ph
door pharahilde Mar 1, 2004 om 13:11
Huishouden & energie

HELP NUON komt afsluiten

De eindafrekening van de Nuon klopte niet. Nog steeds over aan het strijden sinds augustus-september 2003. A.s. vrijdag willen ze de stroom komen afsluiten!!!!
WIE KAN EN WIL HELPEN!!!!
NOODKREET!!!!!

555 6 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:55
504 Antwoorden / 8 Vragen

Misschien weet ik iemand die u kan helpen, als u mij wilt vertellen in welke woonplaats u woont en hoe ik u kan bereiken (bv email)
Groet: Gery

ph
door pharahilde - Apr 16, 2004 om 12:55
2 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Gery,
Ik woon in Amstelveen, en ben bereikbaar onder e-mail: pharahilde@hotmail.com.

trancetycoon
door trancetycoon - Apr 16, 2004 om 12:55
29 Antwoorden / 2 Vragen

Het probleem met de nota kan nooit een reden zijn om niet te betalen. u moet eerst betalen om vervolgens de nota aan te vechten. tenzij er voor de factuurdatum al een reden voor correctie is, dan moet het bedrag wordt uitgesteld.
als de afsluiting dreigt kunt u het beste betalen, echter in termijnen is dan niet meer mogelijk.

te
door techneut_1 - Apr 16, 2004 om 12:55
83 Antwoorden / 15 Vragen

Beste pharahilde,
Beslist niet betalen zoals die andere meneer zegt! Het grote essent steekt je geld in de zxak en dan sta je helemaal machteloos. Wanneer u uw eigen spulletjes goed heeft nagezien en u weet zeker dat u gelijk heeft dan moet u niet betalen. Maar wel eerst zorgen dat u uw eigen zaakjes goed voor elkaar heeft. Dit zijn favoriete machtsmiddelen die essent gebruikt om druk te zetten. Essent heeft nog nooit gehoord van service. En dat stelletje............ wat daar op de "klantenservice" zit is echt geen knip voor de neus waard. Stuur maar een brief op direktie-nivo. Bedelf ze daar maar onder de de brieven, misschien dat er dan beweging komt. Weet je trouwens hoe een essent medewerker knipoogt?? Nee?? nou dan doet hij 1 oog open!

te
door techneut_1 - Apr 16, 2004 om 12:55
83 Antwoorden / 15 Vragen

Sorrie, foutje dit ging over NUON. Die schijnen dus ook al geen haar beter te zijn dan essent. Men kan ze dus ook gewoon op dezelfde manier behandelen.

st
door stam65 - Apr 16, 2004 om 12:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

Als u email heeft stuur dan een email naar dhr. Roest emailadres nuon@nuon.com en blijf aandringen op een reactie.
Neem ook de meterstanden op en blijf op uw standpunt dat het niet klopt.
U kunt ook naar een pro-deo advocaat of een wetswinkel gaan en uw geval daar voorleggen.