sweeterlake
door sweeterlake Feb 2, 2013 om 23:47
Huishouden & energie

LIDL W5 Vaatwastabletten: inhoud gewijzigd?

Zag vandaag de nieuwe folder, komend week 6, van de LIDL!

Het viel mij op en meende dat de inhoud van de verpakking van 50 naar 40 vaatwastabletten is teruggebracht?! Of was dit al 40 vaatwastabletten met bonustabletten - november 2012 - geweest?

7455 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 00:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Doet het er werkelijk iets toe? Wat denk je te bereiken met die vraag? Wisten ze het bij de Lidl in Zoetermeer niet?

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwemmer schreef op zondag 3 feb 2013, 00:02: Je kunt hier het beste de fabrikant over benaderen.

Staat dat op de verpakking dan?!

Als het werkelijk van 50 vaatwastabletten naar 40 vaatwastabletten zou zijn gegaan, dan is dat toch wel een prijspakker!

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 00:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

wittechoco schreef op zondag 3 feb 2013, 00:04: Doet het er werkelijk iets toe? Wat denk je te bereiken met die vraag? Wisten ze het bij de Lidl in Zoetermeer niet?

Mogelijk de prijspakker van de week!

Begon met het gebruik voor het eerst in november jl. Een doorgewinterde W5 gebruiker doorziet dan de eventuele inhoudsdaling.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 01:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

sweeterlake schreef op zondag 3 feb 2013, 00:20:
wittechoco schreef op zondag 3 feb 2013, 00:04: Doet het er werkelijk iets toe? Wat denk je te bereiken met die vraag? Wisten ze het bij de Lidl in Zoetermeer niet?

Mogelijk de prijspakker van de week!

Begon met het gebruik voor het eerst in november jl. Een doorgewinterde W5 gebruiker doorziet dan de eventuele inhoudsdaling.

Ja en? Is het dan een halsmisdaad? Verpakkingen, inhoud en prijs kunnen wijzigen. Hier een vraag stellen brengt daar geen enkele verandering in. Koop het wel of koop het niet. Dat zijn je opties.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 11:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

de eelco schreef op zondag 3 feb 2013, 10:51: geef je als fabricant tijdelijk 10 tabbletten gratis en gaat vervolgens weer terug naar de normalen verpakking gaan er bepaalde mensen klagen......

Vind het klaag gehalte om niks op Kassa sowieso erg hoog. Ik hoop niet dat dit staat voor een doorsnede uit de samenleving!

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb eventjes op internet rond gekeken en vond direct het betreffende artiekel en wat stond er luid en duidelijk 40 stuk voor 3,19 euro.......sweeterlake misschien de volgende keer eerst in de winkel vragen of eventjes op internet zoeken..............

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op zondag 3 feb 2013, 11:05:
de eelco schreef op zondag 3 feb 2013, 10:51: geef je als fabricant tijdelijk 10 tabbletten gratis en gaat vervolgens weer terug naar de normalen verpakking gaan er bepaalde mensen klagen......

Vind het klaag gehalte om niks op Kassa sowieso erg hoog. Ik hoop niet dat dit staat voor een doorsnede uit de samenleving!

Ik ben eerder bang dat het hier op deze site nogal meevalt ten opzichte van die samenleving.(lol)

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 23:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er hebben inderdaad tijdens een actie (XL weken of zoiets) ergens eind 2012, 50 stuks ingezeten. Ik heb nog een pak in de kast staan 50 stuks. Normaal is het 40 stuks. Gebruik ze al een paar jaar en ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

geef je als fabricant tijdelijk 10 tabbletten gratis en gaat vervolgens weer terug naar de normalen verpakking gaan er bepaalde mensen klagen.....ben je het er niet mee eens koop ze dan niet......

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 23:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

de eelco schreef op zondag 3 feb 2013, 10:51: geef je als fabricant tijdelijk 10 tabbletten gratis en gaat vervolgens weer terug naar de normalen verpakking gaan er bepaalde mensen klagen.....ben je het er niet mee eens koop ze dan niet......

Vind het een topproduct en de komende week zelfs in de aanbieding.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 23:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even gekeken op het pak,. Staat er al een tijdje. Inhoud 40 stuks.

Afgezien daarvan kunt u nog veel meer besparen door het tablet door te breken, kost wel wat kracht. Een half tablet is ruimschoots voldoende voor een volle machine. Ik doe dat al jaren.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op zondag 3 feb 2013, 11:05:
de eelco schreef op zondag 3 feb 2013, 10:51: geef je als fabricant tijdelijk 10 tabbletten gratis en gaat vervolgens weer terug naar de normalen verpakking gaan er bepaalde mensen klagen......

Vind het klaag gehalte om niks op Kassa sowieso erg hoog. Ik hoop niet dat dit staat voor een doorsnede uit de samenleving!

Dat is al een algemene trend aan het worden.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt hier het beste de fabrikant over benaderen.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 08:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vind het een topproduct en de komende week zelfs in de aanbieding ========================================================================== en nu maar hopen dat als je er de volgende keer de gewone prijs voor moet betalen niet weer hier gaat klagen....

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 10:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

OT
'groene golf'

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo sweeterlake,

.....Of was dit al 40 vaatwastabletten met bonustabletten - november 2012 - geweest? .....

Ja.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2013 om 03:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt allen voor de geweldige antwoorden en jullie bijdragen in dezen. Proficiat!

Sluit deze topic maar af.

Tot slot: 'een test uit 2010 waar het antwoord duidelijk is!' Tschüß!

ve
door verwijderd - Feb 9, 2013 om 02:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gm allemaal,

Vind de stelling dat we snel klagen nogal overtrokken.
Kassa is er toch voor om bepaalde levensmiddelen en of artikelen aan de kaak te stellen?
Ik vond je vraag dus geen geklaag hoor sweeterlake:))
Zelf gebruiken we ook al jaren die w5 vaatwastabeltten en ze zijn inderdaad perfect, vooral voor die prijs!
Heb van de week met de aanbieding dus flink ingeslagen .
Wel dom natuurlijk dat we zo lovend zijn want nu worden ze vast duurder hahah.

Groetjes,
Aricia

ve
door verwijderd - Mar 6, 2013 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lidl heeft soms XXL aanbiedingen en dan zit er wel meer inhoud in dan anders en vermoedelijk is dat het geval geweest.