Spaarconsul.nl
Wij hebben deze mensen gespoken, dan moet je accepteren en heb je 14 dagen bedenktijd. Dit op 04-01-2018 gedaan en vandaag de Eon gebeld dat ik toch niet bij hun de stroom en Gas wil afnemen zoals besproken met spaarconsul.nl. Bij de Eon is nog niets bekend. Spaarconsul.nl reageert niet op mails en de telefoon wordt ook niet opgenomen. Wat nu? Op 05-01-2018 al de eerste mail verstuurd dat ik niet door wil gaan met het aanbod. Ik heb print screens van het aanbod met de bedenktijd. De overeenkomst. De uitgaande mails met ontbinding herroeping van het bovenstaande. Ik heb diverse print screens dat ik e-mail enz.
Topantwoord
Hallo SasRuud ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/energie/energiebedrijven-vergelijken-en-overstap/procedure-overstappen/energiebedrijf-veranderd-terwijl-ik-dat-niet-wilde
Spaarconsul.nl is van plussales.nl.
Over ons: "Plus Sales Groep is een succesvolle Nederlandse bedrijf met vestingen in Den Bosch en Antalya. Marketing is ons vak, sinds 2014 zijn wij actief op het gebied van marketing. Het team bestaat uit goed opgeleide ervaren verkoopadviseurs."
Tja, ligt eraan wat men onder 'goed opgeleide' verstaat.
Als u genoeg bewijs heeft dat u binnen die 14 dagen opgezegd heeft, althans geprobeerd hebt op te zeggen zoals u aangeeft, heeft u niets te duchten.
Het is uiteraard niet zo, dat als een 'bedrijfje' nergens op reageert, dat u dan aan een contract vast zit.
Dit is een beruchte werkwijze van malafide 'bedrijfjes', die uiteraard ook niet aangesloten zijn bij een overkoepelende brancheorganisatie.
Deze website (spaarconsul.nl) is sinds oktober 2017 geregistreerd en wil mogelijk binnen een recordtijd veel geld ehhhhh..... 'verdienen'.
Heel goed dat u alles bewaart. Houdt ook een journaal bij, waarin u alles duidelijk omschrijft, bijv. met u wie wat en hoe besproken heeft.
Licht ook uw huidige energiebedrijf in dat men probeert u te belazeren.
De hele layout van de website spaarconsul.nl ziet er erg amateuristisch uit. De Nederlandse taal laat ook te wensen over.
Goede morgen, Dat had ik gisteren ook gevonden inderdaad over het adres etc. Zojuist contact gehad met Eon deze hebben goed geholpen en alles is opgezegd. Tevens aangegeven dat spaarconsul dit verkoopt ook namens hun. Ze zouden hiervan een aantekening maken en dit ook verder behandelen. (hopen dat ze er ook iets mee doen). Uitgelegd dat ik al meerdere keren contact heb proberen op te nemen met eerder genoemd bedrijf via mail/telefoon maar hier geen enkele reactie op heb gekregen de afgelopen dagen. Normaal ben ik erg voorzichtig met de zaken die worden aangeboden via telefoon en mail, en zoek ik zelf wel waar het goedkoper of beter kan.
Dank jullie wel voor de hulp
Wat ook héél vreemd is, is dat dit 'bedrijfje' een adres gebruikt (Docterskampstraat 2A 5222 AM, 's - Hertogenbosch) waar opslagruimten verhuurd worden.
Opslagruimte voor een 'adviesbureau'?? Dat klinkt zeer onbetrouwbaar.
Bezint eer ge begint. Pas op voor dit 'bedrijfje'....!!
Wat de website spaarconsul.nl ook helemaal ongeloofwaardig maakt is het aantal consumenten/ondernemers dat zij hebben bewogen om over te stappen.
In totaal 72433. De website is geregistreerd op 9 oktober 2017 = 63 werkdagen.
Deel 72433 door 63 werkdagen = 1150 per dag.....
Hoeveel personeel zou men hiervoor nodig hebben?
Of wordt iedereen maar afgeraffeld, waardoor men dat krijgt wat TS hier beschreven heeft.
Het valt mij ook op dat zij het afgelopen uur niemand hebben kunnen bewegen om ook over te stappen. Het aantal blijft constant gelijk.
Of worden wij met die cijfers ook enorm voor de gek gehouden. Pure misleiding dus.
Dat zij nog tijd hebben om 95674 kopjes koffie te drinken..... Dat zijn er 1520 per dag!! Dat is nog eens een grootverbruiker.
Gelukkig.....
Spaarconsul.nl ziet in dat zij beter kunnen stoppen met hun onzin. Het aantal 'consumenten' en 'ondernemers' is gelijk gebleven sinds gisteren.
En van narigheid durven ze ook geen koffie meer te drinken.....
Het telefoonnummer op de website is niet in gebruik. Ook het nummer van plussales is niet in gebruik.
De website oogt ook erg onprofessioneel (standaard template) en bevat weinig tekstuele inhoud.
Helaas zagen wij dit pas na afloop. Ik ga gelijk contact opnemen met EON.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer