sn
door snorrewiets Oct 18, 2005 om 16:56
Geldzaken & recht

Wellink

hoi mensen

ik snap er niks van dat zo iemand als wellink met zo'n salaris er op tegen is dat mensen met minie uitkering en aowers niks exstra krijgen ik vind het schandalig. ik wil nog veel meer zeggen maar doe het nog netjes nog wel ja.groetjes frans

400 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 18, 2005 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vladja,

Door het gebruik van het woord "asociaal" is jouw reactie in feite evenzeer een statement dat op een forum thuishoort. Waarmee ik mij overigens niet het label "Wellink-adept"wil laten omhangen. Groet, M@rtin

ve
door verwijderd - Oct 19, 2005 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een onderwerp voor een forum. Start hierover zelf een forum. Dit
is een vraag en antwoord rubriek en geen plek voor discussies over
asociaal beleid.

Vladja

ve
door verwijderd - Oct 19, 2005 om 11:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
...er op tegen is dat mensen met minie uitkering en aowers niks exstra krijgen...

Wellink is er dus voor, begrijp ik...?

E.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2005 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Priewjet, de tweede ?????

Of topic waar zijn je sombrero' gebleven?

Dat "asociaal" slaat op het betoog dat frans houdt. Dat maak ik daar uit op. Verkeerd aangevoeld?

Verder probeer ik altijd zo neutraal mogelijk te blijven. Ik denk niet
dat iemand zit te wachten op persoonlijke meningen, commentaren etc.,
alhoewel niet iedereen daar zo over denkt.

Vladja

ve
door verwijderd - Oct 19, 2005 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ enterprise - scherrup - scherrup ...

ve
door verwijderd - Oct 19, 2005 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

...als een scheermes...

E.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2005 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Vladja,

Ik denk niet dat ik het verkeerd heb aangevoeld en wel hierom:

1. “Asociaal beleid”: de vraagsteller bekleedt (naar ik mag aannemen) geen beleidsbepalende functie in Nederland, dus wat hij zegt kan niet als beleid dan wel beleidsbepalend worden genoemd. Wellink daarentegen doet  dat wel, dus kunnen zijn uitlatingen wel als beleid of voorgestaan beleid worden gekenmerkt.

2. De formulering: de vraagsteller heeft door een wat ongelukkige formulering juist het tegenovergestelde betoogd van wat Wellink als mening heeft uitgedragen. Zie hiervoor de simpele, maar rake opmerking van enterprise.

3. In mijn reactie ben ik uitgegaan van de gerechtvaardigde verwachting dat je op de hoogte bent van de juiste inhoud Wellinks’ uitlatingen en daar dan de kwalificatie “asociaal” aan geeft.

Groet, M@rtin