Vragen gesteld door: donna
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Nov 10, 2015 om 13:58
Ik betaalde een rekening van ziggo, maar er leek wat fout te gaan met de overboeking. contact opgenomen met ziggo, daar wordt gezegd dat ik het nog maar een keer moet betalen. mocht het dubbel betaald zijn dan wordt het volgens deze medewerker direct automatisch weer teruggestort. ik heb nog een keer betaald en naar nu blijkt was het de eerste keer toch overgeschreven. automatisch terugbetalen geb ... Lees meer
-
Jun 18, 2015 om 08:48
De bankgiroloterij boekt 12,50 af voor een lot, dat ik niet gekocht heb. ing weigert het bedrag terug te storten. ik moet nu een duur 0900 nummer bellen van de bankgiroloterij om te proberen mijn eigen geld terug te krijgen. ik heb de bank gevraagd om mij de machtiging te sturen, maar die hebben ze niet. dan mogen ze toch ook niet afschrijven, zou je denken! hoeveel zal hier voor de bank aan de st ... Lees meer
-
Nov 18, 2014 om 19:22
Ik heb een samsung galaxy core 2 gekocht , maar nu lees ik in verschillende reviews dat de batterij niet langer dan een dag mee gaat en dat is voor mij veel te kort. zoiets moet je natuurlijk uitzoeken voor je hem koopt, ja, ik weet het, ik besloot in de winkel toch niet te gaan voor het model dat ik had uitgezocht. ik mag nog ruilen, dus zou nu graag weten of iemand ervaring heeft met deze tele ... Lees meer
-
Jul 12, 2014 om 12:59
Onze ikea-keuken heeft na vier jaar een mankement. we hebben 25 jaar garantie, dus gemeld bij ikea op 5 juni. de reactie duurt even, maar dan wordt gevraagd om aankoopbonnen e.d. na opsturen daarvan krijgt de klacht een ander nummer.
vervolgens gebeurt er niets meer. nog maar eens een mailtje gestuurd, het antwoord is dat het druk is, de klacht zal z.s.m. behandeld worden.
er gebeurt n ... Lees meer -
Mar 5, 2014 om 14:27
Mijn vodafone-abonnement loopt over twee maanden gelukkig af. ik zoek een nieuwe provider en wel een die niet onder vodafone valt, dus geen hollands nieuwe, sizz en zeker geen vodafone. ik heb twee jaar problemen gehad met dat bedrijf en dat vind ik lang genoeg.
wie is tevreden over zijn/haar provider? hier op het forum lees ik voornamelijk klachten, maar er zal er toch ook wel eentje z ... Lees meer -
Feb 7, 2014 om 17:33
Op 11 december 2012 hebben wij een abonnement genomen op de telegraaf en dit weer opgezegd op 16 december 2013. met een maand opzegtermijn zou het abonnement op 16 januari 2014 beëindigd kunnen worden, maar omdat de betaling liep tot de 24e van de maand hebben wij als einddatum 24 januari genomen. maar de telegraaf weigert, ze willen pas beëindigen op 24 februari. ik heb hemel en aarde bewogen om ... Lees meer
-
Dec 2, 2013 om 17:01
Als ik mijn ah bonuskaart koppel aan mijn airmileskaart, krijgt ah dan ook alle aankopen in andere winkels te zien? dan gaat het toch niet alleen meer om wat je bij ah koopt, dan kunnen ze je helemaal volgen. Lees meer
-
May 22, 2013 om 14:13
Kassa meldt: "fraudeurs bankieren graag bij ing". die bank heeft dan ook meer op met fraudeurs dan met klanten. van mijn rekening werd een bedrag afgeschreven. de naam van de begunstigde was een mij onbekend bedrijf. ik vroeg ing om de gegevens van dat bedrijf, maar met een verwijzing naar privacy weigerde ing deze gegevens te verstrekken. belachelijk dat ik niet mag weten aan wie mijn geld betaal ... Lees meer
-
Mar 12, 2013 om 17:42
Ik kreeg zojuist dit mailtje:
geachte lezer,
dit e-mailadres is gebruikt voor een aanmelding op onze nieuwsbrief.
indien u hier niet van op de hoogte bent en zich niet wilt aanmelden,
verwijder dan dit bericht. u hoeft verder geen actie te ondernemen.
klik hier om uw aanmelding te bevestigen.
middels deze opt-in procedure conformeren wij ons aan ... Lees meer -
Feb 22, 2013 om 15:48
Omdat ik er met de overheid niet uitkom, plaats ik mijn vraag maar hier.
mijn.overheid.nl liet mij per mail weten dat er een nieuw bericht is in mijn berichtenbox. ik klik in de mail om naar de site te gaan, maar ik krijg de volgende melding:
deze website gebruikt een ongeldig certificaat.tenzij het een interne website van uw organisatie is raden wij u aan de toegang tot deze we ... Lees meer