in
door ingridl_1 Jun 22, 2009 om 20:50
Huishouden & energie

Senseo

Wie heeft net als ik zijn senseo terug gekregen en de koffie smaakt anders en er komt geen schuimlaagje op de koffie.

Alvast bedankt voor reactie.

4496 46 Rapporteer

he
door heike_1 - Jun 24, 2009 om 12:50
3 Antwoorden / 1 Vragen

Nou daar ben je klaar mee ,Dat vind ik nu net het lekkere daarvan .mooi dat ik hem dan niet opstuur

natuurmens
door natuurmens - Jun 24, 2009 om 12:53
158 Antwoorden / 4 Vragen

Vind de senseo toch al slecht smaken dus heb ik dat ding weggegooid. Smaakt niet naar koffie.

an
door anna4u - Jun 24, 2009 om 12:55
4 Antwoorden / 0 Vragen

Geen enkel probleem hier, ook niet met het retour brengen en ontvangen, is zonder problemen verlopen.

Ik heb zelf wel eerst de senseo laten doorslopen nadat ik 'm terug had.

De senseo smaakt weer zoals vanouds, ze hebben zelf kosteloos een defect lampje vervangen (van de tweekops).

Er zit na de grote senseo reparatie een vernieuwde garantie op van twee jaar, dus ik zou gewoon even terug gaan naar de winkel.

En de helpdesk is gratis te bellen voor problemen.

Niet opsturen betekend ook geen verdere garantie natuurlijk.

renesstekje
door renesstekje - Jun 24, 2009 om 13:02
9 Antwoorden / 1 Vragen

Heb hem net opgestuurd naar Senseo.

Wacht wel af hoe hij smaakt als hij terug komt.

Hoeveel dagen ben je hem gemiddeld kwijt.

sa
door santlk - Jun 24, 2009 om 13:03
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe durven mensen de bruine vloeistof die uit een senseo komt KOFFIE te noemen.Welke pads je ook gebruikt het eindresultaat heeft niets met koffie te maken

an
door anna4u - Jun 24, 2009 om 13:05
4 Antwoorden / 0 Vragen

Leest men de informatie niet die je erbij krijgt ???

Gemidd. twee weken zit je zonder de senseo en je krijgt een pak Douwe Egberts erbij de Philps.

En of men de senseo nu wel of niet lekker vindt smaken, dat heeft mii weinig met de vraagstelling te maken.

Maar als je niets anders te doen hebt, be my guest :P

netty1948
door netty1948 - Jun 24, 2009 om 13:07
5 Antwoorden / 0 Vragen

De Senseo is 14 dagen ongeveer weg. Ze hebben hem met DHL weer mooi bij ons thuisgebracht. Wij waren niet thuis en er stond op een briefje, dat ie in de garage stond. Die van mij is prima, hoor? Gewoon opsturen, gewoon doen. Is toch veiliger? Groeten Netty van der Deen

turfie
door turfie - Jun 24, 2009 om 13:11
17 Antwoorden / 0 Vragen

@Ingridl misschien is het verstandig om de machine 1 keer door te laten lopen of zelfs met wat ontkalkingsmiddel zodat recidu van het een of andere middel dat ze gebruikt hebben met de reperatie geheel verdwijnt.

vriendelijke groet

Turfie

ma
door marijke1966 - Jun 24, 2009 om 13:19
8 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb hem ook opgestuurd en had hem binnen 2 weken al weer terug. En de koffie smaakt weer als vanouds. Ik vind de senseo koffie heerlijk en het is ook nog eens makkelijk. Vooral omdat ik geen caffeine kan verdragen en mijn man wel graag koffie drinkt met caffeine is een prima oplossing. Ik ben in iedergeval blij dat ik hem heb opgestuurd. En in derdaad er zit gelijk weer 2 jaar garantie. Dus ik zou contact opnemen met senseo. Er staat vast wel een telefoon nummer vermeld waar je naar toe kunt bellen en dan vertellen ze vast wel wat je moet doen en hoe je hem dan weer moet opsturen. Succes er mee.

gk
door gkvk - Jun 24, 2009 om 13:33
8 Antwoorden / 0 Vragen

Opgestuurd en binnen twee weken al retour, koffie heeft bij ons meer schuimlaag en smaakt uitstekend, apparaat maakt duidelijk minder lawaai.  Wel eerst twee keer goede doorgespoeld door het reservoir te vullen en dan alletwee de knoppen gelijk in te drukken.

wi
door willi_1 - Jun 24, 2009 om 13:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

senseo is gewoon niet te drinken.

als je een echte koffiedrinker bent,gooi dat ding maar in de prullenbak

na
door nanaf - Jun 24, 2009 om 13:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb mijn Senseo opgestuurd en wonderlijk genoeg kreeg ik na 2 weken een geheel nieuwe sensoe toegestuurd... Geen klachten van mijn kant natuurlijk, maar waarom ze een nieuwe stuurde, geen idee...

En inderdaad weer 2 jaar garantie.

fr
door frederiqueta - Jun 24, 2009 om 13:52
3 Antwoorden / 0 Vragen

Onze senseo is weg geweest voor de terug stuur actie.Alles is prima verlopen.De koffie smaakt als vanouds en de schuimlaag is ook prima. Bij ons is het  allen maar beter geworden.

grtjs Frederique

pc
door pch07 - Jun 24, 2009 om 14:18
22 Antwoorden / 9 Vragen

Dat had ik ook al gehoord. Vandaar dat ik mijn senseo niet opgestuurd heb. Daar schiet je niks mee op en bezorgen je alleen maar frustraties.

go
door goofie_1 - Jun 24, 2009 om 14:29
2 Antwoorden / 0 Vragen

hallo

je moet de senseo eerst een keer doorlaten lopen en dan er koffie mee zetten.

als de koffie dan nog niet smaakt dan moet je de klanten service bellen voor de garantie die heb je niet voor niets er bij gekregen. gr.

dinekes
door dinekes - Jun 24, 2009 om 15:05
5 Antwoorden / 21 Vragen

Als je weer begint met senseo drinken vind ik ook altijd dat je weer aan de smaak moet wennen. Dus misschien went het wel, maar van dat schuimlaagje, dat is echt jammer, want het staat zo gezellig.

groet, Dineke

wimbremer
door wimbremer - Jun 24, 2009 om 15:05
122 Antwoorden / 19 Vragen

Niet zo zeuren dat Senseo koffie niet smaakt. Had je 'm eerst moeten uitproberen... Bijna iedereen heeft er eentje dus wat is het probleem?

fi
door fiftyone - Jun 24, 2009 om 15:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

inderdaad niet zo zeuren. er wordt niet naar de smaak van koffie gevraagd of wat je voorkeur is.dus hou je bij de les!

pl
door plones - Jun 24, 2009 om 15:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

het klopt onze is ook terug van reparatie nu hebben wij ook vaak dat er geen schuim op zit hoe kan dit?

ko
door komma - Jun 24, 2009 om 15:52
2 Antwoorden / 0 Vragen

Op 12 mei heb ik mijn Senseo opgestuurd en heb hem op 23 juni terug gekregen, dit is iets langer dan 12 dagen wat ze zeggen. Ik heb 3 gebeld en ze zeiden dat er een storing was bijeen verdeelcentrum. Ze zouden het blokkeren en het hoofdkantoor zou mij bellen, om het probleem op te lossen. Omdat ik zo lang moest wachten zou ik een cadeau krijgen. Het hoofdkantoor heeft niet gebeld en een cadeau heb ik niet gekregen, maar mijn Senseo heb ik wel terug met meer schuim en het smaakt ontzettend lekker na zo'n lange tijd.

li
door liespie - Jun 24, 2009 om 15:54
1 Antwoorden / 0 Vragen

Geen problemen mee, koffie smaakt lekker en met schuim. Ik vind dat men het keurig heeft geregeld. Ontkalker, een pak koffie, verpakkingsmateriaal en nog 2 jaar verlengde garantie op de koop toe. Dit is SERVICE!

ne
door nema - Jun 24, 2009 om 17:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn senseo was pas 2 maanden oud toen ik hem terug moest sturen. Toen hij terug was kreeg ik een telefoontje van het hoofdkantoor dat het allemaal te lang geduurd had met de reparatie en dat ik mijn eigen senseo niet terug zou krijgen maar een kompleet nieuwe. ik heb de dame bedankt voor de goede service.

2 dagen later de post met een pakketje, aha mijn nieuwe senseo, mis het was mijn "oude"senseo, ik heb dus gebeld naar het servicenummer en daar snapte niemand iets van mijn verhaal, het was daar dus helemaal niet bekend. 2 dagen later weer de post met een pakketje er zaten 2 spaarlampen en en een excuusbrief, in die brief excuses dat het allemaal zo lang geduurd had maar dat ze z.s.m. een doos zouden sturen om mijn senseo in op te sturen.

Snap er dus niets meer van heb ook niet meer gebeld.

Mijn Senseo doet het overigens prima nu.

ca
door capstan - Jun 24, 2009 om 17:19
4 Antwoorden / 0 Vragen

wat beveel jij dan aan ???

ca
door capstan - Jun 24, 2009 om 17:21
4 Antwoorden / 0 Vragen

Wat beveel jij ons dan aan willi?

we
door wendybuck - Jun 24, 2009 om 17:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Bij ons was dat ook zo. Amper druk zat er op. Ik heb teruggebeld naar het informatienummer en daar vertelden ze mij dat hij stuk is. Ik krijg weer een doos opgestuurd en dan krijg ik een nieuwe senseo. Ik vind het een goede service hoor.

th
door thefuture - Jun 24, 2009 om 17:49
31 Antwoorden / 1 Vragen

Flauw he, maar komt het omdat je, terwijl het ding in reparatie was, weer echte koffie geproefd hebt?

moontjepower
door moontjepower - Jun 24, 2009 om 17:54
4 Antwoorden / 9 Vragen

toevallig ga ik hem morgen terug sturen van mijn werk dus ik hoop dat ie dan nog te drinken is (ik drink perla extra dark, komt nog het meest in de buurt van een sterke bak)thuis heb ik nespresso, had een maand senseo thuis en toen sloeg de bliksem erin, dat was voor mij het sein om een ander merk te nemen ;^)

kenwel2
door kenwel2 - Jun 24, 2009 om 17:57
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo, na 3 (drie!) senseo apparaten te hebben gehad in korte tijd,(In zo'n 2 jr. zijn ze allen naar de recycling gegaan, inclusief de aliminium uitvoering van 169 euro) Hebben we nu gekozen voor de Nespresso machine:Altijd een schuimlaagje hoor! De smaak is ook niet te vergelijken met die bagger koffie, die ze senseo noemen, wat een verschil! Ten eerste zijn de cups allemaal vacuum dicht verpakt, iets wat je niet aantreft bij de pads, die ik weet niet hoelang al ergens hebben gelegen....

Ja, Nespresso is duur, maarrrr.....de smaak is absoluut niet te vergelijken met die van senseo! Senseo is en blijft bagger koffie, net vaatwas water, maar goed, als je niet beter kent, dan weet je niet beter.....Ons motto is daarom: Die paar kopje koffie die wij drinken op een dag, mogen wel van kwaliteit zijn, en daar past senseo dus niet bij....En je hebt ook nog eens de keus uit (inmiddels) 16 verschillende smaken. Een aanrader! En dat schuimlaagje, ook dat is altijd aanwezig bij Nespresso, je kunt (eigenlijk) geen vergelijkiong maken met een senseo-apparaat van zo'n 60-70 euro, met die duurdere, maar wel veel beter werkende apparaten die ze bij nespresso hebben, de werking is ook geheel, maar dan ook geheel anders, en nee, ik werk niet bij Nespresso, ik had gewoon schoon genoeg van dat gelazer met die kl*t*e apparaten die ze senseo noemen....Ga eens Nespresso proeven!

Gr. Henri

stingray46
door stingray46 - Jun 24, 2009 om 20:50
30 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb dat ding niet opgestuurd en zal het ook niet doen om het feit dat die bruine rommel die eruit komt helemaal niet naar koffie smaakt.
die lui die dat hebben uitgevonden gebruiken het zelf niet eens want die zetten koffie met een exprosse apparaat.
groetjes stingray

he
door henkdekooter - Jun 24, 2009 om 21:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had mijn senseo ook aangemeld, de eerste dag dat het kon, de doos zou 5 of 6 mei komen. Niet dus. Twee weken late gebeld, er werd verteld dat het allemaal wat uit liep, ze zouden me een mailtje sturen als ze de doos zouden brengen. Mailtje gehad met de mededeling dat hij bij buren werd afgegeven als ik er niet was. Wel ruim 10 dagen verder, geen doos ook niet bij de buren. Mischien afgegeven aan buren 10 straten verder ??????????????

Henk de K.

ti
door timo300401 - Jun 24, 2009 om 21:23
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben ook de senseo opgestuurd en zijn ontzettend tevreden over de service! De koffie is nu veel warmer en er zit een mooie schuimlaag op en we krijgen nog eens 2 jaar garantie op het senseo-apparaat.

Groetjes Claudia

netty1948
door netty1948 - Jun 24, 2009 om 22:57
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gisteren mijn Senseo teruggekregen. En ik heb al een lekker bakje capuchino gehad, met schuim. Groeten van Netty v.d. deen.

in
door ingridl_1 - Jun 24, 2009 om 23:02
20 Antwoorden / 14 Vragen

Ik had een mail naar philips gestuurt en de volgende dag een telefoontje.De snseo moet ik weer terug sturen en krijg een nieuwe.het af leveren van de verpakking was prima ook had ik hem binnen 10 dagen terug maar er is met onze iets mis gegaan.dit gaan ze op lossen ik wacht het af.Bedankt voor de reactie.

ingridl

oo
door ooanjaoo - Jun 24, 2009 om 23:07
4 Antwoorden / 2 Vragen

onze senseo opgestuurd.......wetende dat ie kapot is, maar ja toen ik m aanmeldde deed ie het nog.

groot was dan ook mijn verbazing dat we een spiksplinternieuwe opgestuurd kregen!!!

wat een goeie aktie van senseo..........wij weer helemaal blij

oo
door ooanjaoo - Jun 24, 2009 om 23:08
4 Antwoorden / 2 Vragen

onze senseo opgestuurd.......wetende dat ie kapot is, maar ja toen ik m aanmeldde deed ie het nog.

groot was dan ook mijn verbazing dat we een spiksplinternieuwe opgestuurd kregen!!!

wat een goeie aktie van senseo..........wij weer helemaal blij

mi
door milanda - Jun 24, 2009 om 23:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb mijn senseo opgestuurd. Binnen een week kreeg ik een splinternieuw apparaat. Inclusief 2 jaar garantie. Pluim voor philips.
En de Senseo smaakt prima!

as
door astrid30 - Jun 25, 2009 om 07:33
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ja klopt hebben wij ook,zit helemaal geen schuimlaag meer op.

Wij kregen 'm terug en de senseo zag er harstikke vies uit,zaten allemaal koffiespetters op terwijl ik 'm zuiver had opgestuurd.

Heb het idee dat het onze senseo helemaal niet is.

da
door daro15 - Jun 25, 2009 om 14:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Bij ons is het net zo gegaan als bij 'nema'. Ik werd gebeld door een man die mij een nieuw apparaat beloofde. Omdat mijn kleur niet meer leverbaar mocht ik een andere kleur uitzoeken. Kreeg ook mijn eigen apparaat terug en een paar dagen later de spaarlampen met de brief. De Senseo doet het wel beter dan daarvoor. Hij maakte veel lawaai en als er 1 kopje op stond dan trilde die van de plaat. Dat is allemaal over.
Lees dus dat er mensen zijn die wel een nieuw apparaat hebben ontvangen? Waren zij ook gebeld?

in
door ingridl_1 - Jun 25, 2009 om 23:24
20 Antwoorden / 14 Vragen

Ik denk dat je een plakkertje of merkje er moet maken dan kan je zien of die je terug krijgt de jouwe is.ingridl

as
door astrid30 - Jun 26, 2009 om 00:01
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dacht ik later ook,had ik dat maar gedaan.

Maar ik heb onder de senseo gekeken en nou zag ik dat er rode nagellak op zat dus dit is onze senseo helemaal niet,heb Philips ook meteen een mail gestuurd.

Stuur onze senseo mooi en gepoetst naar hun toe en krijg zo'n vies vuil ding terug.En onze senseo was perfect toen ik 'm opstuurde want hij werkte gewoon goed.Ben benieuwd of ik er wat van hoor.

edwardus
door edwardus - Jun 26, 2009 om 00:29
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Koffie. En als je per se een machine wilt, ga dan eens Nespresso proeven, dat is wel andere koek ehh koffie.

kenwel2
door kenwel2 - Jun 26, 2009 om 08:50
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Ja, ja, voor velen geldt hier: niet senseo maar sensneu...

Sense and simplicity....

alida60
door alida60 - Jun 26, 2009 om 19:47
5 Antwoorden / 0 Vragen

ja, dat is raar, geen schuimlaagje. Misschien zijn die pads niet goed, ik heb ook weleens pads gehad die weinig schuimden.

Ik heb geen verandering gemerkt na terug ontvangen.

Wel komt het vaker voor dat pads ineens niet meer dezelfde smaak hebben als eerst. Dan ga ik over op een andere smaak. Als je van pittige senseo pads houdt vindt ik die van AH dark roasted het lekkerst, maar die van C 1000, de gewone 'regular'is ook prima én met schuimlaag. Maar het kan zo maar zijn dat die ineens 'tegen' zitten en dan probeer je gewoon wat anders.

netty1948
door netty1948 - Jun 26, 2009 om 19:53
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was gisteren bij mijn dochter  en die had haar senseo die dag ervoor net teruggekregen. Ze had de senseo eerst doorgespoeld en we zouden een lekker bakje koffie drinken. Maar inplaats daarvan was het net bocht. En geen schuim op de koffie. Het smaakte zo vies. We hebben niet eens alles opgedronken. Hoe kan dat nu. Ik had mijn senseo een dag eerder gekregen en die is goed. Ik zou er maar mee terugaan naar de winkel of naar Philips bellen. Zo kun je hem echt niet gebruiken. Netty v.d. Deen- Flikkema

wi
door wilkie - Jul 1, 2009 om 12:37
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heb mijn Senseo gisteren teruggekregen. Tot mijn verbazing kreeg ik een nieuwe terwijl mijn oude pas 6 maanden oud was. Kreeg ook  2 jaar garantie op deze. Ben blij dat ik hem opgestuurd heb, want zo te zien was hij toch niet in orde. En heb daar niets van gemerkt. Een hele goede service van Philips.

in
door ingridl_1 - Jul 7, 2009 om 23:04
20 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb mijn senseo alsnog op gestuurt en wacht nu op een nieuwe zou 7 werkdagen duren.groet ingridl