irishterrier
door irishterrier Apr 10, 2014 om 22:33
Huishouden & energie

Reparatie oprolbare Luxaflex hordeur.

De onderkant van het gaas is los. Reparatie hiervan door de leverancier is belachelijk duur. Hoplijk heeft iemand een oplossing

19375 4 Rapporteer

komsja
door komsja - Apr 11, 2014 om 16:29
1064 Antwoorden / 218 Vragen

U geeft wel erg weinig informatie,maar met die weinige informatie die u geeft zou ik zeggen probeer zelf het losgelaten gaas weer vast te maken.

keessie1
door keessie1 - Apr 12, 2014 om 01:09
138 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=irishterrier schreef op donderdag 10 apr 2014, 22:33]De onderkant van het gaas is los. Reparatie hiervan door de leverancier is belachelijk duur. Hoplijk heeft iemand een oplossing

Je geeft inderdaad weinig informatie, maar als het een rol hordeur betreft zoals ik die ken is het betrekkelijk eenvoudig.

Als je goed kijkt zie je waar het gaas vast zit een rubberen ronde pees geklemd zitten in een groef
van het frame, met daar tussen in het horgaas geklemd.

Als je deze rubberen pees uit de groef trekt komt het gaas los.
Als je nu het gaas op de groef legt en de rubberen pees weer terug in de groef drukt , gelijk met het gaas , zit deze weer perfect vast.

Bekijk anders even dit filmpje dan heb je een idee wat ik bedoel.

Suc6

Groetjes Keessie

irishterrier
door irishterrier - Apr 14, 2014 om 09:51
44 Antwoorden / 73 Vragen

[quote=keessie1 schreef op zaterdag 12 apr 2014, 01:12][quote=komsja schreef op vrijdag 11 apr 2014, 16:29]U geeft wel erg weinig informatie,maar met die weinige informatie die u geeft zou ik zeggen probeer zelf het losgelaten gaas weer vast te maken.

De link van het filmpje is niet goed gegaan , tweede poging:

www.youtube.com/watch?v=-bZuF2MuZUU

groetjes keessie

keessie1
door keessie1 - Apr 14, 2014 om 09:55
138 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=komsja schreef op vrijdag 11 apr 2014, 16:29]U geeft wel erg weinig informatie,maar met die weinige informatie die u geeft zou ik zeggen probeer zelf het losgelaten gaas weer vast te maken.

De link van het filmpje is niet goed gegaan , tweede poging:

www.youtube.com/watch?v=-bZuF2MuZUU

groetjes keessie