in
door ingridl_1 Jan 30, 2011 om 23:19
Geldzaken & recht

WIE HEEFT OOK SLECHTE ERVARING MET COURLUX?

Wie heeft net als wij problemen met het bedrijf courlux?
onze zoon heeft een kennismakingspakket besteld bij coulux maar ik had al zo vaak gehoord over problemen.Heb dit meteen terug gestuurt.Na aanmaningen is nu een incasso buro in geschakeld.

517 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 31, 2011 om 00:22
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Voor dat u ergens op internet besteld bij een onbekende firma zoek eerst eens op de naam dan komen vanzelf de slechte te voorschijn als ze dus dat eerder hebben gedaan

dobby
door dobby - Jan 31, 2011 om 03:31
749 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=ingridl schreef op zondag 30 jan 2011, 23:19]Wie heeft net als wij problemen met het bedrijf courlux?
onze zoon heeft een kennismakingspakket besteld bij coulux maar ik had al zo vaak gehoord over problemen.Heb dit meteen terug gestuurt.Na aanmaningen is nu een incasso buro in geschakeld.

Je hebt een zending teruggestuurt - so far so good, maar was dat binnen de termijn? en heb je volgende zendingen ook gecancelled? (ik neem af en toe als ze bellen weer een proefzending voor alleen de verzendkosten, en zeg daarna gewoon weer af..) (courlux, tonno, weet ik veel wat allemaal).. ik vertel zelfs de call centers erbij dat ik direct opzeg, maakt niet uit.. zij hun targets, ik iets betaalbaars..

tot nu toe nog nooit problemen.. gewoon per email opzeggen (of via de website).

dit gaat al jaren goed.. maar ja - behaalde aansluitingen in het verleden geven geen garantie op een gehaalde overstap..

Maar hoe dan ook - voor zover ik weet is alleen terugsturen niet genoeg... (dus ook niet "zending geweigerd - retour afzender" oid).. je moet op de bestelbon invullen dat je deze zichtzending niet wilt behouden.. dan *zou* het goed moeten gaan . .. maar ja YMMV ...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer