tu
door tuutje17 Sep 26, 2014 om 14:34
Huishouden & energie

Artikel besteld en betaald maar niet geleverd gekregen

Op 4 juni 2 stoelen gekocht en betaald bij seats en sofas. Al 3 keer een verkeerde stoel geleverd gekregen en zeer onfatsoenlijk behandeld en uiteindelijk een leenstoel meegekregen. Per email een klacht naar hoofdkantoor gestuurd nooit geen reactie gekregen. Vanochtend na veel problemen de 4de stoel gekregen weer de verkeerde. Gebeld niemand kan ons helepen niet het filiaal capelle ad ijssel en niet het hoofdkantoor. Wij willen ons geld terug en van de leenstoel af. De levertijd was 3weken ik ben nu bijna 3 maanden verder. Alleen de filiaalmaneger kan ons volgens seats en sofas helpen maar die is er nooit. Wat moeten wij doen?

557 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2014 om 15:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo tuutje17,

Stuur ze een brief waarin je aangeeft dat je tot ontbinding van de koop wilt overgaan.
Lees eens hier.

Suc6

komsja
door komsja - Sep 26, 2014 om 15:51
1064 Antwoorden / 218 Vragen
0

Je hoort heel veel klachten over dat bedrijf met hun advertentie en verkoop methode,s
Heb daar ook ooit eens een bankstel gekocht en je zou bij ELK bankstel (vanaf een bepaald bedrag) een gratis pakket krijgen met allerlei artikelen nou niet dus!! want het bankstel moest dan wel van een duurder matriaal zijn en maar niet te spreken over die irritante verkoop tactiek ze lopen je op een zeer opdringerige manier achterna en het zijn ook nogus van die glad geklede types die je ook vaak bij de autohandelaar vind
Neej mensen kan je beter effe door sparen en elders je bankje kopen

mahadma
door mahadma - Sep 26, 2014 om 16:38
11619 Antwoorden / 51 Vragen
0

Ik vraag mij werkelijk af, hoe dit bedrijf, stevast nummer 1 in de klachten top 10, nog steeds bestaat.

komsja
door komsja - Sep 26, 2014 om 17:05
1064 Antwoorden / 218 Vragen
0

@mahadma
Dat vraag ik me ook weleens af maar denk dat dat komt doordat het een enorm groot bedrijf is en een hoop mensen(ik toendertijd ook) voor weinig een leuk nieuw bankstel daar kunnen kopen en voornamelijk gemaakt van de goedkope leather-look of flinterdunne stof het zitcomfort was in mijn geval niets op aan te merken maar het matriaal is gewoon van slechte kwaliteit en voor kwaliteit leer of stof ben je uitendelijk niet veel goedkoper uit dan bij een gerenomeerde meubelzaak
plus daar heb je geen last van die irritante gladde en gelikte verkopers en verkoop truc,s
Wil niemand kwetsen (want had toen ook weinig te besteden)maar denk dat de meeste klanten van dat bedrijf weinig te besteden hebben maar heb zelf ondervonden dat goedkoop uit eindelijk uitkomt op duurkoop

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer