ni
door niekmanon Jul 11, 2012 om 13:59
Huishouden & energie

Beginstanden op 0 bij Delta NV

Hallo,
Per 4 oktober hebben wij ons nieuwe appartement betrokken, wij kozen, gezien wij woonachtig zijn in Zeeuws-Vlaanderen, voor Delta NV als onze energieleverancier. Ik heb me hier toen telefonisch aangemeld en er werd mij toen o.a. gevraagd om de meterstanden, welke ik telefonisch heb doorgegeven.
Vandaag, ondertussen 8 maanden verder valt de eindafrekening in de bus. De beginstanden staan op 0 voor zowel stroom, gas als water.
Gelijk telefonisch contact opgenomen met Delta NV welke mij samengevat het volgende vertelde: 'Er zijn bij aansluiting geen meterstanden ingevuld, er is bij ons niets bekend, we kunnen niets voor je doen'.
Er werd mij verteld dat er een formulier naar mijn adres was opgestuurd om de meterstanden door te geven, maar dit formulier heb ik nooit mogen ontvangen.
Aangezien ik maandelijks mijn meterstanden bijhoud kon ik mijn beginstand ook nog zien, maar hier heb ik dus volgens de klantenservice van Delta niets aan.

Welke stappen kan ik nu nog ondernemen?

441 1 Rapporteer

hk_416_308
door hk_416_308 - Jul 11, 2012 om 14:05
6 Antwoorden / 0 Vragen

Bij delta NV een schriftelijke klacht indienen met alle gegevens die u zelf heeft bijgehouden. Deze klacht aangetekend laten versturen en dan heel even afwachten. Vaak worden de meterstanden doorgegeven aan de net beheerder, misschien dat zij u ook kunnen helpen, doe eens een bel rondje met alle betrokken ( huur maatschappij of oude eigenaar etc. )