cv
door cv Oct 11, 2004 om 12:01
Huishouden & energie

Karwei-tuinset zakt door scharnieren

na 3 zomers zitten op de houten tuinset van karwei zakt de een na de andere stoel door z'n scharnieren.Ik had het houtwerk goed onderhouden (2 x per jaar met verzorgingsprodukt ingesmeerd en bij regen afgedekt) dus het hout ziet er nog heel goed uit. Maar de scharnieren die er aan zitten beginnen allemaal door te zakken, het lijkt wel een soort metaal-moeheid. Bij Karwei hebben ze verschillende keren geprobeert voor mij scharnieren bij te bestellen maar de fabrikant heeft ze niet is nu de uitkomst. Moet ik nu mijn drie jaar oude stoelen weggooien? Ik baal als een stekker want nu ben ik jarenlang voor nix zo zuinig geweest op m'n tuinset. En diezelfde tuinset staat ook nog steeds in de schappen bij Karwei dus ik ben bang dat er meer mensen zo'n'"foute"tuinset kopen. Wat moet ik doen?

991 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2004 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Na drie jaar zal er geen garantie meer op het tuinstel zitten, misschien kan je het adres van de fabrikant eens vragen en zelf contact opnemen met de fabrikant.


succes en groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - Oct 11, 2004 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag cv,


Omdat dezelfde tuinstoelen ook nu nog in de schappen van Karwei staan is het natuurlijk onzin dat Karwei zegt dat de fabrikant de scharnieren niet meer heeft. Probeer zelf in kontakt te komen met de betreffende fabrikant om zo aan de scharnieren te komen. Desnoods kun je ze zelf bij de fabriek ophalen. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2004 om 13:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nogmaals Dag CV,


Sorry ik zie nu pas dat Tuinfreak dit advies ook al gegeven heeft en dubbel op is natuurlijk ook weer niet nodig. Groetjes, Ton.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2004 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik denk dat je inderdaad pech hebt.


Helaas is de service van karwei in dit soort zaken zwaar onder de maat. Ik kocht iets meer dan een jaar geleden een echte leren bureaustoel bij karwei en net na de garantieperiode begon deze flink te scheuren. Het "leer" bleek zo dun als papier.


De stoel staat ook bij karwei nog steeds in de schappen, alleen voor een goedkopere prijs.


Bij reclamatie kreeg ik het antwoord dat een leren stoel van 75 euro best na net een jaar mag scheuren, dat komt door de lage prijs. Hoezo? lage prijs! Dat is wel erg duur zitten zo , 75 euro per jaar.


 


Maar zoals je ziet , ook ik kon , terwijl de stoel ook goed was onderhouden, fluiten naar enige oplossing.


 


Goed bezig KARWEI, hiermee hou je klanten!!

ve
door verwijderd - Oct 11, 2004 om 20:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het probleem is dat klanten graag de allerlaagste prijs willen hebben. Hiervoor haalt Karwei of elke willekeurige bouwmarkt produkten uit china, maleisie en verweggistan. Even een paar scharnieren bestellen gaat dus gewoon niet. Het alternatief is logisch: het artikel vervangen voor een nieuwe en het beschadigde artikel in de vuilnisbak kieperen. En dat willen ze dus niet.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2004 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als Karwei nog steeds dezelfde tuinset verkoopt, zou ik daar de scharnieren afhalen. Bewerk die man van Karwei maar dat hij daar toestemming voor geeft.  Niet opgeven hoor. succes..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

La
Labyrinth - Sep 26, 2022 om 11:19
Geldzaken & recht

Definitieve prijs veel hoger dan offerte

Wij hebben pvc vloer gekocht bij Roobol en aan de hand van plattegrond van ons nieuwe huis heeft verkoper 55m2 berekend en daar is de factuur op gezet.
Nu, 2 maanden later zijn ze de definitieve maten komen nemen en wordt er 64 m2 berekend en dat is bijna €900 meerprijs. 
Dat er verschil kan zijn ná def. meting snappen wij, maar 8 m2 is wel erg veel. Winkel wil 5% van de prijs afdoen ... Lees meer

Je
Jeffrey Schurink - Sep 29, 2022 om 10:24
Winkels & webshops

Mag de webshop reclame versturen wanneer dit niet aangevinkt is bij een aankoop?

Bij het aanschaffen van een product via, bijvoorbeeld een webshop, wordt er altijd toestemming gevraagd om via de mail advertenties te versturen. Ik geef nooit toestemming en toch ontvang ik altijd via de mail reclame. Aangezien ik meestal altijd reclame ontvang van een webshop vraag ik mij af waarvoor ik dan geen toestemming geef en hoe het kan dat ik, en veel meerdere consumenten, altijd toch re ... Lees meer

So
Sonja.tivoli47! - Jan 11, 2022 om 00:11
Geldzaken & recht

Ik wou een x meedoen met casino online. Vragen ze mijn BSN nr.! Is dat vertrouwd

Kan je je BSN nr. aan casino spelletjes vertrouwd geven? Ik vind het lastig.
Graag hoor ik hiervan van spelers.

Lees meer