Fu
door Furie644 Jan 27, 2020 om 13:43
Huishouden & energie

Innova energie

wie heeft ervaring met deze energieleverancier, heb op internet niet al te beste reacties gezien.

3945 8 Rapporteer

ne
door neodutchio - Jan 27, 2020 om 14:03
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom dan informatie willen als u daar geen klant wil worden?

aurora1
door aurora1 - Jan 27, 2020 om 14:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Maar waarom vraagt u dat dan nog hier?
Bovendien weet u vast wel: bij twijfel niet doen.

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2020 om 14:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

panter22
door panter22 - Jan 27, 2020 om 15:51
6599 Antwoorden / Vragen

Als je tevreden bent met je energiemaatschappij, waarom zou je dan veranderen?
Je wordt helemaal dol gemaakt met dat overstappen. Zaterdag stond er al weer een artikel over in de krant.
Door overstappen kun je honderden euro's besparen. Maar dat er vorig jaar energiemaatschappijen failliet zijn gegaan en het  honderden euro's kost, dat wordt niet genoemd.

tijger1
door tijger1 Jan 27, 2020 om 16:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ja, die werd aanbevolen door de Consumentenbond.:-((

me
door mein33 Jan 27, 2020 om 17:01
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Oohh die bond !! Vandaar .

me
door mein33 - Jan 27, 2020 om 16:59
5658 Antwoorden / 28 Vragen

"Niet al te beste reacties/recenties"  gelezen, dan ben je toch gelijk klaar met zo'n energieboer en ga je op zoek naar een volgende mogelijkheid en dat kunt u herhael en herhalen en nogmaals herhalen 'tot' u een leverancier naar uw hart heeft gevonden. ;-))

jo
door jorisw - Jan 27, 2020 om 23:24
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik nu zeg dat het prima bedrijf is, wordt je dan opeens klant? Dat je uberhaupt tijd aan iets besteed waarbij je bij voorbaat al je twijfels hebt....

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 28, 2020 om 19:07
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Bij twijfel, net als bij een geel verkeerslicht, niet doorrijden of gewoonweg niet doen. Ik neem aan dat u telefonisch bent benaderd den het advies dat wij onzerzijds ook meestal gegeven is: er niet op ingaan en snel het telefoongesprek beëindigen of indien aan de deur: 'geen interesse'. Op dit moment wordt er in het parlement gewerkt aan reles om deze colportage te verbieden. Dat zegt m.i. al genoeg. Ter info o.a.: https://www.nu.nl/tech-achtergrond/6021264/wat-kun-je-doen-tegen-ongewenste-telefoontjes-van-bedrijven-en-personen.html