I.
door I.J.Dania Feb 1, 2023 om 15:19
Huishouden & energie

ENERGIE

Ik ben het ook niet mee eens met de enerie label van portaal Soest .
Deze flat tocht als de pest overal en daarnaast ik heb 1-5-2021 aangegeven aan portaal dat ongelooflijk maar waar. Het beton aan de voorkant balkons laat los, er dreigen stukken beton naar beneden te vallen  jammer dat ik jullie geen foto s kan sturen hiermee.

Ik werd niet geloofd en als dom gezien want  ik ben een  buitenlandse vrouw en in beleving van mensen die denken omdat ze een diploma opzichter van portaal hebben denken ze meer te weten en hij gaf mij aan het hoeft in zijn beleving niet netjes te zijn hoor, dit heeft niks te maken met netjes maar dit is een gevaarlijke situatie mensen  en dat wordt niet gezien door mensen die zich opzichter noemen van portaal !!.

Mensen ik ben geen opzichter ik hoef ook niet te zijn maar ik ben handelingsbekwaam opgevoed en geboren ; het beton laat los er dreigen stukken naar beneden   te vallen en daarnaast zag ik toevallig dat mijn achterste balkon ook een scheur in zit  presies hetzelfde en portaal doet er niks aan .
ik heb meerdere keren aangegevenvanaf 1-5-2021  dat het beton los laat !

1 jaar daarna vorige jaar 2022  kwam dezelfde opzichter met een vrouw en ik kreeg een brief van ja de beton laat los maar er is nog helemaal niks aan gedaan totdat er doden vallen en dan wordt er gezegd het is de schuld van de zwarten want ze hebben niks gemeld ik heb meerder keren gemeld en ik heb alles op de mail staan ook met foto s gestuurd en daarom kwamen ze kijken met zen 2 en die vrouw en opzichter van portaal ! !
Portaal woningbouw is vreselijk institioneel rasisme en alliantie ook vreselijk en trouwens alliantie ook !!
in dit flat waar ik woon ik kan alles horen zoals binnen en buiten , het is net alsof ik buiten op straat zit in plaats van in mijn flat vreselijk en dit was ook sprake bij alliantie ik kon zelf mensen horen als ze sex hebben er wordt niks aan gedaan en daarnaast ik kan in de muren die zich draagmuren noemen zijn  met een spijker en hamer ipv boormachine !
portaal zoals alliantie nemen mensen niet serieus totdat er  wat gebeurd , ik vindt dit vreslijk wat is er hier aan te doen ? [edit hoofdletters - red.]

963 7 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 1, 2023 om 15:55
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Het is de toon die de muziek maakt als vertaling van een Frans spreekwoord.

Ondanks dat: kan ik aannemen dat het een probleem met een verhuurder betreft en dan kunt u zich met uw klacht richten tot de https://www.woonbond.nl/ en ookk nu het er naar uitziet dat de klachten bouwkundig zeer ernstig zijn tot de afd. Bouw en Woningtozicht van uw Gemeente.
Hoewel ik dat niet uit de site kan opmaken is Portaal Soest mogelijk een sociale woningbouwcorporatie en dan kunt u zich ook nog wenden tot het bestuur vann de Huurdersbelangenorganisatie die iedere corporatie verplicht moet hebben en dan is dit voor u van belang https://vereniging-huurders-overleg-soest.business.site/  (Benader hen dan niet, ook al bent u kwaad, met hoofdletters.)

Aanvullend: wat heeft energfie, het energielabel,  van doen met loszittende betonplaten? Het heeft wel van dien met tocht/isolatieproblemen.

Iv
door Ivo W - Feb 1, 2023 om 20:27
729 Antwoorden / Vragen

Een beetje normaal hoofdlettergebruik, toepassing van alinea's en interpunctie zou de tekst veel leesbaarder maken.

Wat betreft uw bericht:
U schrijft dat u het niet eens bent met het energielabel. Maar uit uw tekst die volgt kan ik niet halen welk energielabel er aan uw woning is toegekend en waarom u het daar niet mee eens bent.

In uw geschreeuw heeft u het vooral over afbrokkelend beton en dat u zich niet voldoende gehoord voelt in de klacht die u daarover gestuurd heeft. Eventueel afbrokkelend beton kan heel vervelend zijn, afhankelijk van hoe erg het is. Maar afbrokkelend beton heeft niets te maken met het energielabel voor de woning.

va
door vanlotjegetikt - Feb 2, 2023 om 11:31
809 Antwoorden / Vragen

Heb de modjes gemeld dat naast Kapitalen de tekst best wel rasisstisch en ook nog wat aannames bevat.

pino123
door pino123 - Feb 2, 2023 om 13:01
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Wat doet het loslaten van beton ertoe bij het bepalen van een energie label?
Hier vindt u informatie indien u zich niet gehoord voelt wat betreft het onderhoud van de woning:
Hoe zorg ik ervoor dat de verhuurder slecht onderhoud aanpakt? | Rijksoverheid.nl