az
door azyzam May 16, 2011 om 16:58
Huishouden & energie

Afrekening van maart is volgens essent afrekeing van februari

Mijn contract bij essent is per 28 februari 2011 beeindigd, en ik ben sinds 1 maart bij Oxxio, waar ik vanaf 1 maart ook voorschotten betaal.
Ik kreeg een rekening met acceptgiro met de titel, voorschot maart 2011 120,00 euro van Essent.
Ik heb dit met mijn domme kop betaald om herinneringen en al dat gedoe te voorkomen, en dacht dit wordt wel met de eindafrekening die nog opgemaakt moet worden verrekend.
Wat schertst mijn verbazing dat dat niet gebeurd is. Ik heb essent hierover gebeld, maar die houd nu bij hoog en bij laag vol, dat dit bedrag wat ik betaald heb, het voorschot voor februari was, maar dat had ik ook al betaald. het is toch niet normaal dat wanneer er op een rekening staat voorscht maart, dat dat ineens van februari is? Ze willen dit niet terug betalen.!!

628 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

fo
door forumessent - May 17, 2011 om 10:12
117 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste azyzam,

In uw bericht van 16 mei op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het voorschot van de maand februari/maart.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker

az
door azyzam - May 17, 2011 om 11:30
9 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=forumessent schreef op dinsdag 17 mei 2011, 10:12]Beste azyzam,

In uw bericht van 16 mei op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het voorschot van de maand februari/maart.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker



Ik heb inmiddels de mail verstuurd, maar heb er geen hoge verwachtigen van helaas, men heeft me nog nooit terug gebeld, na de belofte dit wel te doen, ben al sinds november 2010 bezig met essent om fouten te herstellen etc. en als ik zelf terug bel wordt er doodleuk gezegd, "mevrouw met een naam kunnen we niks, ( heb altijd namen gevraagd van diegene met wie ik sprak) hier werken 2000 mensen en we kennen elkaar nauwelijks".!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer