janwanschers
door janwanschers Nov 22, 2012 om 11:42
Huishouden & energie

Energie

ik wil graag weten of er ook mensen zijn die problemen hebben met budget energie ben vanaf januari aangemeld nu nog steeds niet in orde wat een kut bedrijf mensen niet over stappen beloven alles maar komen niks naar

574 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 12:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoek ik op budget energie, kom ik dit tegen.

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/energie-26/?vHash=c749c73j

Je probleem is toch opgelost. Bloemen en al.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit heb je toch eerder aan de orde gesteld. Er is ook altijd iets niet in orde bij je. De tv of energie, daar klopt toch iets niet. Hier investeert men behoorlijk veel tijd in je Is dát wat je zoekt?

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwemmer schreef op donderdag 22 nov 2012, 12:07: Dit heb je toch eerder aan de orde gesteld. Er is ook altijd iets niet in orde bij je. De tv of energie, daar klopt toch iets niet. Hier investeert men behoorlijk veel tijd in je Is dát wat je zoekt?

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik dacht dat alles in orde was maar het is maar het is nog steeds kut mensen niet naar over stappen niet doen en zwemmer laat jij niks meer horen

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

janwanschers schreef op donderdag 22 nov 2012, 12:13: ik dacht dat alles in orde was maar het is maar het is nog steeds kut mensen.

Deze rubriek heet: vraag en antwoord. Je vraagt niks, maar plaatst alleen ongenuanceerde opmerkingen, bovendien ook nog in platvloers taalgebruik.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 12:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent wel bijzonder onduidelijk. Daar heeft men hier niet zo veel trek in en het klinkt dan ook gewoonweg alleen maar beschuldigend dan hulpvragend. Wat wil je dan nu weten? Wat is je vraag/probkleem? Kun je geen kontaktpersoon bij de energiemaatschappij meer bereiken, bv degeen die je volgens jouw informatie bloemen liet bezorgen.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 14:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwemmer schreef op donderdag 22 nov 2012, 12:32: Je bent wel bijzonder onduidelijk. Daar heeft men hier niet zo veel trek in en het klinkt dan ook gewoonweg alleen maar beschuldigend dan hulpvragend. Wat wil je dan nu weten? Wat is je vraag/probkleem? Kun je geen kontaktpersoon bij de energiemaatschappij meer bereiken, bv degeen die je volgens jouw informatie bloemen liet bezorgen.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik wil alleen laten weten dat dit geen goed bedrijf is dus een kut bedrijf en ik schrijf zo als ik praat ben 82 jaar mag ik

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus als je 82 bent is het oke om de hele tijd kut te roepen/schrijven????

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

janwanschers schreef op donderdag 22 nov 2012, 14:07: ik wil alleen laten weten dat dit geen goed bedrijf is dus een kut bedrijf en ik schrijf zo als ik praat ben 82 jaar mag ik

Nou, bedankt dan voor je melding. Erg interessant. Wat heeft je leeftijd met je taalgebruik te maken? Flut excuus.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik wil alleen zeggen dat het een slecht bedrijf is

ve
door verwijderd - Nov 22, 2012 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

*een van de eitjes van NUON die op de markt gekwakt is