Vragen gesteld door: pienter
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Jul 22, 2009 om 11:41
ik ben net terug van vakantie en het viel mij op dat, terwijl de hele wereld spreekt over "pig-flu" nederland weer eens als enig land een uitzonderingspositie inneemt en spreekt over de mexicaanse griep!! of de mexicanen daar nu zo blij mee zijn?? enige maanden geleden sprak men hier echter ook over varkensgriep!! ik zou wel eens willen weten welk ministerie zo onder ... Lees meer
-
May 9, 2009 om 19:50
vorige week ontving ik een enquette-formulier van kassa over het "tippen of niet tippen" in cafe's en restaurants. helaas was het een computergestuurd programma waar geen mogelijkheid gegeven was een eigen mening te ventileren vandaar dit onderwerp nu in het forum geplaatst.
ik meen mij namelijk te herinneren dat dit onderwerp reeds een jaar of vijftien geleden tot in den treure met ... Lees meer
-
Sep 25, 2008 om 19:22
ik lever dele merken auto's af voor diverse garagebedrijven en lease maatschappijen door heel nederland. ik gebruik hierbij altijd mijn tomtom. het is mij opgevallen dat de tomtom in alle gevallen een kilometerstand aangeeft die 5 tot 6 km. lager is dan de kilometerteller! welke snelheid is nu de juiste! indien ik volgens de tomtom 120 km rijd kan ik in feite wel 126 km rijden. met een bek ... Lees meer
-
Sep 30, 2006 om 13:43
In december 2005 heb ik mijn abonnement bij essent opgezegd, ingaande 1 febr. 2006. hiervan heb ik een bevestiging ontvangen. men is echter onterecht doorblijven gaan met het innen van de maandelijkse incasso tot juli 2006 en weigert dit, ondanks herhaalde verzoeken, terug te storten. als klant is het mij onmogelijk dit bedrag ( ca. 230,00 euro) terug te vorderen terwijl omgekeerd essent meteen ee ... Lees meer
-
Jul 15, 2006 om 13:47
Essent kabelcom heeft ten onrechte vanaf februari t/m juni elke maand 47,95 euro per automatische incasso van mijn girorekening geplunderd. ik had in december reeds opgezegd en per 1 februari ook geen signaal meer ontvangen. ik heb dit deze week geconstateerd en per brief verzocht het teveel betaalde terug te storten. gezien mijn ervaringen met dit "bedrijf" in het verleden verwacht ik niet al tev ... Lees meer
-
Jun 19, 2006 om 11:49
microsoft heeft enige weken geleden zonder mijn toestemming, dus illegaal, enkele programma's op mijn computer geïnstalleerd. tijdens het opstarten komen deze verkoop-boodschappen mee. ik heb enkele malen vriendelijk verzocht deze programma's te verwijderen maar tot nu toe zonder resultaat. kan iemand mij vertellen waar ik een klacht kan indienen tegen microsoft?
Lees meer -
Feb 10, 2006 om 18:17
op 5 februari had ik al aandacht gevraagd en een mooi antwoord teruggekregen van "opaleo". op 1 februari ben ik door essent afgesloten. dezelfde dag heb ik verzocht wederom aangesloten te worden. gedurende de afgelopen tijd heb ik nog driemaal gebeld om bevestiging te kraijgen. vandaag, 10 feb. zou voor 17.00 alles weer in orde zijn. niet dus. mijn vraag is dus waarom komen bedrijven hun afspra ... Lees meer
-
Feb 5, 2006 om 15:42
sinds kort ben ik overgegaan van essent naar tele2. bij opzegging van bij essent heb ik, per ongeluk een foute woordkeuze gebruikt waardoor niet alleen mijn verbinding voor de pc per 1 februari werd verbroken doch tevens de kabelverbinding voor de tv hetgeen nooit mijn bedoeling is geweest. meteen essent maar "even" ( 20 minuten moeten wachten!!) gebeld en de zaak uitgelegd. het antwo ... Lees meer
-
Oct 10, 2005 om 16:38
een kennis van mij was onlangs met zijn scooter betrokken bij een ongeval. een automobilist gaf hem geen voorrang. zijn verzekering verwees hem naar zijn rechtsbijstandverzekering. wilde zelf niets ondernemen. deze rechtsbijstandverzekering was telefonisch slechts bereikbaar via een 0900 nummer ad. 0,30 euro p/min. ook hier wenst men niets te doen aangezien de tegenpartij de bovemij is. de verz ... Lees meer
-
Dec 21, 2004 om 12:33
door de loop der jaren is het "normaal"geworden dat vooral grote bedrijven en overheden kosten berekenen voor diensten die niet geleverd worden. denk vooral aan het verplicht inbellen op een 0900-nummer voor "service en informatie".
overheden met een tekort aan personeel gebruiken deze "service" als een melkkoe om mensen geld uit de zak te kloppen. een typisch voor ... Lees meer