ra
door rakker71 Apr 5, 2006 om 09:10
Huishouden & energie

Hoe zijn de ervaringen met Elektran? Of andere voordelige maar betrouwbare leveranciers?

Hallo,

Ik ben vorig jaar van Essent naar Oxxio gegaan vanwege de voordeligere
tarieven, echter krijg ik nu (een maand nadat ze stilzwijgend het
contract verlengt hebben, een antwoordkaart met de nieuwe tarieven en
de vraag of ik 2 of 3 jaar wil verlengen - tegen torenhoge tarieven of
niet reageer en dan 1 jaar tegen een nog hoger tarief)!!

Ik wil er vanaf want ze hebben "goedkoopste prijsgarantie" zeggen ze,
maar niets is minder waar, ze doen helemaal niets, tenminste niet wat
ze schrijven! Sorry voor Oxxio, maar ik heb er helemaal geen goed woord
meer voor over. Het zijn gewoon oplichters.

Ik ben gaan shoppen op internet en kwam "Elektran" tegen.

Heeft iemand ervaringen met deze leverancier? Ze hebben wel echt super
lage tarieven, bijna te mooi om waar te zijn. Of verhogen ze ook drie
keer per jaar de tarieven als je eenmaal klant bent?

Graag jullie reactie m.b.t. Elektran of andere voordelige maar betrouwbare aanbieders, a.u.b.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Roger Zambon

262 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 19, 2006 om 11:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Roger,

Zelf ben ik van mening om te blijven zitten waar je zit. De verschillen onderling zijn zo klein dat het de moeite niet loont om te verkassen. Ik zelf ben van meninging dat wie het transport van de energie verzorgt ook de energie levert. Zo heb je met een leverancier te maken. Het bepaart je een hoop ellende.

m. vr. gr.

H. v. G.