la
door lailael May 7, 2020 om 14:34
Geldzaken & recht

Zorgtoeslag.nl

hallo, ik heb bij een onbetrouwbare site mijn zorgtoeslag aangevraagd ( zorgtoeslag.nl) hier kwam ik later achter. ik wil dit annuleren maar dit lukt niet. bellen/mailen heeft geen zin want je krijgt geen gehoor. ik heb een paar klachten gelezen en er wordt maandelijks bij mensen een geldbedrag afgeschreven, ik ben hier ook bang voor. Ik zit nog in de 14 dagen bedenktijd kunnen jullie mij hier mee helpen?

What do you want to do ?

New mail

1689 7 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 7, 2020 om 14:44
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Nee hoor, daar is geen bedenktijd. Als het "goed" is, moet u 1 malig een betaling doen. U heeft zelf op de eerste de beste ADV gedrukt en niet op de gratis site van de Belastingdienst. Dus dat gaan zij voor u doen.
Als er meer dan eenmalig van uw rekening wordt afgeschreven, dan storneren. Wel dus regelmatig uw bankrekening in de gaten gaan houden.

tijger1
door tijger1 May 7, 2020 om 14:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er is wel 14 dagen bedenktijd, staat ook gewoon op die site.

tijger1
door tijger1 - May 7, 2020 om 14:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ten eerste is het geen onbetrouwbare site, maar een commercieel bedrijf dat voor u werkzaamheden verricht, waar u éénmalig voor moet betalen.

Dus er wordt zeker niet elke maand geld afgeschreven.

En als u nog binnen de bedenktijd zit, kunt u ze simpelweg een mailtje sturen, dat u ervan afziet.

edrick3
door edrick3 - May 7, 2020 om 15:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat is een intermediair.

Wij rekenen voor deze dienstverlening een eenmalige vergoeding van € 39,50, waarvoor wij na het stappenplan uw toestemming vragen. Wanneer u met onze voorwaarden akkoord bent gegaan, krijgen wij de aanvraag binnen in ons systeem.

Zit ik dan aan Zorgtoeslag.nl vast?

Nee. Nadat u de aanvraag bij ons hebt ingediend, zit u nog nergens aan vast. U heeft namelijk nog 14 dagen de tijd om uw aanvraag te annuleren. Dit kan telefonisch of per e-mail en bovendien zonder opgaaf van reden. Na deze 14 dagen zullen wij de aanvraag verwerken en indienen bij de Belastingdienst.

We zijn op woensdag en vrijdag bereikbaar, op deze dagen doen we ons best om u binnen 5 minuten te woord te staan. Het kan echter behoorlijk druk zijn. U kunt ons dan ook per e-mail bereiken.

info@zorgtoeslag.nl

Wij zijn bereikbaar op woensdag en vrijdag tussen 9:00 uur en 12:30 uur en tussen 13:30 uur en 17:00 uur.

marita5
door marita5 - May 7, 2020 om 15:05
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo LaiLael ,

Ja, u kunt uw aanvraag of wijziging kosteloos binnen 14 dagen na het indienen annuleren. Dat is de wettelijke annuleringstermijn voor internetdienstverlening. Nadat deze periode van 14 dagen is verstreken, zullen wij uw aanvraag verwerken.

Stuur binnen 14 dagen nadat u de aanvraag,wijziging of stopzetting hebt ingediend een mailtje naar info@zorgtoeslag.nl. Vermeld daarin duidelijk dat u uw aanvraag, wijziging of stopzetting wilt annuleren, uw volledige naam en uw burgerservicenummer (BSN). U kunt ook het kenmerk van de aanvraag vermelden, dit vindt u onderin de bevestigingsmail. U ontvangt een bevestiging van de annulering per e-mail zodra deze is verwerkt

Toeslagen kunt u hier aanvragen , klik op de rode regel .

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/toeslagen/toeslagen

la
door lailael May 7, 2020 om 16:39
Antwoorden / 1 Vragen

ik heb dit gedaan maar er staat dat de email adress niet meer in gebruik is ?

What do you want to do ?
New mail

tijger1
door tijger1 May 7, 2020 om 16:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u het wel goed overgenomen? Als het mailadres niet meer bestaat, komt het mailtje terug.

marita5
door marita5 May 7, 2020 om 16:59
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Waar staat dat , dat het e-mailadres niet meer in gebruik is ?

edrick3
door edrick3 May 7, 2020 om 17:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

info@zorgtoeslag.nl gebruiken via je eigen mail.

edrick3
door edrick3 - May 7, 2020 om 17:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

info@zorgtoeslag.nl gebruiken via je eigen mail.

Iv
door Ivo W - May 7, 2020 om 22:39
729 Antwoorden / Vragen

Jammer dat er meteen weer met een onterechte beschuldiging gestrooid moet worden nadat men de eigen 'fout' ontdekt heeft.

Zover ik uit de klachten kan herleiden over zorgtoeslag.nl is er in geen enkel geval sprake geweest van onbetrouwbaarheid of het niet nakomen van verplichtingen. Er wordt telkens netjes gedaan wat de consument aangevraagd heeft via de website.

De klachten gaan echter keer op keer over de eigen kortzichtigheid. Men typt iets in op Google, klikt op de eerste gesponsorde link (waar nota bene bij staat dwt het een 'advertentie' is) en leest vervolgens niet wat er op de website allemaal vermeld staat. Om er achteraf verbolgen over te zijn dat er kosten in rekening gebracht worden, terwijl dat echt duidelijk vermeld wordt voordat men een akkoord geeft.

sira
door sira - May 8, 2020 om 18:30
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Zij voeren gewoon uit waar u om vraagt en dat moet betaald worden.

Nog een geluk bij een ongeluk dat u niet op zoek was naar een loodgieter.