mi
door misterzuinig Jun 4, 2009 om 19:43
Huishouden & energie

Essent Zekerheidsgarantie

Ik kreeg in mei een het zekerheidsgarantie-aanbod van Essent. Ik ben al klant van Essent. Nu per 1 juli de tarieven van Essent fors omlaag gaan, leek het mij erg interessant om bij Essent Zekerheidsgarantie voor drie jaar af te sluiten, juist nu de olieprijs weer aan het stijgen is. Heeft Zekerheidsgarantie nu werkelijk zin, ben ik over 2 jaar als de olieprijs fors gestegen is dan alsnog goedkoper uit. Of zitten er allerlei venijnige adders onder het gras en kan Essent besluiten om bij de Zekerheidsgarantie-klanten om de vaste kosten, of het netwerktarief fors gaan verhogen om toch nog winst te kunnen maken?

3563 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jun 4, 2009 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag misterzuinig,


Het bedrijf Essent is er alleen maar op gericht, om een langdurig kontrakt met je af te sluiten. Zij worden daar beter van en jij bent, met een leger adders onder het gras, daarvan zeker het slachtoffer. Daarbij moet je de grote lijn in de gaten houden: Essent wil en moet koste wat kost winst maken (denk aan de aandeelhouders) en daarvoor hebben ze betrouwbare klanten nodig die zich gemakkelijk zand in de ogen laten strooien. De klant is koning komt uit een ander tijdperk. Nu geldt: de klant is een melkkoe.


Met vriendelijke groet, ReadAC. 

ve
door verwijderd - Jun 4, 2009 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als u hierop ingaat bedenk dan wel dat wanneer de prijs zakt u NIET mee gaat u betaald nog altijd het huidige bedrag wat u nu bij Essent vast laat zetten. Het is dus raadzaam hier niet aan mee te doen en alles te laten zoals het nu is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer