Cashback L,Or Barista
Heb een L,or barista koffie machine gekocht met een cashback actie, heb binnen de actie tijd de aankoop gedaan en binnen de aangegeven tijd de aankoopbon gestuurd .
echter geen cashback ontvangen, na veel moeite een klanten service gevonden, waar ik mijn klacht heb neergelegd.
ik kreeg als antwoord dat mijn gegevens waren verwijderd om privacy redenen.
en ze niets meer voor me konden doen,
hetzelfde heeft mijn zoon ook mee gemaakt hij waarschuwde me al , reken er maar niet opdat je de cashback terug krijgt, zulke actie werken niet.
mvg Corry
Fraai, en het vervelende is dat u het apparaat daar waarschijnlijk niet heeft gekocht en uw leverancier ook niets voor u kan betekenen.
Heeft u een van de deelnemende modellen gekocht zie de site van L,Or. Het is mogelijk om per post of digitaal in te sturen. Stuur mee het aankoopbewijs en de streepjes code. Bij welke deelnemende winkel of webshop heeft u de aankoop gedaan. Het is mogelijk dat winkels uitgesloten worden van deelname.
U krijgt pas uw cash-back als u voldoet aan de voorwaarden.
Meestal moet je een deel van de verpakking, barcode, uitknippen, alle info van u vermelden en het geheel, dus ook aankoopbewijs, op tijd naar het juiste adres sturen. Dat kan ook een kantooradres elders zijn wat deze cashback voor de betreffende firma uitvoerd.
U heeft zo ik lees alleen de aankoopbon teruggestuurd, en dàt is meestal niet voldoende, een deel van de verpakking wordt er vaak meegevraagd.
De acties werken zeker wel, vaak gedaan maar u moet zich wel aan de regels houden, klopt er iets niet, ontbreekt er wat, dan geen cashback. Ook zijn er geselecteerde verkoop adressen en modellen die er aan meedoen.
Hallo Corry Post ,
Lees ook hier , klik op de rode regels .
https://www.lorespresso.nl/siteassets/docs/actievoorwaarden-cashback-actie-eoy-2023.pdf
https://www.lorespresso.nl/barista-register
Als u de aankoopbon niet meer heeft dan lijkt het onbegonnen werk nog iets van uw geld terug te rkijgen.
Om voor de cashback actie in aanmerking te komen dient u het apparaat op uw naam te registreren en de scan van de aankoopbon up te loaden ook wordt u gevraagd om uw rekeningnummer te vermelden om de cashback te ontvangen. Dit doet u online op de aangeven website en niet door de aankoopbon op te sturen.
Cashback acties zijn wel degelijk voordelig maar het is wel zaak om de juiste procedure te volgen die stapsgewijs op de website doorlopen moeten worden.
Als u het apparaat niet op uw naam geregisteert heeft zijn u gegevens ook niet bekend want alleen de aankoopbon verzenden is geen bewijs dat u daadwerkelijk het apparaat aangekocht heeft.
Ik had kortgeleden ook een L'Or Barista koffieapparaat gekocht en heb keurig de cashback op mijn rekening gestort gekregen + nog een doos met koffiecups. Ik was er erg blij mee. Ik had contact via dit e-mailadres: lor@consumercare.info
Misschien heb je hier wat aan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel
Beste Kassa,
Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.
Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een
...
Lees meer
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op
De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:
"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06."
Zie hier bijvoorbeeld
...
Lees meer
Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?
7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges.
In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.
Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld.
Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad!
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer