ve
door verbouwmaat May 12, 2005 om 13:57
Huishouden & energie

Gratis email advies en hulp aan partikulieren

Stuit u op problemen bij het verbouwen van uw huis en tuin ?, of weet u sommige dingen niet , mail ons dan met uw vraag en u krijgt binnen 24 uur gratis antwoord of bezoek onze website: www.verbouwmaat.nl

319 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gaan we de ruimte van een 'vraag & beantwoord' rubriek nu ook al gebruiken om reklame te maken? Aan gebruikers die klusadviezen nodig hebben zou ik zeggen, bezoek het klusforum van Klusidee.

http://www.klusidee.nl/Forum/index.php

Daar zitten vele klussers die andere klussers willen bijstaan. (en geheel gratis)

Freya

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een zeer terechte opmerking van Freya. Dit is een rubriek voor consumenten om vragen te stellen waarop anderen kunnen antwoorden en geen onderdeel van de voormalige Partikulier of welk ander blaadje dan ook. Hopelijk verwijdert de redactie uw post. E.

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Verbouwmaat,

De bedoeling van deze webzijde is, zoals boven al is aangegeven, om mensen te helpen. Door deze rubriek open te houden voor en door consumenten kunnen deze elkaar helpen. Middels reacties van verschillende personen kan de vragensteller zijn afweging maken welke actie te ondernemen. Ook andere bezoekers van deze webzijde kunnen deze rubriek dan weer al vraagbaak hanteren. Dit in tegenstelling tot uw webzijde.

Uw intenties zijn wellicht goedbedoeld en ik wens u ook vele bezoekers aan uw webzijde. Omdat echter vaak meerdere mensen, dan alleen de vragensteller, met antwoorden op hun vragen hier terecht kunnen, willen we deze rubriek echter vrij houden van reclame uitingen, commercieel of niet.

Ik wil u wel graag uitnodigen, gezien uw expertise op de door u genoemde vlakken, deze rubriek te verrijken met uw ervaringen, door noodlijdende vragen van mogelijk antwoorden en oplossingen te voorzien. Geheel vrijblijvend uiteraard, want deze rubriek is opgezet om de medemens een helpende hand toe te steken.

Brynnar

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 16:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ brynnar - Mooi gezegd :-) groet - E.

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je, Paul...... ik hoop oprecht dat we meer van Verbouwmaat mogen vernemen in deze rubriek, gezien zijn 25 jaar ervaring. Dergelijke "experts" zijn vaak dringend nodig in deze rubriek en het is altijd wel prettig om de meningen en adviezen van iemand met een professionele ervaring te lezen. Mooi voorbeeld hiervan is bijv de "Medewerker" van Nuon, die vanuit haar werk ook veel kennis bijdraagt. Dergelijk ervaringsdeskundigen kun je nooit genoeg hebben.

Brynnar

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry dat ik het zeg en absoluut niet bedoeld om te treiteren, maar ik
zou toch eerst iets aan die website doen voordat ik hem hier postte.
Firefox kan hem al helemaal niet openen. Met IExplorer lukt het wel,
maar... neem eens een webdesigner in de arm.

vr. gr.

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 23:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte aenigma,

aangezien de meest mensen microsft op hun cumputer hebben geinstallerd, is deze dan ook voor de meeste mensen toegankelijk. Voor anderen kan ik gewoon op de kassa site antwoorden. Ik wil juist een eenvoudige overzichtelijke site hebben zonder reclame en andere hinderlijke bewegende objecten.

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoop dat deze "webzijde" al die extra adviezen wel kan verwerken :-)

ve
door verwijderd - May 13, 2005 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste bezoeker. Behalve goedbedoelde reclame voor uw eigen site te maken (wat niet mag) kunt u zich ook verbinden aan deze site door hier vragen in uw vakgebied te beantwoorden en mensen te helpen. Met 30.000 bezoekers en ruim 100.000 pageviews per dag heeft u hier een veel grotere doelgroep. De aandacht voor uw eigen non profitsite komt dan vanzelf. Vakkennis is altijd welkom.

ve
door verwijderd - May 13, 2005 om 10:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste reageerders,

jullie hebben ergens wel gelijk maar mijn bedoelingen zijn niet commercieel. Ik ben 25 jaar als zelfstandige in verbouwingen wrkzaam geweest maar door een ongeval kan dat nu niet meer, maar kan nog wel mensen adviseren. De vermelding staat dan ook in de rubriek doe-het-zelf waar veel mensen om advies vragen en vaak zelfs gevaarlijke adviezen krijgen.

ve
door verwijderd - May 13, 2005 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

het kan dus wel..... en reactie van kassa binnen 36 uur! waarom niet toen het over de site zelf ging?

ve
door verwijderd - May 13, 2005 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag verbouwmaat,

Hoewel het wel duidelijk is dat je verwijzing niet helemaal goed valt op deze site, wil ik je wel feliciteren met de gedegen klussite die je (zelf?) gemaakt hebt. De site heeft zelfs mogelijkheden die de kassa site niet heeft, bijvoorbeeld het automatisch inloggen bij elk bezoek. Ik heb nog geen gelegenheid gehad alles te lezen maar ik zal zeker bij vragen op de kassasite in de toekomst verwijzen naar deze nieuwe site. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - May 13, 2005 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de positieve reakties,

ik heb als doel mensen te begeleiden en te adviseren die bij bedrijven bakzeil halen; er is geen bedrijf te vinden die alleen komt zeggen hoe het gedaan moet worden; daar is niet veel aan te verdienen vooral als de mensen zelf keukens of badkamers hebben gekocht bij bouwmarkten. Als minimum eis moeten partikulieren het zelf doen en gemotiveerd zijn om het ook zelf te doen anders moeten ze maar een aannemer bellen. Het lijkt vaak moeilijker dan het is, met een goede begeleiding zijn verbouwingen best te doen en is de voldoening des te groter, als is het niet helemaal perfect.

ve
door verwijderd - Mar 23, 2006 om 03:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat read niet helemaal goed heeft gelezen. De complimenten die hij bedoelt gaan ongetwijfeld naar www.klusidee.nl en niet naar verbouwmaat :)