do
door doris Mar 9, 2004 om 16:50
Huishouden & energie

Extra kosten aanmaning

heb 2 keer bij essent doorgegeven dat er iets met de betaling mis was gegaan. Krijg nu, zelfs nadat betaling bij hun binnen is, een aanmaning met extra er €15,00 bovenop. Na weer een telefoontje gepleegd te hebben, krijg ik alleen de reactie: "essent kan dit niet kwijtschelden of had u dit soms verwacht". Wat nu???

383 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ar
door arriepar - Apr 16, 2004 om 12:59
29 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mijn vraag is eigenlijk wat er nu is misgegaan met de betaling... Heeft Essent deze zonder goed te verwerken weer teruggestort, of is hij nadat u de opdracht naar de bank had gestuurd door de bank geweigerd...
Het antwoord is nogal essentieel in de benadering van uw vraag/probleem...

trancetycoon
door trancetycoon - Apr 16, 2004 om 12:59
29 Antwoorden / 2 Vragen
0

u bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor de betalingen. u weet wat u moet betalen iedere maand. mocht er om wat voor reden dan ook geen acceptgiro of incasso hebben plaatsgevonden dient u handmatig te betalen binnen de termijn.

te
door techneut_1 - Apr 16, 2004 om 12:59
83 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wat u NIET moet doen is die extra kosten betalen. DE administratie bij essent is een grote puinhoop. Ze sturen herinneringen die meer dan een week later binnenkomen dan de datum die op de brief staat, en dan staat er ook nog op de brief dat betalingen die korter dan tien dagen geleden gedaan zijn nog niet verwerkt zijn!! Dat betekent dus ongeveer een verschil van drie weken! Dat die brieven zo laat binnenkomen ligt volgens essent aan de post. Ja hoor essent geeft een ander maar de schuld. Jullie doen alles zo goed! Vandaar dat er ook zo weinig klachten zijn over essent. Mijn zwager werd geheel ten onrechte afgesloten van de kabel. Hij heeft meer dan twee!! weken moeten wachten voor het weer aangesloten was. Goed he! Wanneer de plaatselijke winkel haar klanten zo zou behandelen zouden ze allang geen klante meer hebben, maar ja essent heeft de macht, als klant kun je er bijna niet omheen, want al dat "overstappen" is ook gewoon een lulkoek verhaal want je belandt toch weer gewoon in hetzelfde nest (andere BV) Doe dus maar geen moite.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer

Re
ReneeVV - Jul 1, 2024 om 10:53
Geldzaken & recht
Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Toen ik in deze huurwoning kwam in 2020 zat er melk-witte folie op de ramen beneden. Mij is toen niet gemeld dat die folie een probleem zou kunnen vormen, noch is mij verzocht die verwijderen. Ik woon pal aan de straat dus ik vond het zelf wel prettig om die privacy te hebben van de folie.   Begin 2024 begon de folie los te laten, dus ik besloot op eigen kosten deze te vervangen met nieuwe raam ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Jul 1, 2024 om 09:08
Elektronica & tv

Kun je een speakertje aansluiten op een koptelefoonaansluiting?

mijn wekkkerradio heeft een heel dun geluid. Beschikt wel over een koptelefoonaansluiting. Kun je daar een speakertje op aansluiten? Lees meer