gs
door gscager Jan 20, 2016 om 16:11
Huishouden & energie

Energie calculatie

hallo ,ik kreeg al twee keer een mail waar de energie gratis opnieuw gecalculeerd kon worden  door de regionale dienst energie calculatie
ik kon daar mijn gegevens invullen  naam  email  huidige leverancier , en zou vervolgens gebeld worden .
ik heb dit nu al twee keer gedaan maar geen reactie
kent iemand dit enzo .
groet

56863 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 20, 2016 om 16:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

spam spam spam

hansje klein
door hansje klein - Jan 20, 2016 om 16:29
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Laat u toch niet opjagen!

Wanneer ú een andere leverancier zoekt voor een dienst, vooral van een energiemaatschappij, zoekt u dit beter zèlf op. Alle 'medewerkers' werken op basis van provisie, dus, vergeten ze soms àlles te vertellen en/of liegen vooral in hun eigen belang! De maatschappij distanciëerd zich vervolgens van deze 'verkoper', maar niet altijd van bij voorbeeld een 5-jarig-contract, zonder boete!

- 'HANG OP!'

- 'doe de deur dicht!'

- gooi die SPAM meteen weg!

- bel uw huidige leverancier op........

Alle vergelijkingssites bieden ergens een vorm informatie, maar hun verdienmodel is uiteindelijk altijd, 'iemand te laten overstappen' en daarvoor een vergoeding te incasseren. Voor niets gaat alléén de zon op....en onder!

Cookies
door Cookies - Jan 20, 2016 om 16:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@edrick3: nee, dit valt niet onder de noemer 'spam'.

Deze 'Regionale Dienst' is van http://besparenkan.nl/energie/

Gebruik je verstand: HONDERDEN euro's minder betalen, is echt niet zo. 2/3 van de energienota zijn vaste prijzen, dus slechts op 1/3 van de nota (nl. je verbruik) kun je wat besparen. Maar dat zijn echt GEEN honderden euro's.

En kijk NIET naar het voorschotbedrag: het gaat om de uiteindelijke jaarafrekeningen. Leuk als je bijv. 50,- euro minder p.m. aan voorschot gaat betalen, maar het resultaat zou kunnen zijn dat je aan het einde van het jaar HONDERDEN euro's mag bij betalen.

chris74
door chris74 Jan 20, 2016 om 18:20
564 Antwoorden / 44 Vragen

Dit is wel degelijk spam. Ook ik krijg zulke mails ongevraagd in mijn mailbox. Ik heb namelijk niet om hun diensten gevraagd en er word wel gemaild naar mijn NL!!! email account vanaf een NL bedrijf / domein naam. Lees er rustig de wetgeving er maar op na. OPT-IN... ringing a bel?

Neem aan dat Tser hier ook niet om heeft gevraagd.

costnix
door costnix Sep 1, 2016 om 17:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik krijg NOOIT spam, die wordt zeker goed gefilterd door mijn voorziener.

na
door nabila Oct 18, 2016 om 00:18
5 Antwoorden / Vragen

Klopt ik ken ze, heel erg actief ook op facebook. Een zogenaamd berichtje over hoe je gasmeter zou kunnen manipuleren en vervolgens kom je op hun website.

www.energieswitcher.nl/

www.simpelswitch.nl/

tijger1
door tijger1 Oct 18, 2016 om 00:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@nabila.  Houd toch op met die onzin. Het topic is van januari.

gs
door gscager - Jan 20, 2016 om 17:30
200 Antwoorden / 110 Vragen

bedankt  voor reacties ,ik twijfelde al

tijger1
door tijger1 - Jan 20, 2016 om 18:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En als u nu nog gebeld gaat worden, ga dan aub niet op het aanbod in.

Wees in het vervolg wat zuiniger op uw gegevens, verstrek die niet aan jan en alleman. De ellende is niet te overzien.

hutch
door hutch - Jan 20, 2016 om 23:51
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dus u vult uw gegevens in en stuurt ze naar........ ja, naar wie eigenlijk? Naar wie of welk bedrijf precies heeft u uw gegevens gestuurd?
Als u dat niet precies weet, geeft u dan altijd uw gegevens aan 'Jan en alleman', aan de grote onbekende?
Sterkte dan in de toekomst.

ja
door janf43 - Jan 21, 2016 om 00:09
733 Antwoorden / 0 Vragen

Spam. Ik heb ook zo'm mail gehad op een oud Hotmail adres. Via mijn postcode hadden ze gezien dat het goedkoper kon. Onzin ze kennen mijn postcode niet.

eclipse
door eclipse - Jan 21, 2016 om 00:23
1561 Antwoorden / 370 Vragen

is het al eens bij u opgekomen om zelf  eens te vergelijken ? let dan op de leveringskosten, sommige vragen 28 euro per product anderen 3  euro vaste lasten ( zijn overal hetzelfde) gasprijzen en stroom kunnen een paar o,oo4 ct verschillen, maar let op de leveringskosten, betaald  U liever 24 x  28 euro voor jan met de korte achternaam of  24 x  3  euro ? en cadeaus  zijn nevernooitnie gratis, dat zit  dan meestal verborgen in de leveringskosten. gaat er nu echt geen bel galmen als U leest  regionale dienst energie calculatie    regionale dienst ??  kom nou he  GEEN EEN VERGELIJKINGS-SITE IS OBJECTIEF,  verdienmodel ligt bij de hoogste aanbieder /vergoeding per klant. maar het schijnt  hoe idioter de naam hoe meer mensen zich aanmelden, reageer verder niet op die etterbakken, bevestig niks, reageer niet , beantwoord niet kieper de telefoon neer , het trieste is dat Uschrijft  dat U dit  al 2  x  heeft gedaan ? en u heeft een contract bij uw  huidige leverancier, dus wat moet er opnieuw  gecalculeerd worden ?? kijk als uw  contract verloopt wat uw  huidige leverancier U biedt, en vergelijk zelf , pas op met "gratis"cadeaus...  sluit zelf  uw  contract af is goedkoper....

jo
door jorisw - Jan 21, 2016 om 08:56
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Bizar eigenlijk dat er nog steeds mensen zijn die hier intrappen. Gewoon nuchter nadenken, en je rekening eens een keer bekijken en je moet toch gelijk kunnen concluderen dat de claims die dit soort bedrijven maken gewoon niet kunnen kloppen.

na
door nabila - Sep 1, 2016 om 15:44
5 Antwoorden / Vragen

Hmm... beetje apart verhaal inderdaad. Als je je gegevens opgeeft en interesse hebt getoond in een energie vergelijken / calculatie of aanbod verwacht ik van een beetje commercieel bedrijf wel dat ze opvolging hieraan geven. Kijk wel uit met wat je doorgeeft altijd uiteraard.

tijger1
door tijger1 Sep 1, 2016 om 17:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@nabila. Een topic van acht maanden oud?