li
door lisamarie2 May 9, 2012 om 20:04
Huishouden & energie

Primagaz Nederland Zutphen klachten?

Wij hebben klachten over Primagaz Zutphen en willen graag hierbij een oproep doen om te kijken of er meerdere mensen zijn die gezamenlijk een actie richting dit bedrijf wil doen.

Wij hebben geen aardgas en zijn afhankelijk van propaangas die ze in een opslagtank aan ons (groep van bewoners) leveren. Hierbij worden zeer hoge kosten voor vastrecht en levering gas (ruim 3 euro ! per eenheid) gevraagd.

Ook al maak je geen gebruik van het propaan, moet je toch maandelijks betalen om dan eens per kwartaal een afrekening te krijgen nadat je wederom de onveranderde stand hebt moeten doorgegeven.

Men stuurt tevens verschillende nota's om de verwarring compleet te maken. Ook vraagt men voor definieve afsluiten ruim 200 euro en jaarlijks een vast bedrag van 50 vastrecht.

Via de website van het bedrijf krijgt de bezoeker het idee dat men zeer klantvriendelijk is en men meedenkt met de klant, echter men wil vooral dat je betaalt en denkt men met name aan de eigen bedrijfresultaten en niet aan de behoeftes van de eindgebruiker.

Na meerdere malen contact te hebben gezocht, blijft men starrig niet of nauwelijks reageren. Hopelijk zijn er meerder mensen met klachten en kunnen we zo het bedrijf aanpakken.

1902 1 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - May 9, 2012 om 21:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Aanluiting en meter laten verwijderen als u toch niets gebruikt, zal wel geld kosten. Bij mij heb ik de gasmeter weg laten halen omdat ik geen gas gebruik doordat ik blokverwarming.
Moest er wel voor betalen maar heb dat nu al lang terug verdiend.