Vragen gesteld door: bubbleblower
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Nov 23, 2022 om 23:10
in 2020 heb ik mijn computer ter reparatie aangeboden bij computerhulpalkmaar van de heren [edit redactie] in alkmaar.
toen ik die weer op wilde halen kon dat niet, omdat er inmiddels covid op het bedrijf was uitgebroken en dat heeft meer dan een jaar geduurd.
daarna zijn er verschillende afspraken gemaakt dat zij de computer k ... Lees meer -
Feb 5, 2020 om 14:14
mijn vorige topic is gesloten, maar ondertussen klopt de aanbiedingsprijs nog steeds niet.
uiteindelijk ging ik er van uit dat er sprake moest zijn van een vergissing, want de netbeheerkosten kunnen niet van aanbieder tot aanbieder versc ... Lees meer -
Feb 4, 2020 om 13:29
via deze site krijg ik een aanbieding waarbij ik € 200,= cashback zou krijgen, maar wil ik ervan gebruik maken moet ik juist meer betalen dan de normale prijs. in mijn geval zit er € 257,= verschil tussen de aanbiedingsprijs en de werkelijke prijs.
die aanbieding staat er al een tijd en er wordt nog steeds mee geadverteerd.
h ... Lees meer -
Jan 7, 2020 om 14:41
in 2017 heb ik, zoals zo velen, via de consumentenbond een “3 jaar vast” contract bij vandebron afgesloten.
in de kleine lettertjes van het contract staat:
in afwijking van het bovenstaande geldt da ... Lees meer -
Oct 22, 2019 om 17:10
Onlangs heb ik deelgenomen aan deze cashback actie: https://promotion.asus.com/nl/bnl/amdcashback
althans ik heb "een deelnemend asus moederbord tussen 16 september en 27 oktober 2019 bij een participerend verkooppunt" gekocht.
asus kan dat echter niet op tijd leveren, dus vóór 10 november en zegt nu, nadat ze me eerst 5 dagen van het kastje naar de muur stuurden, dat ik dan geen recht ... Lees meer -
Feb 3, 2011 om 02:32
Eind januari kreeg ik een vervelend telefoontje van een medewerker van ziggo, die claimde dat ik betalingen steeds storneerde. hierop vertelde ik hem dat ie zich vergistte, maar hij hield voet bij stuk, waarop ik heb ingelogd op mijn bankrekening en bleek dat hij het toch echt bij het verkeerde eind had. desondanks bleef deze medewerker volhouden, mij feitelijk een leugenaar noemend, wat het gespr ... Lees meer
-
May 10, 2010 om 21:18
Ik was in de veronderstelling dat je tegenwoordig gratis je unlockcodes kunt krijgen en dat daar speciale europese wetgeving voor was. die informatie heb ik bv van de consuwijzer van onze overheid. daar staat:
"mobiele aanbieders mogen een simlock op telefoons zetten. met de mobiele aanbieders is afgesproken dat de simlock een jaar is toegestaan. na dat jaar kunt u bij uw eigen aanbiede ... Lees meer -
Mar 3, 2010 om 11:49
Helaas heb ik een ah mobiel aangeschaft. kort daarna is debitel failliet gegaan en in die telefoon zat kennelijk een sim kaart van dat bedrijf.
ah mobiel bestaat nog wel en dat product had ik aangeschaft, maar dat ziet ah anders; ik dien een nieuwe sim aan te schaffen en ben mijn beltegoed kwijt.
dus heb ik maar een nieuwe simkaart gekocht, maar die blijk ik niet te kunnen gebruik ... Lees meer -
Mar 7, 2009 om 13:31
of dienen zij zich dan tot de curator te wenden?
vorig jaar april ben ik failliet verklaard, omdat door omstandigheden mijn maandelijkse lasten hoger waren dan mijn inkomsten. de bedoeling was dat deze situatie werd opgelost en ik daarna in de wsnp zou gaan.
sinds juni vorig jaar zijn er ook nieuwe schulden aan de nuon ontstaan, in totaal een bedrag van € 1210,=. daar k ... Lees meer
-
Mar 6, 2009 om 19:05
of dienen zij zich dan tot de curator te wenden?
vorig jaar april ben ik failliet verklaard, omdat door omstandigheden mijn maandelijkse lasten hoger waren dan mijn inkomsten. de bedoeling was dat deze situatie werd opgelost en ik daarna in de wsnp zou gaan.
sinds juni vorig jaar zijn er ook nieuwe schulden aan de nuon ontstaan, in totaal een bedrag van € 1210,=. daar k ... Lees meer