We
door Werner55 May 20, 2016 om 14:11
Huishouden & energie

Gordijnen

Ik heb bij IKEA overgordijnen gekocht en deze op maat laten maken door een officiele naaister, nu is er geen een gordijn van de goede maat en trekken ze helemaal krom omdat de zoom niet goed gedaan is. Het moesten 4 korte en 4 lange gordijnen worden, na de gordijnen een keer te hebben teruggebracht deelde ze ons telefonisch mede dat ze zich overschat had en dat ze de gordijnen zou terug betalen. Ik heb haar toen gezegd dat ze slechts 4 gordijnen moet betalen omdat we van de lange gordijnen korte konden laten maken. Ineens een mail van heet dat ze niet betaald en dat ze de zaak heeft door gespeeld aan haar rechtsbijstandsverzekering. Wat kan ik nu doen?

1099 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 20, 2016 om 14:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Even afwachten wat haar verzekeraar zegt. U hebt haar verklaring over dat overschatten natuurlijk niet opgenomen of zwart op wit?

Stel haar in ieder geval in gebreke voor de onjuiste werkzaamheden.

marita5
door marita5 - May 20, 2016 om 14:49
11592 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Werner55 ,

Lees deze informatie eens door , betreft wanprestatie geleverd klik op de rode regel .

http://www.wetrecht.nl/wanprestatie-wat-zijn-de-mogelijkheden/

Cookies
door Cookies - May 20, 2016 om 14:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een officiële naaister? Van Marktplaats?

tenormin
door tenormin May 20, 2016 om 15:53
16895 Antwoorden / 108 Vragen

Van Marktplaats? Lees het nergens. ;-) Kan toch iemand zijn van "de Gouden Schaar" of hoe men zich ook noemt. Zijn ook beroeps-naaiers/sters. Officiël.

Ma
door Mat Matheij May 21, 2016 om 02:54
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dat kan zeker zo zijn tenormin maar meneer voelt zich genaaid. Die gouden schaar is dan slechts verguld plaatstaal. Ik begrijp dit soort verhalen dan ook niet. Goedkope stof kopen duur naaiatelier toch een misser. Geef iets meer uit en koop bij een erkende woninginrichter waar je de stof kan beoordelen alsook het geheel op maat laat maken. Alsdan ligt ook de verantwoordelijkheid bij een bedrijf.

frtits22
door frtits22 - May 21, 2016 om 02:32
46 Antwoorden / Vragen

Stuur haar een e-mail ter bevestiging van ontvangst van haar e-mail terug en geef aan dat u binnen 2 weken een reactie van haar of haar verzekering verwacht. En natuurlijk haar e-mail bewaren (desnoods alvast uitprinten).

jo
door jorisw - May 21, 2016 om 14:42
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien even IKEA uit het bericht halen daar deze geen partij zijn, maar wel negatief in Google resultaten verschijnen door dit bericht... Wel zo netjes.