az
door azyzam May 16, 2011 om 16:58
Huishouden & energie

Afrekening van maart is volgens essent afrekeing van februari

Mijn contract bij essent is per 28 februari 2011 beeindigd, en ik ben sinds 1 maart bij Oxxio, waar ik vanaf 1 maart ook voorschotten betaal.
Ik kreeg een rekening met acceptgiro met de titel, voorschot maart 2011 120,00 euro van Essent.
Ik heb dit met mijn domme kop betaald om herinneringen en al dat gedoe te voorkomen, en dacht dit wordt wel met de eindafrekening die nog opgemaakt moet worden verrekend.
Wat schertst mijn verbazing dat dat niet gebeurd is. Ik heb essent hierover gebeld, maar die houd nu bij hoog en bij laag vol, dat dit bedrag wat ik betaald heb, het voorschot voor februari was, maar dat had ik ook al betaald. het is toch niet normaal dat wanneer er op een rekening staat voorscht maart, dat dat ineens van februari is? Ze willen dit niet terug betalen.!!

628 2 Rapporteer

fo
door forumessent - May 17, 2011 om 10:12
117 Antwoorden / 0 Vragen

Beste azyzam,

In uw bericht van 16 mei op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het voorschot van de maand februari/maart.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker

az
door azyzam - May 17, 2011 om 11:30
9 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=forumessent schreef op dinsdag 17 mei 2011, 10:12]Beste azyzam,

In uw bericht van 16 mei op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het voorschot van de maand februari/maart.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker

Ik heb inmiddels de mail verstuurd, maar heb er geen hoge verwachtigen van helaas, men heeft me nog nooit terug gebeld, na de belofte dit wel te doen, ben al sinds november 2010 bezig met essent om fouten te herstellen etc. en als ik zelf terug bel wordt er doodleuk gezegd, "mevrouw met een naam kunnen we niks, ( heb altijd namen gevraagd van diegene met wie ik sprak) hier werken 2000 mensen en we kennen elkaar nauwelijks".!!!