Klachten over BDR container reiniging (huisvuil / kliko's)
Zijn er meer mensen die klachten hebben over BDR containerreiniging ? (zij komen de vuilcontainers schoonmaken). Zeer geregeld blijkt de container niet schoongemaakt te zijn, en wanneer je dan belt krijg je nog een grote mond op de koop toe. Bellen moet binnen een dag, anders wordt de niet gereinigde container gewoon in rekening gebracht. Het abonnement heb ik telefonisch afgesloten, maar opzeggen kan alleen schriftelijk per post - niet via mail, niet telefonisch. Graag wil ik reacties hebben over de ervaringen met dit bedrijf, zij opereren landelijk.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
nou, omaloe, niet alleen op de KASSA site staan veel klachten, Tros-RADAR heeft er ook plenty. Maar u moet, helaas, toch maar een brief schrijven voor opzegging en ja, ook dat kost geld want adviseer u dit aangetekend te doen anders heeft u nog geen "poot om op te staan". Succes om er van af te komen.
Gewoon lekker zelf je containers schoonmaken, is de beste en goedkoopste oplossing, even de tuinslang erdoor met beetje allesreiniger, even op z'n kop laten staan, dan weer rechtop met klep open om te laten drogen/luchten. Zo doe ik het ook altijd ;-)
edrick3, ik heb uw verwijzing niet eerst gedaan (later wel uiteraard) maar gewoon BDR Containerreiniging ingetoetst; vandaar heel wat meer klachten dan alleen de KASSA site, die natuurlijk al voldoende vertelt. Maar meer is beter dan minder, toch?
[quote=hereistom schreef op vrijdag 1 jun 2012, 13:26]Gewoon lekker zelf je containers schoonmaken, is de beste en goedkoopste oplossing, even de tuinslang erdoor met beetje allesreiniger, even op z'n kop laten staan, dan weer rechtop met klep open om te laten drogen/luchten. Zo doe ik het ook altijd ;-)
Daar zou ik het in principe helemaal mee eens zijn, ware het niet dat er mensen zijn die dat niet meer zelf kunnen. En voor u stelt dat er dan wel mensen zijn die dat voor een ander willen doen: ook dat is vaak niet het geval.
"2.4 Indien er, door ( extreme) weeromstandigheden ( Bv vorst en/of vorst in de grond, sneeuw, weeralarm), niet gereinigd kan worden, komt deze beurt te vervallen en geldt geen recht op restitutie van het abonnementsgeld.
Er zal maar een lange winter zijn....... dag geld!!
2.4.1 Indien uw container niet is gereinigd, verzoeken wij u dit voor de volgende reiniging aan ons door te geven, zodat wij actie kunnen ondernemen. Doet u dit niet, dan geldt geen recht op restitutie van het abonnementsgeld."
U geeft aan, dat u maar 1 (één) dag heeft, om dit door te geven. Hoezo maar 1 dag? Dit punt geeft aan dat u langer de tijd heeft, tenzij bij u de container elke dag gereinigd wordt.
"4.1 Aanmeldingen gelden voor minimaal één jaar en worden stilzwijgend verlengd."
Vanaf 1 december 2012 komt dit te vervallen voor bestaande abonnementen, welke zijn afgesloten vóór 1 december 2011. Daarna kunt u per maand opzeggen, dus heeft u maximaal één maand opzegtermijn. Heeft u een abonnement/contract afgesloten met BDR, ná 1 december 2011, kunt u nu al opzeggen met een opzegtermijn van één maand.
"4.2 Opzeggen van het abonnement dient schriftelijk te geschieden uiterlijk 2 maanden voor het ingaan van het nieuwe abonnementsperiode. Dit kunt u alleen schriftelijk via de post doen. Indien er niet schriftelijk wordt opgezegd, wordt de overeenkomst stilzwijgend verlengd."
Abonnement telefonisch afgesloten? Dan kunt u deze óók telefonisch weer opzeggen.
Dat er nog steeds mensen zijn die hier in trappen verbaasd mij zeer.
U gaat een moeilijke weg op.
Doe uw opzegging telefonisch en stuur daar achteraan een aangetekende brief waarin u aan het telefoon gesprek refereert en tevens nogmaals, per die en die datum opzegt. Zij zullen wellicht proberen u een jaar geld af te troggelen. Blokkeer het banknummer van deze fijne jongens.
je hebt gelijk..... Op 24 april dit jaar is dit malafide clubje (eindelijk) failliet verklaard. Helaas kunnen dit soort figuren zoweer een ander 'bedrijfje' beginnen (onder een andere naam) en gaan zij weer verder met hun (wan)praktijken.
Hopelijk gaat iedereen eerst googelen op dat adres in Oud-Beijerland, voordat zij een overeenkomst sluiten met die lui. Mogelijk blijven zij in dezelfde branche zitten.
Voor verdere gegevens m.b.t. dat faillissement, zie: hier.
Zoek onder 'Rechtspersoon/handelsnaam' naar: 'Holding BDR BV'.
Het is even een doolhof in het KVK. want je moet een aantal nieuwe KvK registraties doorspitten om uiteindelijk bij natuurlijke personen terecht te kunnen komen.
ze hebben alles weer lekker afgeschermd.
BDR Exploitatie (kvk 24436260) heeft als enig aandeelhouder en bestuurder, Stichting Administratiekantoor BDR exploitatie (kvk 51480077), en deze heeft weer als enig aandeelhouder en bestuurder Stichting Personeelsbelang Containerreiniging( kvk 54648270) en deze heeft als bestuurders... [edit redactie: het publiceren van namen is niet toegestaan]
@jack 789, Is het failliete Holding Bdr b.v. wel dezelfde als BDR containerreiniging? Holding Bdr bv is een financiele installing geweest, tenminste dat staat er, of was dat een of andere dekmantel? Wel toevallig dat ze allebei in Oudbeierland zitten, maar ja, zou kunnen...
Zal het nog sterker vertellen. Mijn partner is er in getuint, ze kwamen aan de deur met een mooi verhaal over 0,88 euro cent per reineging van een container, dus hij vult het formulier in. Vervolgens word er 88,50 voor 2 x 12 reinegingsbeurten (gft + rest) van de rekening af gehouden. Ik dus bellen. Zou voor een jaar gaan met aftrek van korting. Wij gingen daar niet mee accoord en hebben het geld terug laten storten. Nu krijgen we een brief met een bedrag van 91,- euro. 44,25 voor rest en 44.25 voor gft en 2,50 administrate kosten. Nu ben ik toch eens bij hun op de site wezen kijken, en wat zie ik tot mijn grote verbazing? Bedragen die er heel anders uitzien. 22,50 voor rest. 22,50 voor gft en als je bijde laat doen zou dit 29,50 zijn. Ik ga dus nu maar eens in de pen kruipen en ga ze een heel net briefje sturen en dan wel aangetekend.
Bovenstaande heb ik natuurlijk gelezen. Inderdaad van 'Holding BDR BV' heeft exact hetzelfde adres als die ik hier op de brief heb staan.
u moet (!) van dit 'bedrijfje', onmiddelijk na het ondertekenen, een kopie/afschrift van het aanmeldingsformulier ontvangen hebben, waarop de naam en het adres van dat 'bedrijfje' staan. Zo niet..... is die overeenkomst NIET rechtsgeldig, dus 'nietig'.
- Heeft u een afschrift ontvangen? - Zo ja, welke bedragen staan daar op..... als deze er überhaupt op vermled zijn?
Die aangetekende brief moet u wel doen, maar die wordt waarschijnlijk niet aangenomen en u krijgt deze brief gewoon retour. Wel bewaren!!!!
Vervolgens zult u een brief krijgen van een incassobureau. Zowel telefonisch als aangetekend laten weten dat u niet akkoord bent met de faktuur, vermelden dat u aangetekend hebt geprobeerd dit te laten weten. Dit incassobureau is vermoedelijk ook fake, u en ik kunnen zo een incassobureau beginnen, dit stelt wettelijk helemaal niets voor. Alleen het woord schrikt veel mensen af.
Maar in geen geval iets betalen, dat geld bent u kwijt en uw containers worden niet gereinigd.
Tot een rechtszaak zullen ze het niet laten komen en indien ze dat toch doen staat u gewoon sterk.
[quote=hutch schreef op zaterdag 15 sep 2012, 15:53]Dag Whitelips,
u moet (!) van dit 'bedrijfje', onmiddelijk na het ondertekenen, een kopie/afschrift van het aanmeldingsformulier ontvangen hebben, waarop de naam en het adres van dat 'bedrijfje' staan. Zo niet..... is die overeenkomst NIET rechtsgeldig, dus 'nietig'.
- Heeft u een afschrift ontvangen? - Zo ja, welke bedragen staan daar op..... als deze er überhaupt op vermled zijn?
Zou dit nog nut hebben, de vraag is al van 1 juni; moet volgens mij inmiddels toch wel zijn afgehandeld. Ik doel dan op de colportagewet qua tijdsspanne.
[quote=tenormin schreef op zaterdag 15 sep 2012, 16:07][quote=hutch schreef op zaterdag 15 sep 2012, 15:53]Dag Whitelips,
u moet (!) van dit 'bedrijfje', onmiddelijk na het ondertekenen, een kopie/afschrift van het aanmeldingsformulier ontvangen hebben, waarop de naam en het adres van dat 'bedrijfje' staan. Zo niet..... is die overeenkomst NIET rechtsgeldig, dus 'nietig'.
- Heeft u een afschrift ontvangen? - Zo ja, welke bedragen staan daar op..... als deze er überhaupt op vermled zijn?
Zou dit nog nut hebben, de vraag is al van 1 juni; moet volgens mij inmiddels toch wel zijn afgehandeld. Ik doel dan op de colportagewet qua tijdsspanne.
theo123, omaloe, datum vraag 1 juni 2012. Herinner me de vraag nog heel goed. Kreeg van omaloe nog zelfs een Topantwoord (niet dat dit er toe doet). Ik zie echt geen andere datum. Wel, na de "verbetering" van de site lees ik als onderwerp: Klachten over BDR contalnerrlnlgnlg/hulsvull/kllko's, m.a.w. dit vetgedrukte is dus moeilijk te lezen, maar is naar mijn idee echt van 1 juni. Wijst u me er maar op waar ik fout lees, s.v.p.
we hebben geen afschrift gekregen! Ze zijn begin augustus aan de deur geweest. dus het zogenaamde nieuwe bedrijfje is al opgestart. De brief is inmiddels klaar en ik heb een uitdraai van hun eigen site erbij gedaan. Meerdere redenen en rechten om het nietig te laten verklaren. Wij zijn niet zo bang voor deurwaardes of incasso bureaus. Daarbij staan we in ons recht.
[quote=tenormin schreef op zaterdag 15 sep 2012, 16:37]theo123, omaloe, datum vraag 1 juni 2012. Herinner me de vraag nog heel goed. Kreeg van omaloe nog zelfs een Topantwoord (niet dat dit er toe doet). Ik zie echt geen andere datum. Wel, na de "verbetering" van de site lees ik als onderwerp: Klachten over BDR contalnerrlnlgnlg/hulsvull/kllko's, m.a.w. dit vetgedrukte is dus moeilijk te lezen, maar is naar mijn idee echt van 1 juni. Wijst u me er maar op waar ik fout lees, s.v.p.
De vraag van WHITELIPS is van vandaag, daar slaan onze reakties op.
[quote=dearagain schreef op zaterdag 15 sep 2012, 17:14]tip: als de aangetekende brief terugkomt, dan deze NIET openen (daarmee vernietig je bewijs)
Was ik ook niet van plan. Ik weet wat er in de envelope zit word bestand staat ook nog op de PC maandag even naar het postkantoor toe om hem aangetekend te versturen
[quote=tenormin schreef op zaterdag 15 sep 2012, 16:37]theo123, omaloe, datum vraag 1 juni 2012. Herinner me de vraag nog heel goed. Kreeg van omaloe nog zelfs een Topantwoord (niet dat dit er toe doet). Ik zie echt geen andere datum. Wel, na de "verbetering" van de site lees ik als onderwerp: Klachten over BDR contalnerrlnlgnlg/hulsvull/kllko's, m.a.w. dit vetgedrukte is dus moeilijk te lezen, maar is naar mijn idee echt van 1 juni. Wijst u me er maar op waar ik fout lees, s.v.p. @Tenormin,
Theo123 verwijst naar mijn reactie op 'Whitelips' van zaterdag 15 september 2012, 15.21 uur. (De eerste reactie bovenaan pagina 2).
@Whitelips,
verder zou ik (...) geen verdere stappen meer ondernemen richting dit malafide clubje. Niet anders dan alléén nog een mailtje met een verwijzing naar de Colportagewet en eventueel met een link naar dit topic, met de mededeling dat u een eventuele rechtzaak vol vertrouwen tegemoet zult zien en ook niet wakker ligt van allerlei (zogenaamde) incassobureautjes. Een echt (bonafide) incassobureau zal waarschijnlijk ook niet in zee gaan met dat clubje.
Kreeg van de week ook opeens een een brief/factuur van die lui. Ik was al een hierin gestapt en met veel aangetekende brieven was ik ervanaf en na een 1,5 jaar krijg ik opeen een factuur en hebben ze m'n bak ook nog eens geleegd ook!
M.a.w. zit ik hier nu weer aan vast? Lijkt mij van niet maar als ik hier een brief voor op moet stellen , wat moet er allemaal instaan? ik weet dit namelijk niet zo goed, heeft iemand een voorbeeld brief oid?
[quote=qwertyui schreef op zaterdag 13 okt 2012, 16:12]Kreeg van de week ook opeens een een brief/factuur van die lui. Ik was al een hierin gestapt en met veel aangetekende brieven was ik ervanaf en na een 1,5 jaar krijg ik opeen een factuur en hebben ze m'n bak ook nog eens geleegd ook! M.a.w. zit ik hier nu weer aan vast? Lijkt mij van niet maar als ik hier een brief voor op moet stellen , wat moet er allemaal instaan? ik weet dit namelijk niet zo goed, heeft iemand een voorbeeld brief oid? Als ik u goed begrijp, heeft u dus geen overeenkomst met dit malafide clubje.
Dientengevolge hoeft u dus ook helemaal niets te betalen. U kunt hen hooguit vriendelijk danken voor het schoonmaken van uw bak. Uiteraard per email.
Mochten zij, of een één of ander obscuur incassobureautje, u gaan lastig vallen met bluf- en dreigbrieven, dan een mailtje sturen, waarin u keihard BEWIJS EIST, waaruit duidelijk blijkt, dat u een overeenkomst met dat clubje heeft.
Laat u niet overbluffen..... tenminste, indien u inderdaad geen overeenkomst met hen heeft. Zij moeten dus met bewijs komen. En alleen een mailtje of telefoontje met de mededeling dat dit (zogenaamd) mondeling is overeengekomen, is geen bewijs.
Graag zou ik iedereen willen verzoeken die deze klachten hebben en allemaal aan een abonnement zitten en er niet af komen om een mail te sturen naar omroep max. Ik ben door hun benaderd om dat ik er zelf ook aan vast zit helaas. Graag willen ze zoveel mogelijk mensen hebben die hun woord willen doen om van deze malafide bende af te komen. hoe meer klachten hoe beter. Ken je mensen in je omgeving die het zelfde probleem hebben als ons geef het door. Alle klachten over BDR zijn welkom
Zelf had ik ook een abonnement (en betaald), maar mijn containers werden nooit gereinigd. Gelukkig heb ik vlak voor het faillisement van 24-2-2012 mijn geld gestorneerd en sindsdien niets meer van BDR vernomen.
Indien dat wenselijk is, wil ik dit best aan MAX doorgeven. Maar (indien mogelijk) vemeldt dan wel het email adres en vooral ook de onderwerpregel, zodat iedereen op dezelfde manier reageert.
Overigens kwam er hier afgelopen maandag (voor het eerst volgens mij) een wagen van BDR door de straat. Niet zo'n kolos als op hun website is te zien, maar een heel kleintje.
Het lijkt me een goed idee om van dit contactformulier van Max gebruik te maken klik hier onderwerp: BDR containerreiniging (dit verzin ik zomaar ter plekke ;-))
[quote=zoekster schreef op vrijdag 26 okt 2012, 13:52]Het lijkt me een goed idee om van dit contactformulier van Max gebruik te maken klik hier onderwerp: BDR containerreiniging (dit verzin ik zomaar ter plekke ;-))
Wat is hier dan zo leuk aan om omroep MAX erbij te betrekken?
[quote=tenormin schreef op vrijdag 26 okt 2012, 14:56][quote=zoekster schreef op vrijdag 26 okt 2012, 13:52]Het lijkt me een goed idee om van dit contactformulier van Max gebruik te maken klik hier onderwerp: BDR containerreiniging (dit verzin ik zomaar ter plekke ;-))
Wat is hier dan zo leuk aan om omroep MAX erbij te betrekken? Heb ik gezegd dat het leuk was? Er is iemand (kartijn) die benaderd is door omroep Max voor een item over BDR containerreiniging, om mensen te helpen die last hebben met dit bedrijf. Maar kartijn heeft geen mailadres gegeven waarmee ze omroep Max kunnen bereiken. Theo123 vroeg daar om. Dus heb ik verwezen naar het contactformulier van Max. Hoe meer mensen zich melden hoe beter Max het item vorm kan geven. Iets mis mee?
[quote=zoekster schreef op vrijdag 26 okt 2012, 16:23][quote=tenormin schreef op vrijdag 26 okt 2012, 14:56][quote=zoekster schreef op vrijdag 26 okt 2012, 13:52]Het lijkt me een goed idee om van dit contactformulier van Max gebruik te maken klik hier onderwerp: BDR containerreiniging (dit verzin ik zomaar ter plekke ;-))
Wat is hier dan zo leuk aan om omroep MAX erbij te betrekken? Heb ik gezegd dat het leuk was? Er is iemand (kartijn) die benaderd is door omroep Max voor een item over BDR containerreiniging, om mensen te helpen die last hebben met dit bedrijf. Maar kartijn heeft geen mailadres gegeven waarmee ze omroep Max kunnen bereiken. Theo123 vroeg daar om. Dus heb ik verwezen naar het contactformulier van Max. Hoe meer mensen zich melden hoe beter Max het item vorm kan geven. Iets mis mee?
Ik heb vandaag het formulier ingevuld en zo een 2 min later had ik al een medewerker van omroep Max aan de telefoon. Ze zijn bezig met onderzoeken. Ik heb dinsdag om 15:00 uur een interview met ze. Ik heb ze ook even er attent op gemaakt dat op het adres van BDR containerreineging voorheen BDR Holding BV gevestigd was en dat deze in april 2012 falliet is verklaart. Als we zo andere mensen een hoop leed mee kunnen besparen, waarom zouden we dan niet mee werken? Dit soort praktijken moeten toch een halt toegeroepen worden?
Ook ik heb zojuist contact opgenomen met omroep MAX. Mijn verhaal is eigenlijk nog heel vers en er is dus nog weinig horror aan (Ben in de aanbieding gestonken, en heb dezelfde dag nog een aangetekende brief verstuurd). Maar ik voorzie niet veel goeds en zorg in ieder geval dat ik zo veel mogelijk informatie in win en me vooral geen 2e keer in de maling laat nemen door ze.
Eén ding weet ik zeker, ik betaal ze geen cent, en elke cent die wordt afgeschreven vorder ik terug!
Dit zag ik vandaag op de site van Meldpunt het consumentenprogramma van Omroep Max staan. Ze gaan er morgen aandacht aan besteden! Om 5 voor half 8 op nederland 2. http://www.meldpunt.tv/13-12-2012/bdr-puzzle4u
Wij zijn er ook ingestonken op 29 september 2012 Een automatische incasso moesten wij ook nog eens afgeven! Toen eind oktober ons duidelijk werd dat ze maar niet kwamen.Hebben wij besloten het op te zeggen. Hebben we met een aangetekende brief gedaan op 29 oktober 2012 3 weken later een brief terug gehad.Met daarin de mededeling dat wij er niet onder uit kunnen.We hebben een contract getekend voor 1 jaar. Verder niets over het niet schoonmaken etc.En er zat nu een rekening bij. Tot aan de dag van vandaag hebben ze nog steeds niets gereinigt en wij betalen ook zeker de rekening niet Wat een slecht bedrijf zeg!! Ik heb ernu nog maals een aangetekende brief naar toe gestuurd.
Wat gaat er verder gebeuren met deze klachten?
Ik zag nl via google dat het klachten regent over dit bedrijf!!!!
Was het maar een 'slecht' bedrijf, dan viel het nog wel mee. Het is een ordinaire, louche malafide club, die na een faillissement gewoon doorgaat met het bedriegen van haar slachtoffers.
U ziet het nu alweer: wel betalen, maar schoonmaken.... hó maar!
Uiteraard hoeft u niets te betalen. U heeft een contract afgesloten met dit malafide 'bedrijf', waaraan zij zich niet houden. Om die reden heeft u alle recht om dat (zogenaamde) 'contract' te ontbinden.
Gelukkig ;-) is het Nederlands Recht hier van toepassing, aldus hun algemene voorwaarden. En die rechter ziet hen alwéér aankomen.... voor zover zij dat nog durven (!).
Heel veel sterkte verder met die club. Ook met dat incassobureautje die wel met hen wil samenwerken, of zal deze uit hun eigen 'keuken' komen......?
Ik heb na mijn laatste aangetekende brief geen reactie meer gehad. Ik verwacht nog steeds niet dat ik van ze af ben. In mijn laatste schrijven heb als bijlage de uitspraak toegevoegd van de uitspraak dat ze failliet zijn verklaart. Tevens gemeld dat ze in gebreken zijn gebleven dit te melden. Kassa, Tros Radar en omroep Max gemeld. Gereageerd op hun verwijzing naar contract dat die per 10-08-2013 zou eindigen en dat de stickers pas 1 maand later ontvangen waren dat ze dus ook zo nog eens je voor 1 maand bestelen. Ik sluit de brief af met dat ik alsnog het contract ontbond. Op basis van meerdere punten. De brief heb ik verstuurd op 11 november 2012. Ik verwacht deze zomer +/- in augustus nog een stuiptrekking reactie van hun kant.
Ik prober al sinds January 2012 van het contract af te komen, in 2011 heb ik een brief ontvangen dat er 2 keer zo vaak schoon gemaakt ging worden en als je dit niet wilden je schriftelijk op kon zeggen. Dit heb ik dan ook gedaan. Vervolgens geen stickers gehad voor de containers dus ervan uit gegaan dat het was opgezegd. Ik had geen automatische incasso dus er kon in ieder geval niet geïncasseerd worden. Wel ontving ik 6 maanden later brieven dat ik het volledige abonnement in 1 keer moest betalen anders zou het uit handen worden gegeven aan een incasso bureau. Na telefonisch contact met BDR een afspraak gemaakt om ondanks dat er geen reiniging heeft plaats gevonden 6 maanden abonnementsgeld over te maken en hiermee het contract te beeindigen. Dit heb ik gedaan en ik heb een bedrag van € 61.50 over gemaakt en tevens de opzeg brieven nogmaals gestuurd.
Tevens weer niets meer gehoord dus er enigsinds vanuit gegaan dat het nu in order was en dat ik het Contract had beëindigd. Niets is minder waar, Het is inmiddels April 2013 en als verrassing een brief van BDR op de stoep dat het abonnements geld nog betaald moest worden en zo niet dat het naar een incasso bureau ging. Na telefonisch contact eindelijk de mogelijkheid gekregen de opzegbrief en de transactie per mail toe te sturen en zie hieronder de reactie va BDR
Wij hebben uw opzegbrieven echter niet ontvangen en beschouwen de bijlagen in uw mail dan ook niet als schriftelijke opzegging. Vorig jaar hebben wij een betaling van €61,50 ontvangen, dit is echter niet het juiste bedrag wat op dat moment €124,50 was.
Wij verzoeken u om nogmaals een schriftelijke opzegging te doen, deze ontziet u niet van uw betalingsverplichting.
Daarom verzoeken wij u tevens vriendelijk doch dringend de openstaande facturen €128,- - €61,50 = €66,50 periode 16-05-12 t/m 15-05-13 en €124,50 16-05-13 t/m 14-05-14 z.s.m. te voldoen. Wanneer betaling uitblijft zijn wij helaas genoodzaakt deze uit handen te geven
Wanneer wij uw opzegbrief ontvangen sturen wij een bevestiging van de opzegging.
Hoe kom ik in hemelsnaam hier van af, Het is wel beidehand om de opzegging alleen per post te laten doen aangezien je als bedrijf altijd kan zeggen het niet ontvangen is en dus gewoon drie kwart jaar niets van je laten horen, tevens geen diensten uit te voeren maar wel geld willen ontvangen en dreigen met een incasso bureau. Tevens zit de opzegbrief als attachement in de mail naar hun maar zij kunnen dit nog steeds niet als opzegging beschouwen.
Ik kan alleen melden dat ik na mijn laatste brief geen reactie meer heb gehad. Ik verwacht dat ik er ook nog niet van af ben.
Het volgende heb ik ze als laatst geschreven en aangetekend verstuurd. Alles wat je naar hun stuurt kan je het beste aangetekend doen, zodat je bewijs heb dat ze het wel degelijk hebben ontvangen.
------------------------ Geachte medewerker/ster,
Ik verklaar het contract nog steeds nietig. Aangezien uw medewerker geen duplicaat van het getekende achter heeft gelaten en uw welkomst brief pas ruim een maand nadat er getekend is binnen gekomen, was het ook onmogelijk om vooraf alles te controleren om zo binnen de u ingestelde 8 dagen te reageren.
Dan komt er nog iets bij. U meld dat het contract eindigt op 10-08-2013. Dit terwijl de stickers voor de containers pas begin september bij ons binnen zijn gekomen. U besteelt ons dan ook nog eens voor 1 maand.
Wat u gemakshalve ook even verzwijgt dat u onder de naam Holding BDR BV gevestigd aan de Albert Einsteinstraat 26 te 3261 LP Oud-Beijerland, op 24 april 2012 failliet bent verklaard. De curator destijds is mr. S. Visser. Rechtbank in Dordrecht. Zie hier voor de bijlages 3 stuks.
Dan nog eens alles omtrent BDR op Kassa, Tros Radar en omroep Max die nu zich met deze zaken gaat bemoeien.
Ja u leest het goed ik heb mijn huiswerk gedaan, alleen niet gelijk alles naar u openbaar gemaakt.
Ik ben dan ook geenszins van plan om 1 cent te betalen. BDR is geen bonafide bedrijf.
Bij deze is alsnog het contract met terugwerkende kracht ontbonden.
Verblijf ik hoogachtend. ----------------------------
stuk die erbij gedaan heb: http://i37.tinypic.com/2db6wiv.jpg
Wij hebben ook een probleem met Bdr containerreiniging.. Van de week een brief ontvangen dat we nog een bedrag hebben openstaan van vorig jaar en gelijk moet betalen.. (Ik weet zeker dat tie al is betaald) Nou hebben wij eigelijk nog noooooit int jaar een reinigingsbusje gezien en is onze container nog nooit schoongemaakt! Nou bel ik elke dag heen en vertikken ze gewoon om op te nemen!
En per brief vragen stellen en schriftelijk antwoord terug..ik wil gelijk antwoord!.. Echt te belachelijk dit!
Ik was hier ook ingestonken. Zou volgens de colporteur binnen 3 maanden op kunnen zeggen. Zat ik er maar 3 maanden aan vast. Toen ik " te laat natuurlijk" eens ging kijken waar ik voor getekend had bleek dat ik er een jaar aan vast zat. Opzeggen kon alleen schriftelijk. Niet via de mail. Aan het feit dat wij aangaven dat opzeggingen via de mail ook rechtsgeldig zijn hadden ze geen boodschap. Op mijn opzegging heb ik een keurig antwoord gekregen. Nou dat ging toch goed? Was ik vanaf. Tot mijn stomme verbazing werd er deze week twee keer abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven. Bij telefonisch contact vertelde de mevrouw aan de telefoon dat ze gestopt waren in mijn woonplaats en dat er nu een ander bedrijf bij ons de container reiniging deed. Dit sinds 1 juli. Volgens de mw deden zij dus niets verkeerds meer. Maar als mijn abonnement op 30 juni 2013 eindigt, waarom geven ze dan mijn gegevens door? De firma CCN heeft gewoon mijn gegevens gekregen van BDR zonder opzegging. Wel met mijn klachten vermeld. Ik ben benieuwd of ik nu echt van de reiniging af ben.
Ziezo, misschien zijn we nu dan eindelijk van BDR verlost? Sinds enige tijd is de reiniging hier ook overgegaan op CCN. Gaat goed, tot nog toe. Vriendelijke mensen en komen afspraken na.
Ik kreeg vandaag voor de tweede keer in enkele maanden ook van die lui aan de deur over het reinigen van containers. Ze zeiden dat zij zij van een bedrijf waren met het woord Containercleaning daarin. Zij vroegen dat zij op zoek waren naar de heer des huizes en ik zei dat ik dat ook ben. Ik tegen hun heel duidelijk het volgende geschreeuwd: "GEEN INTERESSE, WEGWEZEN!" en de deur dichtgedaan. Gezien mij ervaringen met BDR-containerreiniging bijna twee jaar geleden, laat ik mij niet weer een vals contract tekenen en ben ik keihard tegen zulke verkopers aan de deur om erger te voorkomen.
Situatie: - onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). - het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden - er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.
Om
...
Lees meer
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer. Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing?
Lees meer
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee. Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen! Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer