arni72
door arni72 Feb 14, 2022 om 16:00
Huishouden & energie

Budgetenergie herroepinsformulier versturen

Budget energie is zeer slecht telefonisch te bereiken om mijn herroepingsformulier door te nemen.
Ik ben ernstig op zoek naar een mogelijkheid om te zorgen dat mijn herroepingsformulier verzonden kan worden en nog onder het contract uit kan.

Wie kan mij helpen of tips geven zodat ik binnen mijn bedenktijd blijf, deze loopt af op 24-2-22022!

3245 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

panter22
door panter22 - Feb 14, 2022 om 16:07
6599 Antwoorden / Vragen
1

Door dit formulier in te vullen en terug te sturen, annuleert (herroept) u de overeenkomst met Budget Energie. Dit kan alleen binnen 14 dagen nadat u uw energiecontract heeft ontvangen. U kunt uw energiecontract ook annuleren door te bellen naar onze Klantenservice. U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 18.00 uur via 020- 20 55 555 (lokaal tarief). U kunt dit formulier inscannen en e-mailen naar klanten@budgetenergie.nl. Per post kunt u dit formulier retour zenden aan: Budget Energie, Postbus 11950, 1001 GZ Amsterdam
https://www.budgetthuis.nl/energie/docs/herroepingsformulier.pdf

arni72
door arni72 - Feb 14, 2022 om 16:16
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb het net geprobeerd en krijg onderstaand antwoord:
Nérgens op de website een mailadres te vinden...! Je moet het dus via de telefoon doen maar inscannen en versturen wordt wél benoemd als mogelijkheid.
Zeer slechte service.

Beste meneer/mevrouw,

Het e-mailadres klanten@budgetenergie.nl is niet meer in gebruik. We zullen uw e-mail daarom niet in behandeling nemen.

 

In MijnBudget kunt u zelf uw termijnbedrag aanpassen, verbruik, contract en facturen inzien en uw persoonsgegevens wijzigen.

 

Op onze website vindt u via Service & Contact veel vragen en antwoorden en een chatbot. Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, dan kunt u live chatten met een medewerker of telefonisch contact met ons opnemen. Om u zo goed mogelijk te helpen, hebben we graag live contact. We kunnen dan de juiste vragen stellen en direct al uw vragen wegnemen. We hebben er daarom voor gekozen geen vragen per e-mail meer te behandelen.

 

Vriendelijke groet,
Budget Energie

 

PS: Hebben wij u gevraagd via dit e-mailadres een foto van uw meters te versturen? Deze nemen wij nog wel in behandeling. In de toekomst vragen wij deze documenten via een andere weg op.

panter22
door panter22 Feb 14, 2022 om 16:31
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk even op de site. Je kunt chatten. Ik heb het geprobeerd. Kreeg dit antwoord:

Wij zijn per e-mail niet bereikbaar. In plaats daarvan kun je met onze medewerkers chatten, dat is veel sneller! Als je een bestand wilt versturen, kan dat via de chat, maar pas zodra je met een medewerker aan het chatten bent. 

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 14, 2022 om 16:47
16887 Antwoorden / 202 Vragen
1

u kreeg deze verwijzing al al: https://www.budgetthuis.nl/energie/docs/herroepingsformulier.pdf en is het m.i. hoe dan ook toch een kwestie van snel ophalen van het formulier, van hun site, dan scannen en verzenden per e-mail. Bewaar een kopie van die e-mail! Het lijkt mij dat u nog beter het formulier na invullen  per brief verzend, aangetekend en met vraag om bewijs ontvangsbevestiging. Dan heeft u zeker bewijs dat u tijdig bent geweest. En meld dit eventueel ook bij  https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

panter22
door panter22 Feb 14, 2022 om 17:49
6599 Antwoorden / Vragen

-

arni72
door arni72 Feb 15, 2022 om 12:53
2 Antwoorden / 1 Vragen

Mail-adres om terug te sturen bestaat gewoonweg niet. Inmiddels heb ik via gaslicht.com kunnen herroepen. Ook via de post, geen adres.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 15, 2022 om 13:01
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Dank voor uw terugmelding en goed dat het gelukt is.  Het lijkt mij toch ook zinnig om het feit dat men geen e-mail adres meer benut (anders dan ook op hun site m.b.t. herroepen gemeld) dit te melden bij https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 14, 2022 om 18:16
2118 Antwoorden / Vragen
0

Als ze telefonisch slecht te bereiken zijn moet je gewoon even wat langer wachten. Wat is het probleem?

Mocht u old school willen gaan moet de aangetekende brief ook nog altijd werken.

arni72
door arni72 Feb 15, 2022 om 12:54
2 Antwoorden / 1 Vragen

3 uur in de wacht is een beetje teveel van het goede, vindt u ook niet?

richard83
door richard83 - Feb 14, 2022 om 18:24
386 Antwoorden / 28 Vragen
0

Hebben me ouders ook een tijdje terug gehad! Gelukig nog op tijd op gezegt. Ze waren veel duurder waar ze nu nog bij zitten! en er zat ook een foutje in contract.

arni72
door arni72 - Feb 15, 2022 om 12:51
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inmiddels goed geholpen door gaslicht.com, waarvoor heel veel dank!

panter22
door panter22 Feb 15, 2022 om 14:36
6599 Antwoorden / Vragen

Fijn dat het opgelost is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer