pe
door petlar May 11, 2004 om 00:22
Huishouden & energie

Afsluiten bij essent

bij deze heb ik een vraag betreffende een aankomende afsluiting bij essent,we hadden een automatische incasso en aangezien we alles via internet doen krijgen we geen afschriften meer dus evan uitgaande dat alles loopt zoals het loopt,maar nu blijkt dat al enige maanden er niet meer automatisch geincasseerd wordt.Met als gevolg een achterstand.Nu moeten we binnen 3 dagen 925 euro betalen anders worden we afgesloten,we hebben ook geen herinneringen hiervan gehad.Op dit moment heb ik dat geld niet dus vroeg ik om een betalingsregeling maar daar willen ze niks van weten en we krijgen alleen maar botte antwoorden van de kant van essent,er is dus geen beginnen aan,wat kunnen wij hieraan doen?

513 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hkaldijk
door hkaldijk - May 11, 2004 om 09:02
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

als je slim bent gewoon een groot bedrag over maken .dat wat je missen kan .dan toon je bereidwillig en dan is het incasso regel humaan.we hebben het ook gehad. je hebt dan consumentenrecht aan jou kant. hou vol dat je nooit geen herinnering heb gehad en door gaan met af lossen. en de volgende keer beter internet bankieren.

ie
door ieks - Jul 12, 2004 om 23:41
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

in principe is het niet alleen de fout van essent, u weet dat u elke maand een betaal verplichting heeft, en dan is het ook u eigen verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden, en eventueel actie te ondernemen. vraag dit maar 'es na bij de klantenservice.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer