to
door toepie Jul 29, 2011 om 20:21
Huishouden & energie

Keuken gekocht

mijn zoon heeft een keuken gekocht
was de bedoeling dat alles 5 juli zou staan
niet dus schappen verkeerd bij geleverd
aanrechtblad beschadigd kortom 21 augustus word het pas afgemaakt dat was niet in de planning veel telefoontjes gepleegd maar duidelijk zijn ze niet
dit gaat om een keuken van de keukenconcurrent
dus nooit meer ook moest hij de oven weer los maken want ze hadden de elektrich niet eruit gehaald dus eerst keuken plaatsen daarna moet je hem weer afbreken om de stekkers erin te doen dit is toch niet normaal heb wel een bericht gestuurd per mail maar nog geen reactie denk ook niet dat het komt
een hele boze moeder

en alvast bedankt voor reacties

1468 6 Rapporteer

door 9998354631 - Jul 29, 2011 om 21:39
10 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Toepie,

Ten eerste: Het zou enorm fijn zijn als je ook maar enige vorm van interpunctie toe zou passen op je tekst. Dat leest een stuk fijner, zeker voor een dyslecticus als ik.

Maar, wat ik ervan heb kunnen maken is dat ze dus bijna 1,5 maand te laat willen leveren en jouw vraag is of dat zomaar kan. Klopt dat?

Wat staat er hierover in de overeenkomst die uw zoon met De Keukenconcurrent gesloten heeft?

door 9998354631 - Jul 29, 2011 om 21:41
10 Antwoorden / 0 Vragen

Zie ook deze lezersvraag op ConsuWijzer.nl eens, dat is ongeveer een gelijke situatie: Lezersvraag_Spits_over_problemen_met_een_keukenwinkel

marcel75
door marcel75 - Jul 31, 2011 om 17:26
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Moet je eens bij Bruynzeel een keuken kopen. Die weten het verschil tussen 1.80 meter en 4 meter niet eens. Met als gevolg dat ze een keuken van 4 meter willen plaatsen in een ruimte van 1.80 meter. En dat kan dan ineens niet meer.

Volgens is er in dit land geen enkele keukenboer die in 1x een keuken goed kan leveren zonder problemen. Blijkbaar is dit usance in keukenland en zit de naservice bij de prijs inbegrepen. Die 2e monteurs werken immers ook niet voor niets.

Als de keukenboeren nou gewoon eens in 1x een goede keuken wisten te leveren en te plaatsen dan zou de belachelijk hoge prijzen met zeker 1/3, en zo niet meer zelfs, naar beneden kunnen.

er
door ericw - Sep 1, 2011 om 12:58
124 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

Erg vervelend allemaal, schappen die ontbreken en een aanrechtblad wat is beschadigd. Beschadigingen kunnen ontstaan tijdens transport, uitpakken e.d. en zij niet altijd te voorkomen. Daar de bladen maatwerk is zit hier een levertijd op maar zoals ik begrijp is alles netjes opgelost zonder morren van de leverancier, deze verdiend dus eigenlijk een pluim in plaats van een sneer.

Wat betreft het aansluiten van de apparatuur heeft uw zoon niet goed opgelet bij de aankoop van de keuken en de voorwaarden niet goed gelezen. De keukenmonteurs zijn bevoegd om elektra en gas aan te sluiten, wanneer uw zoon de voorbereiding goed had gepland had op de dag van het plaatsen van de keuken ook de electricien aanweig moeten zijn zodat u de keuken niet hoefde "af te breken"

Zelf niet opletten bij het kopen van de keuken en hier op Kasse een negatief bericht neer zetten is erg makkelijk.

Mvg, Eric

vladja
door vladja - Sep 1, 2011 om 13:03
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Laat al die oude keukenkoeien gewoon rusten.

Vladja

to
door toepie - Sep 1, 2011 om 22:35
10 Antwoorden / 6 Vragen

als het al bij een beschadigd aanrecht blad alleen was oke. kan gebeuren,
maar is getekend voor 5 julu dat die zou staan,maat helaas misschien met geluk volgende week donderdag.en nog sreeds niet af.
nou die keukenkoeien kan ik tenminste niet laten rusten .
het is geen bedrag van 100 euro waar wij het over hebben.
en nee dit is niet makkelijk om zomaar een bericht neer te zetten.
was het alleen maar wat er gescreven is ,
maar nee ze beloven heel veel maar er komt niets van
en wij zijn de klant en die is niet meer de koning

bedankt voor jullie reacties