Ma
door Maswolf Jul 3, 2016 om 09:04
Huishouden & energie

Klacht aerosleep matras beschermer, stof ophoping in topper

Na het wassen en in centrifuge doen  is er enorm veel stof opgehoopt in de honinggraad structuur van de aerosleep matras topper of beschermer.
De aerosleep ging er wit in en is er grijs van een enorme hoeveelheid stof uitgekomen.

Aerosleep nummer 2 heeft familie gewassen en in centrifuge gedaan omdat ik dacht dat er iets mis was met mijn apparatuur.
ook deze ging er wit in en is vol met stof en grijs uitgekomen.

Nergens op product staat dat het niet in centrifuge kan en ook op de bedrijfssite staat hierover niks vermeld.
op site staat enkel iets over textiel pluisjes dat te verwijderen is door wassen en stofzuigen.
Dit heeft bij onze 2 aerosleep topper geen effect.

Wie heeft ook dit probleem met stof ophoping in aerosleep?

Winkelier stuurt me naar fabrikant en fabrikant stuurt me naar winkelier...

11088 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 3, 2016 om 09:22
7188 Antwoorden / 3 Vragen
hansje klein
door hansje klein - Jul 3, 2016 om 10:10
3037 Antwoorden / 62 Vragen

U kunt beginnen met bij de verkoper aan te geven, dat het waslabel ontbreekt.....of heeft u niet (goed) gekeken? Hierop staat duidelijk een kruis door het symbool van de droogmachine.

De Baby Protect matrasbeschermer kan je -als enige in de markt- wassen in de wasmachine op 60°C. Als je kijkt op het waslabel dat aan je Baby Protect bevestigd is, zie je enkele iconen. Hieronder vind je een handige gids met de betekenis van iconen + extra wastips voor je Baby Protect matrasbeschermer!

gerbera
door gerbera Jul 3, 2016 om 11:51
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ja sorry hoor maar een centrifuge is toch echt wat anders dan een droogmachine.

hansje klein
door hansje klein Jul 3, 2016 om 11:56
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Het was nog vroeg en ik zat niet op te letten......er is inderdaad een GROOT verschil!

gerbera
door gerbera Jul 3, 2016 om 16:00
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Feesie gehad gisteravond ? ;-))

hansje klein
door hansje klein Jul 3, 2016 om 16:14
3037 Antwoorden / 62 Vragen
hutch
door hutch - Jul 3, 2016 om 16:48
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U dient altijd de verkoper/verkoopster hierop aan te spreken. Hij/zij is (in voorkomend geval) verantwoordelijk en aansprakelijk, niet de fabrikant.
U heeft geen (koop)overeenkomst met de fabrikant.

Ma
door Mat Matheij - Jul 3, 2016 om 21:04
986 Antwoorden / 3 Vragen

Stond er in de toevoeging dat de topper in de wasmachine mocht hetgeen onwaarschijnlijk lijkt. En zo ja op welke temperatuur. Mocht er gecentrifugeerd worden. Om maar wat zaken te noemen.

gerbera
door gerbera - Jul 3, 2016 om 22:37
7364 Antwoorden / 14 Vragen

@mat matheij
klik ff op de link van @richard83, daar staat het antwoordt. Ja dus dat mag allemaal.