We
door Werner55 May 20, 2016 om 14:11
Huishouden & energie

Gordijnen

Ik heb bij IKEA overgordijnen gekocht en deze op maat laten maken door een officiele naaister, nu is er geen een gordijn van de goede maat en trekken ze helemaal krom omdat de zoom niet goed gedaan is. Het moesten 4 korte en 4 lange gordijnen worden, na de gordijnen een keer te hebben teruggebracht deelde ze ons telefonisch mede dat ze zich overschat had en dat ze de gordijnen zou terug betalen. Ik heb haar toen gezegd dat ze slechts 4 gordijnen moet betalen omdat we van de lange gordijnen korte konden laten maken. Ineens een mail van heet dat ze niet betaald en dat ze de zaak heeft door gespeeld aan haar rechtsbijstandsverzekering. Wat kan ik nu doen?

1099 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 20, 2016 om 14:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Even afwachten wat haar verzekeraar zegt. U hebt haar verklaring over dat overschatten natuurlijk niet opgenomen of zwart op wit?

Stel haar in ieder geval in gebreke voor de onjuiste werkzaamheden.

marita5
door marita5 - May 20, 2016 om 14:49
11592 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Werner55 , 

Lees deze informatie eens door , betreft wanprestatie geleverd klik op de rode regel .

http://www.wetrecht.nl/wanprestatie-wat-zijn-de-mogelijkheden/


Cookies
door Cookies - May 20, 2016 om 14:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Een officiële naaister? Van Marktplaats?

tenormin
door tenormin May 20, 2016 om 15:53
16895 Antwoorden / 108 Vragen

Van Marktplaats? Lees het nergens. ;-) Kan toch iemand zijn van "de Gouden Schaar" of hoe men zich ook noemt. Zijn ook beroeps-naaiers/sters. Officiël.

Ma
door Mat Matheij May 21, 2016 om 02:54
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dat kan zeker zo zijn tenormin maar meneer voelt zich genaaid. Die gouden schaar is dan slechts verguld plaatstaal. Ik begrijp dit soort verhalen dan ook niet. Goedkope stof kopen duur naaiatelier toch een misser. Geef iets meer uit en koop bij een erkende woninginrichter waar je de stof kan beoordelen alsook het geheel op maat laat maken. Alsdan ligt ook de verantwoordelijkheid bij een bedrijf.

frtits22
door frtits22 - May 21, 2016 om 02:32
46 Antwoorden / Vragen
0

Stuur haar een e-mail ter bevestiging van ontvangst van haar e-mail terug en geef aan dat u binnen 2 weken een reactie van haar of haar verzekering verwacht. En natuurlijk haar e-mail bewaren (desnoods alvast uitprinten).

jo
door jorisw - May 21, 2016 om 14:42
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Misschien even IKEA uit het bericht halen daar deze geen partij zijn, maar wel negatief in Google resultaten verschijnen door dit bericht... Wel zo netjes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer