mo
door moederlief May 2, 2014 om 08:26
Huishouden & energie

Gourmettepannetjes

Waar kan ik losse pannetjes kopen voor een gourmette/raclette apparaat. Blokker verwijst naar een website van het bewuste merk maar die hebben ze niet meer.

19641 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 2, 2014 om 09:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo moederlief,

En om welk merk gaat het dan?

gompy2
door gompy2 - May 2, 2014 om 10:03
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@Moederlief,

Als je op onderstaande link klikt, kom je op het "afbeelding" gedeelte van Google.
Daar zie je heel veel afbeeldingen van gourmetpannetjes.
Misschien staat er een afbeelding bij van het soort pannetjes wat je nu hebt, of wat er op lijkt.
Als je op zo'n afbeelding klikt, kom je bij de verdere informatie over de desbetreffende afbeelding, en kun je dus ook de pagina bezoeken waar dat pannetje bij hoort.
Misschien dat je via die manier bij een bedrijf kunt komen waar die pannetje ook los, of per X aantal, te koop zijn.
Niet geschoten, altijd mis...
De link, klik hier -> Gourmet-pannetjes

Suc6 er mee, en eet smakelijk.
Wanneer kunnen we komen? ;-)

sw
door swerkman - May 5, 2014 om 13:02
29 Antwoorden / 10 Vragen

Ik heb bij de action ook kleine pannetjes gezien . Ik weet natuurlijk niet wel apparaat jij precies hebt maar het is een tip .

H.
door H.A.J.vanderPloeg - May 5, 2014 om 14:41
34 Antwoorden / 11 Vragen

Hallo Moederlief, je zou het kunnen proberen bij kringloopwinkels, meestal gaat het apparaat stuk en mensen doen dan de pannetjes weg.

danath
door danath - May 5, 2014 om 14:51
88 Antwoorden / 1 Vragen

Op Google intoetsen; losse pannetjes en je krijgt van alle merken een overzicht.

je
door jet4280 - May 5, 2014 om 15:34
5 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de Kruitvat verkopen ze zo nu en dan gourmetpannetjes voor een euro per stuk.
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor soort gourmetstel het is en of het past.
Bij ons gourmetstel paste het wel en wij zijn er reuze door geholpen want de originele pannetjes via de site van Philips bestellen zou vele malen duurder geweest zijn.

mo
door moederlief - May 5, 2014 om 16:25
30 Antwoorden / 44 Vragen

Dank voor alle tips, online zijn ze inderdaad behoorlijk duur, de losse...Action en Kruitvat gaat het hem misschien wel doen. Of inderdaad, de Kringloop.

sp
door spirrit - May 5, 2014 om 16:59
4 Antwoorden / 0 Vragen

Bij Action hebben ze pannetjes die passen op gourmetstel.
Die pannetjes zijn ook geschikt om pannenkoekjes te bakken.
Pannetjes kosten nog geen 2 euro per stuk.
Deze pannetjes blijven ook goed na veelvuldig gebruik.
Succes

jantje42
door jantje42 - May 5, 2014 om 19:23
3 Antwoorden / 1 Vragen

Op de Utrechtse Bazaar kun je ze kopen of zoals wij op de vrijemarkt in Tessenderlo Belgie

Elke zondag open van 10 tot 17 uur
Ook op de vrije markt in Cuijk

pi
door pieterwolters - May 6, 2014 om 09:29
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Wat misschien een optie is: koop een spotgoedkoop gourmetstel, en gebruik alleen de pannetjes. Ik heb zelf zo'n goedkoop Princess ding van 29,95 met 8 pannetjes. Het gourmetstel is niet best (maar goed genoeg voor 1x per jaar), maar de pannetjes zijn prima.

as
door astridbuhrs - May 10, 2014 om 16:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Als het een redelijk gangbaar merk is, kun je het ook bij de Handyman proberen. Maar dan moet je wel het merk en type-nummer weten. Een ritje erheen kun je besparen door telefonisch te informeren.
Succes!