he
door heideveld Dec 20, 2005 om 19:02
Geldzaken & recht

WAARSCHUWING POSTCODELOTERIJ

Ontving van mijn werkgever leuk kerstpakket inhoudende ondermeer een postcode-lot dat via internet te activeren was. Gedaan, maar LET OP: Als je niet gelijktijdig brief stuurt (kan alleen met brief) om aan te geven, dat je geen abonnee wilt blijven wordt er iedere maand Euro 8,25 afgeschreven voor een lot. Ik betitel dit als een zeer agressieve manier van ledenwerving en heb dit ook al aan hen laten weten. Ze reageerden (nog) niet.

776 1 Rapporteer

pe
door pete3357 - Dec 20, 2005 om 21:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad zeer schandalig. Ben reeds enkele jaren sponser met twee loten per maand. Ga kerstzegels halen op het postkantoor en denk,"nou dan zal ik die goede doelen maar eens extra steunen door die postzegels te nemen. Kom thuis, pak uit en vind een cadeaulot. Had ik helemaal niet verwacht, maarja dacht ik leuke geste. Vanavond effe activeren via internet.

Alle velden ingevuld en ontdek voor het te bevestigen dat als ik alles zo laat ik automatisch er iedere maand weer een lot bij heb (dus drie) Het veld nl is al en moet aangevinkt zijn. Telefoon gepakt en medewerkster gesproken. Als je dus niets doet ben je erbij.

Ik heb de medewerkster gevraagd of ze mijn klacht door zou willen geven aan haar leidinggevende en tevens medegedeeld dat als ik de zegels terug zou kunnen brengen ik die nou direct terug zou brengen. Overigens denk ik er nu over na om de andere loten ook per direct te annuleren.

Als je mensen die het goed bedoelen in de problemen wil brengen ten koste van de goede doelen dan tref je op deze wijze de burgers die het goed met deze doelen voorhebben. Deze raak je op een dergelijke misselijke manier van uitkleden kwijt. Zeer spijtig voor die goede doelen.