het speltegoed is.

tijger1
door tijger1 Aug 5, 2017 om 13:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

.

tijger1
door tijger1 - Aug 5, 2017 om 13:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus u gokt ergens, maar wat u wint, wordt niet uitbetaald, maar moet u weer vergokken? Komisch.

ap
door appletreelane - Aug 5, 2017 om 13:53
2 Antwoorden / Vragen

Je kunt uiteraard ook gewoon saldo winnen maar daarnaast een soort goedhoudertje en dat is speltegoed; inderdaad alleen in te zetten voor nieuwe gokjes. Voorheen dus ook voor toto maar dat kan blijkbaar niet meer

jo
door jorisw - Aug 5, 2017 om 14:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou er gewoon mee stoppen, met die lotto en toto. Dat zal ze leren!