ri
door rijstad Oct 12, 2017 om 19:50
Geldzaken & recht

Wie heeft er ervaringen met Hotelcheque.nl

Hallo allemaal,

Ik werd vanavond gebelt door een medewerker van  Online Hotelcheque.nl
Ik zou een cheque in juli 2015 besteld hebben maar nooit betaald.
Oorsponkelijk was hij €59.95 maar nu moet ik voor morgen 5 uur over de €400,- betalen.
Ik kan mij echter niet herinneren ooit zoiets besteld te hebben. Ze hebben echter al mijn gegevens en beweren alle facturen per e-mail verstuurd te hebben. Ik heb deze e-mails ook nooit gezien.

Ik heb dus allerlei vragen gesteld aan deze man, zoals wanneer de facturen verstuurd zijn.

Hij heeft hier echter geen antwoord op gegeven en opgehangen.

Dit is dus voor mij zo ongeloofwaardig dat ik dit geld niet over ga maken.

Zijn er bij jullie klachten bekend over deze organisatie?

1538 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 12, 2017 om 19:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die flauwekul moet u compleet negeren.

En ook al zou het “geloofwaardig” zijn, dan zou u toch zeker ook geen € 400 gaan dokken?

ne
door neodutchio - Oct 12, 2017 om 20:08
5190 Antwoorden / 12 Vragen

Heel simpel, wie stelt bewijst. Laat ze maar bewijzen dat u het gekocht heeft en dat zij geleverd hebben.
Maar hoe komen ze aan uw gegevens?

marita5
door marita5 - Oct 12, 2017 om 20:09
11569 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rijstad ,

Ik zou een cheque in juli 2015 besteld hebben

Volledig negeren , de zogenaamde hotelcheque van u is allang verlopen .

De HotelCheque is èèn jaar lang geldig en kan één keer gebruikt worden..

Bron : hotelcheque.nl

getty
door getty - Oct 12, 2017 om 20:46
4179 Antwoorden / 10 Vragen

En het is geen deurwaarder , dus beslag of iets dergelijks kunnen ze niet leggen. Laat u niet intimideren.

hutch
door hutch - Oct 13, 2017 om 11:45
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Duidelijk weer een malafide club, die middels leugens (list en bedrog) probeert geld afhandig te maken van onwetenden.
Ik vermoed dat dit clubje vele honderden slachtoffers (in spe) benadert (en maakt). Als daarvan een x-aantal er wel intrappen, is dat weer mooi 'verdient'.
En stel dat er meerdere van dit soort figuren hieraan meewerken, kunt u wel nagaan hoeveel (onterecht) geld er wordt binnen gehaald.

Zoals reeds geschreven, niets van aantrekken en....... via social media waarschuwen voor dit malafide clubje.