de
door deedeegro Dec 16, 2003 om 14:31
Huishouden & energie

Essent? update...

"kan iemand me uitleggen/vertellen hoe het mogelijk is dat ik meer dan 2x zoveel moet betalen als vorig jaar terwijl er niks is veranderd aan de thuis situatie? het gaat dan ook nog eens alleen om gas, maaar ik zou niet weten wat er anders is in vergelijking met vorig jaar. ik heb 3 gaskachels en 1 keuken geiser is 4630 kuup (1 jaar) dan normaal? voor mij dus niet! heeft iemand tips? A.U.B.? er is al iemand geweest voor de kachels en geiser, niks mis mee. ik ben al 2 week aan het bellen maar word van het kastje naar de muur gestuurd... (en maar hopen dat het aan de meter licht) dus wat moet ik nu? groeten uit groningen"
ok, dus na nog wat telefoontjes is er toegezegt dat er iemand langs zou komen om naar de gasmeter te kijken. maar de monteur kwam niet de meter controleren (!) maar vervangen, ik ben blij dat ik de goede man eerst een kop koffie aanbood. want we raakten in gesprek en hij vertelde mij dat als hij de meter zou vervangen er niet meer te controleren zou zijn of dat ding goed had gewerkt, die gaan dan naar de schroothoop. ik had toen alles al eens uit gezet en de meterstand genoteerd, en 1 uur later weer. alles op de waakvlam en de meterstand genoteerd, en 1 uur later weer. tot mijn verbazing liep de meter met alles op de waakvlam de ene 20 min. sneller als de andere 20 min., terwijl ik nergens aan had gezeten. dat heb ik hem verteld en dus heeft hij de meter laten zitten, en ik heb een ijkings formulier aangevraagt. nog steeds aan het hopen dat dit goed komt, misschien wel danzij een kop koffie. stom niet?! deedee

237 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:20
91 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het zou verstandiger zijn om dit soort info in je eigen orginele klacht te zetten. Als een ander nu op klachten zoekt kan hij bij de oplossingen ook deze melding vinden en is hij/zij misschien eerder geholpen. Ik ben in ieder geval "blij" voor je dat er een duidelijke aanwijzing is naar wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Veel suc6 nogmaals.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer