We
door Werner55 May 20, 2016 om 14:11
Huishouden & energie

Gordijnen

Ik heb bij IKEA overgordijnen gekocht en deze op maat laten maken door een officiele naaister, nu is er geen een gordijn van de goede maat en trekken ze helemaal krom omdat de zoom niet goed gedaan is. Het moesten 4 korte en 4 lange gordijnen worden, na de gordijnen een keer te hebben teruggebracht deelde ze ons telefonisch mede dat ze zich overschat had en dat ze de gordijnen zou terug betalen. Ik heb haar toen gezegd dat ze slechts 4 gordijnen moet betalen omdat we van de lange gordijnen korte konden laten maken. Ineens een mail van heet dat ze niet betaald en dat ze de zaak heeft door gespeeld aan haar rechtsbijstandsverzekering. Wat kan ik nu doen?

1116 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 20, 2016 om 14:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Even afwachten wat haar verzekeraar zegt. U hebt haar verklaring over dat overschatten natuurlijk niet opgenomen of zwart op wit?

Stel haar in ieder geval in gebreke voor de onjuiste werkzaamheden.

marita5
door marita5 - May 20, 2016 om 14:49
11663 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Werner55 , 

Lees deze informatie eens door , betreft wanprestatie geleverd klik op de rode regel .

http://www.wetrecht.nl/wanprestatie-wat-zijn-de-mogelijkheden/


Cookies
door Cookies - May 20, 2016 om 14:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Een officiële naaister? Van Marktplaats?

tenormin
door tenormin May 20, 2016 om 15:53
16943 Antwoorden / 109 Vragen

Van Marktplaats? Lees het nergens. ;-) Kan toch iemand zijn van "de Gouden Schaar" of hoe men zich ook noemt. Zijn ook beroeps-naaiers/sters. Officiël.

Ma
door Mat Matheij May 21, 2016 om 02:54
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dat kan zeker zo zijn tenormin maar meneer voelt zich genaaid. Die gouden schaar is dan slechts verguld plaatstaal. Ik begrijp dit soort verhalen dan ook niet. Goedkope stof kopen duur naaiatelier toch een misser. Geef iets meer uit en koop bij een erkende woninginrichter waar je de stof kan beoordelen alsook het geheel op maat laat maken. Alsdan ligt ook de verantwoordelijkheid bij een bedrijf.

frtits22
door frtits22 - May 21, 2016 om 02:32
46 Antwoorden / Vragen
0

Stuur haar een e-mail ter bevestiging van ontvangst van haar e-mail terug en geef aan dat u binnen 2 weken een reactie van haar of haar verzekering verwacht. En natuurlijk haar e-mail bewaren (desnoods alvast uitprinten).

jo
door jorisw - May 21, 2016 om 14:42
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Misschien even IKEA uit het bericht halen daar deze geen partij zijn, maar wel negatief in Google resultaten verschijnen door dit bericht... Wel zo netjes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Bertinieus - Oct 16, 2024 om 15:16
Voeding & gezondheid

Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel

Beste Kassa,

Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.

Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een ... Lees meer

De
De Adelaar - Oct 16, 2024 om 16:57
Geldzaken & recht
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:

"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06." Zie hier bijvoorbeeld ... Lees meer

WT
WTH2024 - Oct 14, 2024 om 20:14
Computers & telefonie

Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?

7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges. In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.

Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld. Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad! ... Lees meer