Ziggo haalt verschillende bedragen af
Sinds een jaar of 30 was ik klant van Ziggo tot dat ik vorige jaar een aanbieding kreeg van ze ben er op in gegaan sinds dien is het helemaal fout gegaan met de Facturen elke maand werden er verschillende bedragen van mijn bankrekening gehouden. Zelfs de maand januari 2016 werd er 2 x een bedrag afgeschreven. Elke maand heb ik gebeld dat het bedrag niet klopte en van Ziggo zeiden ze dat het wel klopt. Ik heb alles uitgeprint en bewaard. Anderhalve week geleden weer met de Ziggo gebeld en toen kreeg ik iemand aan de lijn die het zou doorsturen naar de administratie. Toen heb ik via de Media gereageerd toen er een E-mail storing was en toen waren ze er erg snel bij. Heb de situatie uitgelegd heb toen contact gehad via een PB van Facebook en werd mij verteld dat er een Expert aan te pas moest komen. Op heden nog steeds niets gehoord heb wel voor erg veel geld gebeld(Mobiel) met de Ziggo waar ik merendeel in de wacht stond bijna een uur dan ik werd geholpen. Werd afgescheept met een bedrag van 10 euro, door HUN fout zie ik elke maand verschillende bedragen afboeken en heb mij daar maar bij neer te leggen. Gelukkig nog 5 maanden dan ben ik van het contract af en ga daar weg. Kan dit zomaar.
Hallo Marja Smits ,
Dien een klacht in bij Ziggo en stuur een aangetekend schrijven , zie hier wat u nog verder kunt doen
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv
Hallo Marja Smits,
het zou kunnen dat de tweede factuur het door u aanvaarde aanbod betreft. Telefonisch kunt u het gratis nummer (1200)van Ziggo gebtuiken. Vr, gr.
Ben er al een haf jaar mee bezig en heb elke maand gebeld dat de factuur niet klopt, heb een aanbieding van de eerste 6 maanden voor 34,95 daarna woord het 44,50 in de maand. Ik bel mobiel niet van de Ziggo en dat kost klauwen vol geld mede omdat je bijna een uur in de wacht staat en elke keer moet je je verhaal op nieuw vertellen dan gaan ze het opzoeken dan sta je weer in de wacht.
@Marja Smits
In Mijn Ziggo kunt uw alle facturen terug vinden , hier ziet uw hoe dit werkt , scroll naar beneden en klik op registratie Mijn Ziggo als u dit nog niet heeft .
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/uitleg-mijn-ziggo/
Dat heb ik al gedaan en heb ze ook uitgeprint kopt voor geen meter ben er al een half jaar mee bezig
Dat heb ik al gedaan en heb ze ook uitgeprint kopt voor geen meter ben er al een half jaar mee bezig
Dat heb ik al gedaan en heb ze ook uitgeprint kopt voor geen meter ben er al een half jaar mee bezig
Dat heb ik al gedaan en heb ze ook uitgeprint kopt voor geen meter ben er al een half jaar mee bezig
Tja, wij kunnen hier natuurlijk niet controleren of de facturatie echt niet klopt. Maandelijks verschillende bedragen, kan komen door telefonie kosten, huren van een film enz., extra pakket dat bijv. eerst een half jaar 50% was en daarna 100%.
Misschien kun je wat duidelijker zijn?
Ik heb ook een foto er van gemaakt van de Facturatie krijg hem hier helaas niet gedownload. Maar heb gewoon een aanbieding van de Ziggo van de eerste 6 maanden betaal ik 34,95 en daarna 44,50. Mobiel heb ik niet van ze.
Hadden wij ook in 2008. Sindsien de automatische betaling gestorneerd en betaal nu gewoon per kwartaal waarvoor ze een girokaart sturen. Kost wel 2,50 extra maar heb alles nu zerlf in de hand. Heb alleen maar TV want telefoon durf ik niet aan met hen omdat ze in mijn ogen financieel onbetrouwbaar / slordig zijn gebleken. Verzoeken voor correctie worden niet be-antwoord, opgezonden decoders etc. hebben ze zg nooit ontvangen totdat het tegendeel door jezelf is bewezen. Callcenter zijn uitzendkrachten van derden die maar wat kletsen. Had ooit ens een dochter van een kapitein/reder aan de bel die het als bijbaante had en alles moest oplezen van een scherm.
Het zijn gewoon ordinaire boeven die je telkens doorverbinden naar een zgn. andere afdeling. Ondertussen wordt je volgens mij doorverbonden met zijn/haar collega ernaast en zitten ze zich kapot te lachen onder het mom; "hahaha, we hebben er weer een!"
Echt constructief meedenken naar -of meewerken aan -een oplossing doen ze praktisch nooit.
Het lijkt wel of ze boven de wet verheven zijn.
Zij kunnen zich blijkbaar alles permitteren zonder gevolgen voor hen, terwijl het omgekeerd juist andersom is. Wij kunnen en mogen niets, enkel betalen.
Gerard.
Hallo, Heeft u soms mobiele abonnementen bij Ziggo? De "oude" Ziggo klanten (dus niet de UPC klanten) krijgen voor het mobiele abonnement een aparte rekening en die kan ook apart afgeschreven worden. Dat schijnt in de toekomst te veranderen...
Nee heb een standaard pakket tv en internet het was een aanbieding de eerste 6 maanden voor 34,95 en daarna 44.50 maar ze halen maar verschillende bedragen af van mijn bankrekening heb er wel een foto van gemaakt maar ik krijg het hier niet gedownload
Stap 1:
Trek de automatische incasso in, bij Ziggo kun je namelijk ook betalen via accordering (je geeft voor elke factuur afzonderlijk toestemming)
Stap 2:
Controleer online je rekeningen, deze zijn namelijk tot in het detail gespecificeerd.
Stap 3:
Storneer de onterechte facturen.
Hoe moet ik dat bij de bank doen ????
Nog even terug te komen wat ik hier boven heb geschreven heb gewoon een standaard pakket het was wel een aanbieding de eerste 6 maanden 34,95 en daarna 44,50. Ik kan alleen mobiel bellen dus geen abonnement bij ZIggo. Ook heb ik een foto genomen van de facturen krijg het helaas niet op deze site gedownload.
Bedankt nog voor je antwoorden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aflossing lening bij Vesting Finance van NN
Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
...
Lees meer
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.
Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan. Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen". De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer
Auto verzekeren bij FBTO.
Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug.
Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren.
Lees meerPopulair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer