la
door latal Feb 12, 2011 om 15:52
Huishouden & energie

Intergas HR Kombi Kompakt HRE 28/24?

Van degenen die zo ´n ketel hebben gekocht, ben ik heel benieuwd wat hun ervaring is. Wij hebben sinds 18 december zo´n ketel aangeschaft bij Feenstra en tot op heden is het alleen maar ellende. Regelmatig hebben we ´s morgens geen verwarming en geen warm water en dank zij de resetknop doet ie het dan weer. Veel reparaties heeft Feenstra al verricht zonder het gewenste resultaat. Zelfs werd een monteur van de fabrikant gestuurd, die anderhalf uur is bezig geweest, maar helaas we moeten regelmatig blijven resetten. Wie heeft ook problemen met deze nieuwe ketel?

7182 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mi
door miraltje - Feb 13, 2011 om 09:28
462 Antwoorden / 0 Vragen
0

wat voor storing cijfer geeft het display aan

la
door latal - Feb 13, 2011 om 09:36
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=miraltje schreef op zaterdag 12 feb 2011, 18:02]wat voor storing cijfer geeft het display aan

dat wisselde, het begon met 80-4 dan 80-5 nu is het 4 en een knipperend streepje
of 5 en een knipperend streepje

la
door latal - Feb 13, 2011 om 10:37
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dat wisselde.
Het begon met 80 4
dan 90-4, maar de laatste twee keren is het 4 met ernaast een knipperend streepje
of 5 met knipperend streepje.
Na gereset te hebben doet ie het een aantal dagen weer normaal totdat hij er weer mee stopt en gereset worden etc.

feenstramede
door feenstramede - Feb 24, 2011 om 09:48
16 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte latal,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u vanaf het moment dat uw ketel geplaatst is, hier problemen mee heeft.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u hiervoor een email sturen naar info@feenstra.com? Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Feenstra medewerker
Feenstra Webcare

la
door latal - Feb 24, 2011 om 10:25
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=feenstramede schreef op donderdag 24 feb 2011, 09:48]Geachte latal,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u vanaf het moment dat uw ketel geplaatst is, hier problemen mee heeft.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u hiervoor een email sturen naar info@feenstra.com? Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Feenstra medewerker
Feenstra Webcare


inmiddels is Intergas komen kijken en hun conclusie is dat het niet de ketel is, maar de luchtcirculatie. En nu gaan ze i.s.m. Feenstra iets aan de aansluiting met de schoorsteen doen. Dank voor uw aanbod, maar we wachten dit nu af.
Vreemd vond ik dat Feenstra niet op mijn klachtenformulieren heeft gereageerd. Ze stuurde wel altijd monteurs...

de motormuis
door de motormuis - Feb 24, 2011 om 10:25
598 Antwoorden / 13 Vragen
0

Latal,

Neem contact op met de medewerker van Feenstra Webcare. Hopelijk dat ze U wel goed willen/kunnen helpen. Want helaas voor U is Feenstra op deze Kassa site geen onbekende.Er zijn al veel mensen die problemen met hun hebben. Klikt U, en ook de medewerker van Feenstra Webcare, maar eens op de link.
[url=http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=Feenstra&search=vraagenbeantwoord&id=153&x=44&y=12&vHash=c749c73j] Klik hier

de motormuis
door de motormuis - Feb 24, 2011 om 10:27
598 Antwoorden / 13 Vragen
0

Zie dat we toevallig beiden op dezelfde tijd een reactie hebben ingezonden.
Hopelijk voor U dat de zaak nu naar tevredenheid wordt opgelost.

Groeten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer